Tavastian keikat 6.5 & 7.5

Aloittaja JM, maaliskuu 27, 2005, 11:16:24

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Mä pyydän ekana anteeksi. Mulla oli eilen aika raskas päivä, mikä ei oikeuta sellaiseen käyttäytymiseen, mutta jos se selittäisi edes vähän [=en yleensä käyttäydy niin].

Anteeksi erityisesti se edessäni seissyt tyttö, jota purin tukasta. En tiedä huomasiko hän edes sitä, mutta eipä se silti ollu kivasti tehty. Ja se mies, jota tönäisin, ja joka tönäisi minua takaisin, niin se oli vaan hyvä. Sellanen pieni muistutus että on täällä muitakin. Ja muillaki on ongelmansa.

Itse keikka oli erittäin hyvä, vaikka olinkin vähän muissa maailmoissa. Noidanmetsästäjä oli mukava tavata, harmi vaan, että tollasena päivänä. Wirtabiuhalle tosi iso kiitos, seurasta ja tuesta.

Lupaan olla tänään paljon rauhallisempi ja asiallisempi. Ja ottaa mukaan korvatulpat, en kuule oikein mitään tällä hetkellä ja se on aika pelottavaa.

[Edit : typottaa]
[ -You should see my scars- ]

emmi

miten wirtis pääsi tavastialle. Ethän sä vielä ole 18. ;) :P
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

Lainaamiten wirtis pääsi tavastialle. Ethän sä vielä ole 18. ;) :P

Tavalla muuten katotaan yleensä papereita kohtuuvähän, ainakin minun kokemukseni mukaan. Multa ei oo sinne muistaakseni kysytty ku kerran, vaikka yleensä kysytään aina ja kaikkialle.

Wirtis

Lainaamiten wirtis pääsi tavastialle. Ethän sä vielä ole 18. ;) :P

Eivät muuten kysyneet edes papereita!

Vilkku

Perjantaina oli imo mukavampaa. Valomiehelle kiitokset päänsärystä [ja itelle kiitokset siitä, ettei oo särkylääkettä mitä siihen vetää]. Ja sille irmalle terveisiä, joka kohteliaista pyynnöistä huolimatta päätti iskeä piikkikorkonsa sääreeni jokuseen otteeseen. Ei paljoa harmita että järjestin kylkiluitasi hieman uusiksi. Kiitoksia niille kahdelle naishenkilölle, jotka pyysivät anteeksi lyötyään minua kasvoihin suhteellisen peräjälkeen, ja aikas kunnolla. Pientä kohellustahan suuressa joukossa aina sattuu, ja niin sen kuuluukin mennä, mutta on se ihan kohteliasta pyytää anteeksi jos kunnolla huitasee.

Mut hei, molemmille kaimoille terveisiä.

Ikinä en enää mene keikalle korvatulpat päässäni, hajotetaan sitte päätä. Ikinä en mene enää keikalle selvin päin ellei muitakin puhalluteta.

Aspirin makes you smile.

Vilkku

Ai niin ja semmostahan mä tossa mietin, että eikö tollasissakin paikoissa tuoppipantti toimisi ? Että vitutti seisoa koko ajan lasimurskassa, omien kokemusten mukaan panttimeininki on vallan mainio ratkaisu. Vai onko se sitten normibaareissa vaan liian vaikeaa ? Se on sitä paitsi kauheen kiva tapa saada illan aikana käytetyt rahat takasin ;)

Nyt menee taas ot:n puolelle aika huolella, mut syytetään vaikka yötä siitä. Mulla on joku saarnameininki päällä, ni pakko vielä siitä huomauttaa, että noilla keikoilla sitte jaksaa hämmästyttää nää irmat ja eskopetterit, jotka bändin saapuessa lavalle tunkee kolmanteen riviin sen fantsun sex on thö biitsin tai olusen kanssa, sitte heti ekassa tahdissa vähintään puolet siitä on vieressäolijoiden päällä, ja hetken kuluttua tyhjä muki ihmisten jaloissa. Jos vaan vois millään siemailla ne juomat siellä sivussa, se tekis minut aika onnelliseksi ja varmaan edes jonkun muunkin.

rautalintu

Hei moi. Olen elossa. Kirjotinko tänne jotain oikeasti viime vuoden heinäkuussa. 10 viimeisimmän viestin mukaan ainakin.

Kuolin. Ja heräsin eloon. Ja paskan jauhaminen sikseen.

Tavastialla eilen. Ei kysytty mitään papereita, vaikka näytän 13-vuotiaalta. Kalamiehen toveri oli kova juttu. Aivan mahtava tunnelma, ei sellasta teinimeininkiä ku jossain nosturissa, tai ei ainakaan siellä missä mä olin. Minkänäköisiä muita biisejä vetivät? Muistan tasan kaks biisiä (ja tietysti se saatanan AMP)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Jei! Tavastialla oltiin eilen ja mahtavaa oli!

