Tavastian keikat 6.5 & 7.5

Aloittaja JM, maaliskuu 27, 2005, 11:16:24

« edellinen - seuraava »

JM

Vähän aikaista tehdä, mutta menkööt. Eli ketäs tulossa. Itse sain eilen lipun 6.5 olevalle keikalle. Muuten kyllä menisin myös lauantaina, mutta onpi muuta menoa(mainos Mayday 2, www.pwfinlandia.com).

emmi

Tahtoisin kovasti, nyt kun ikääkin riittäis menemään tonne mutta ei sitä rahaa ole loputtomiin eikä kukaan kuitenkaan lähtis ees mun kanssa.
älä tunnusta jos sattuu

Wirtis

Mä vähän ajattelin että melkein vois mennäkin. Ikää ei ole mutta ei se menoa ole ennenkään haitannut. Kun hymyilee nätisti pääsee ihan mihin vaan, like taivaaseen.

arualia

kyllä on sen verran kovaa ja kaunista tuo uus matsku (kuin myös kaikki vanhatkin), että pakkohan se on livenä päästä tsekkaamaan...vaikka en saisi ktn mukaan,niin lippu on varattu 6.5. olevalle keikalle :)

Vilkku

Meikäläinen on menossa molemmille. Ja nyt on oikeesti sit kans menossa kun Nosturin jo missasin vaikka sinnekin olin kyllä menossa ;) Yksin olen liikkeellä siellä, että kertokaahan jos joku kaipaa seuraa :)
[ -You should see my scars- ]

JM

Tietysti naisseura aina kelpaa *winkwink* heh

Vilkku

LainaaTietysti naisseura aina kelpaa *winkwink* heh

Niinhän sä luulet nyt, ja säikähdät sit kunnolla ku minä innostun ;)

JM

matonen

Coyote

Paniikki!! Olisin kovaa tulossa lauantain 7.5 Tavastian keikalle ja olin ostamas lippua kun kuulin, et se on loppuunmyyty!!  :'( Kyllä nyt ottaa päähän, joten please jos jollain on vaikka ylimääräsiä lippuja myytävänä tai jotain, niin ottakaa yhteyttä, kiitos!

JM

Päiviä. Moneltas porukka on valumassa huomenna tuonne Tavastialle? Voisi vaikka mennä porukalla ettei tarttis ihan yksin oleilla.

Vilkku

Täällä ei tietoa vielä. Lämppäri ei niin kauheesti ehkä innosta mutta toisaalta innostaako kotona odottelukaan sen enempää :P

JM

Ei innosta koska pitää päästä mahdollisimman lähelle lavaa.

Noidanmetsästäjä

Helou, aim bäk! 8) Ja tulossa keikalle, tänään. En ehkä heti ysiks mut en kyl tähtää Apiksen aloitukseenkaan...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Wirtabiuha

Ah laatu keikka! Jos musiikki on tunteiden uskonto, niin eilinen oli sitä parhaimmillaan.
  Ehkä mä jaksan avautua myöhemmin aiheesta lisää mutta heräsin just ja aivot ei toimi.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.