13.5 Särkänniemi

Aloittaja blind_eye, huhtikuu 11, 2005, 10:09:48

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaaonkohan noi esiintyjät muuten tossa esiintymis järjestyksessä?
Enpä tiedä. Toivottavasti ;)
Huoh.. Lähetin Särkänniemelle s-postia, sanoivat sieltä että ovet aukee tuolloin jo klo 12. :o
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

ai kahelta toista?? mä tuun varmaan just sillo kuudeks. joo, blind_eye voit taas mennä varaileen mulle paikkaa eestä.  ;)
allekirjoittanut

blind_eye

^^ tuuli, sinne vain sitten. kyllä sä mut näät sieltä.  ;D

[tuuli]

no hyvä. tapaamisiin siis.  :)

apulanta on varppina viimesenä! tuisku ja pmmp ei mua liioin kiinnosta, mut kalle ja zen café ois hieno nähä! toivottavasti ovat tossa järjestyksessä!
allekirjoittanut

Aapsu

Ei oo muuten hirveen pitkät setit tuolla. Konsertti alkaa klo 18 ja loppuu 21:30...
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

emmi

no mä en pääse tonne ku meen sunnuntaina laivalle  :-/
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Minäkin oon laivalla! Huomenna Tukholman laivaan.Mutta pitäkee hauskaa jokka sinne meette! Näyttäkää paikalla olioille mikä bändi määrää!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

LainaaEi oo muuten hirveen pitkät setit tuolla. Konsertti alkaa klo 18 ja loppuu 21:30...

mä laskin et 40 minuuttia? ei pitkä ei.. mut on se jotain seki. voihan olla, et menee tärkeysjärjestyksessä jotenki niin, et viimesellä on hiukka enemmän aikaa kuin ekalla.. ;)

joo ja kyllä näytetään mikä rockaa!
allekirjoittanut

Aapsu

Ei ne 40 minuuttia soita... ehkä jotain 20 kun siinä on kuitenkin roudaustaukoja. Toivottavasti menis silti niin että paras bändi soittais pisimpään. Elikkä Apulannalle 90 minuutin setti ja Tuiskuttaja sais tyytyä kahteen biisin.

blind_eye

LainaaToivottavasti menis silti niin että paras bändi soittais pisimpään. Elikkä Apulannalle 90 minuutin setti ja Tuiskuttaja sais tyytyä kahteen biisin.
Eipä kauhean kauas mennyt. Tuisku soitti jopa KOLME biisiä *huh* ;D
Apulanta tais soittaa vain jtn vähän yli puoli tuntia  :-/
Oli kyllä muuten mielestäni mahtava keikka  :P
(sain taas biisiomistuksen *taivaassa*  :P ;)) <3

Aapsu

Joo, taas tuli enkeleille omistus  :)

Täytyy sanoa, että olen hieman pettynyt keikan meininkiin ja soundiin. Apulanta tuntui olevan aika jäässä ja soundi oli hirveää säröbassojylinää.

Biisilista (muistaakseni):
1. Pahempi toistaan
2. Viivakoodit
3. Jumala
4. Kalamiehen toveri (setin kohokohta! hyvää keskisormen näyttöä NJR-hittipaskakanavalle!)
5. Hiekka
6. Usko
-------------------------------
7. Vasten mun kasvojani

Oliko "Hiekka" ja "Usko" toisin päin?

Jännityksellä odotan jos näkisin oman pärstäni teeveessä sunnuntaina. Taitaa vaan olla niin, että "Kalamiehen toveri" ei tule teeveestä joten mun armotonta moshausta ei näy.  ;D

dR-hallaa

Millainen omistus blind_eye? ;D
Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

Helva

LainaaTaitaa vaan olla niin, että "Kalamiehen toveri" ei tule teeveestä joten mun armotonta moshausta ei näy.  ;D

Miks mustaki jotenki tuntuu ettei sitä näytetä.. Oli kyllä hyvä kattoo ku känniset teinit hyppi ja laulo kaikkien muiden biisien tahdissa, mut kun kalamiehen toveri alko niin ne oli ihan et hä?? Oli kyllä ihana yllätys, että soittivat sen!! Mun mielestä yks parhaimmista apulannan biiseistä! :)

Aapsu

Joo, oli aivan mahtava veto toi Kalamiehen toveri! Asennetta! Teiniperseet katteli vähän että "mitävvvvitttua!!?"  ;D ;D ;D

[tuuli]

Lainaa4. Kalamiehen toveri (setin kohokohta! hyvää keskisormen näyttöä NJR-hittipaskakanavalle!)

LainaaMiks mustaki jotenki tuntuu ettei sitä näytetä.. Oli kyllä hyvä kattoo ku känniset teinit hyppi ja laulo kaikkien muiden biisien tahdissa, mut kun kalamiehen toveri alko niin ne oli ihan et hä?? Oli kyllä ihana yllätys, että soittivat sen!! Mun mielestä yks parhaimmista apulannan biiseistä!

LainaaJoo, oli aivan mahtava veto toi Kalamiehen toveri! Asennetta! Teiniperseet katteli vähän että "mitävvvvitttua!!?"

hyvä setti! ehkä hiekan olisin vaihtanut.. olen vähän kyllästynyt siihen.. :P mutta ei siitä enempää, vitutti vaan noi saatanan särkänniemi kausikortilla sisään tulleet tonitonitoni- fanittajat ja muut nrj paska saatanan hittikanava teinit! ja kyllä mullaki oli hauskaa, ku alko kalamiehen toveri! kruunasi koko illan! ja siinä saivat nuo edellä mainitut oikein KUNNOLLA TURPAANSA! hahah, pyörittelivät vaan päitään, ja just oli tolleen et ''täh?'' :D siinä apulannat taas näytti yleisölle, että nyt on meidän omien rakkaiden fanien aika tulla esiin! :D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.