Päivällä oltiin kattoos Lanta-aiheisia videoita eräällä Tarastellalla, mukana aika harvinaista kamaa ja Lannan lyhytelokuvia (tämä tosi harvinaista kamaa).Siellä sai eka tappaa ittensä nauruun niitä kattoessa (leffoja joissa mm Toni 19-v näpräämäs muniaan, Temonen esittämäs homoo,Yli-pihlaja sekoileemas joka pätkäs...aika rankkaa kamaa)

Sieltä sitten kaikki yli 18-v tyypit lähti Tavalle ja lähettiin sitten Handen kaa mukaan,jos vaikka päästäiskin sisään. Ja hyvä tuurihan meillä kävi, kun saatiin liput yheltä tyypiltä kymmenellä eurolla ja siitä sisään vaan.Eikä mitään papereita kukaan kysy!Niin että Tavalle vaan kaikki lapsukaiset!En sitten tiedä onko linja esimerkiksi poikien suhteen tiukempi tai jotain (näin olen vähän kuullut... ::))

Voih en jaksa nyt kirjottaa mitä kaikkee keikal tarkalleen ottaen tapahtu, mutta keikkaa kuvaa sana mahtava :) Tokas rivis pogosin ihan lavan keskikohalla.Tonilla oli vähän sanat hukassa välispiikeissä ja yritti vaan kiitellä milloin kutkin tahoa ja päivitellä kuinka lähellä se kesäloma onkaan...Niin biisilistaa, paitsi en kyllä yhtään muista järkkää...:

Syöpä
Pala sitä
Pahempi toistaan
Valonjuuri
saasta
Silti onnellinen
Fränti ja Vahanen
009
Viivakoodit
Vasten mun kasvojani
Usko
ei tänään
Kalamiehen toveri
Kuollakseen elossa
reunallat

Hiekka
Mitä kuuluu
Laululintu
Yli-Pihlajan räppi
 piiskaa

Tonilla muuten unohtu sanat kaks kertaa reunallat ja Kuollakseen elossa biiseissä ja biisit jouduttiin ottaa uusiks.Vanhuus ei tule yksin! Niin ja parasta oli tietty kun Toni omisti Ei tänään- biisiin meiän jengille   :-* Sekin päivä koitti. Encoreissa pojilla oli stringit päässä ja Piiskaan aikana ystävämme nous lavalle pelkät stringit ja rintsikat päällään ja hyppäs sieltä yleisöön.Kunnon rock'n'roll meno oli kyllä tosiaan! Niin ja Toni strippas meille!Repi ne kuuluisat kärsineet farkkunsa, tai oikeestaan vaan toiseen lahkeen irti.

Aivan mieletön keikka!Ihan kiva kun sai olla mukana kiertueen startti ja lopetuskeikoilla :) (niin eihän nyt sitä Turkuu lasketa ekaks keikaksi ;)) Ja poistuessamme moikattiin vielä Temosta ja Nightwishin Emppukin seiso vieressä.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Janne

LainaaPiiskaan aikana ystävämme nous lavalle pelkät stringit ja rintsikat päällään ja hyppäs sieltä yleisöön.

Jep, hyvät bosat.

emmi

sitten ois kyllä voinut piikkasen vituttaa jos teiltä lapsukaisilta ;P niitä papereita oltaiskiin kysytty. :)
älä tunnusta jos sattuu

Alarches

Lauantaina tuli hilluttua tokassa rivissä Wirtasen eessä. Himmi hyvä meno ja ilman suurempia vammoja selvittiin, onneksi on kokoa ;D. Setti oli hyvä ja ennen kaikkea tarpeeksi pitkä.

Siitä on muutama vuosi kun on Tavalla tullut käytyä, silloin ennen muinoin pikku tyttönä tuli melkein asuttua siellä, vaan ei ollut Apulantaa silloin.. suuri pardon kaikille joiden varpulaisia tallasin, ja lämmin kiitos sille joka mojovasti läppäsi persauksiani 8)

Elämä on ruusuilla tanssimista, piikkejä vaan on paree varautua nyppimään.

Painkiller

V*ttu kun näitä on sit pakko lukea ja rupee v*tuttamaan vielä enemmän..s*atana..  >:(

bela_b

keikka lauantai iltana oli niin loistava!!!! oltiin siel kavereiden kans. uuuh! haluan uudestaan!
It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.

-Antoine de Saint Exupéry

Noidanmetsästäjä

Tosi hyvää settiä oli perjantaina kyllä.

Tässä sen illan biisilista, kuten paperille oli kirjoitettu ;):

Syöpä
Pahempi toistaan
Valon juuri
Pala siitä
Saasta
Silti onnellinen
Usko
Mex Tex
Vasten munaa ;D ;D
Ei tänään
Viivakoodit
Kalamies
Kuollakseen elossa
Reunalla
---
Hiekka
Laululintu
Mitä Q-luu

Vika encore, Ilona?/Anna mulle piiskaa, ollut mahtunut paperille. "Räppi" oli Laululinnun ja Mitä kuuluun välissä, F&R jossain muussa välissä, ei kykene muistamaan. Onneksi ei tarvitse :)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Noidanmetsästäjä

Lainaa
Noidanmetsästäjä oli mukava tavata, harmi vaan, että tollasena päivänä.
Mukavaa oli! Haitanneeko tuo mittään, tuleehan näitä tilaisuuksia :) Se on tietysti harmi joka aiheutti huonot fiilikset...

*muokkaa* Niin ja tottakai oli kiva tavata myös kunnioitettavan aktiivista Wirtabiuhaa, kiitos 8)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.