4.6 nurmijärvi.

Aloittaja hetki, huhtikuu 23, 2005, 10:12:30

« edellinen - seuraava »

hetki

onko kukaan menossa 4.6 Apulannan Nurmirokin keikalle?
siel on myös kaikkien lemppari; Antti Tuisku ja muita hauskoja nimiä.:)

Impartial

Aiheeseen liittyen:  

http://www.anttituisku.net/forum/read.php?f=1&i=1662123&t=1662123

On se hauska aina välillä yön myöhäisinä tunteina eksyä tuonnekin keskustelupalstalle... ;D

KatjaRock

haha, piristi yötä :) kiitti
Time goes on, I wont.

jouhu

Wirtabiuha

On se Toni Wirtanen törkeä mies! herranjumala!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Kyllä päivän piristys :D Tonilla kyllä mitään käytöstapoja, törkeä mies kertakaikkiaan ;D
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

"Eihän siellä ole Antillakaan kivaa, kun A-laudan huonostikäyttäytyvä seurakunta nauraa."

Hoho. ;D Toivottavasti ei vaan Tuisku saa taas pulloja lavalle. Turhaa sellanen..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Impartial

"Toivottavasti ei vaan Tuisku saa taas pulloja lavalle."

Tai Apulanta.Ei ehkä pullosta, mutta kuitenkin.

En tiedä johtuuko se Antti Tuiskun fanien ikäjakaumasta vai mistä, mutta joskus olen seurannut vierestä, kun niillä on vähän tupannut tyhmyys tiivistymään joukossa. Ovat vähän liiankin fanaattisia (linkin keskustelusta ehkä huomaakin), ja jos joku esimerkiksi päästää suustaan, että "Tuisku ei ole järin hyvä", niin jo tappouhkauksia satelee niskaan.

Aika hyvä myös tuo "näytetää apuLANNALLE! ku ne laulaa ni en aijjo taputtaa enkä kattoo lavalle päi vaa sillo ku anza esiintyy!!!"

Tokya

itse olin kyseisessä tapahtumassa, kuviakin yritin napsia, mutta ei niistä kovin hyviä tullut, voin niitä kuitenkin tänne laittaa, jos joku haluaa?

jouhu

Olis kyllä kiva nähä millasii kuvii tuli!

jouhu

Eihän tuossa mitään... Tuollaset "vahingot" saattaa näyttää hienoilta kuvissa, vaikka hieman epäselväks voikin mennä. :) Oikein hienoja kuvia oot ottanu!

Tokya

LainaaEihän tuossa mitään... Tuollaset "vahingot" saattaa näyttää hienoilta kuvissa, vaikka hieman epäselväks voikin mennä. :) Oikein hienoja kuvia oot ottanu!
niin kerranki kun eturiviin pääsin :D
ainakin apiksen pojilla näytti olevan hauskaa, kun biisi lista loppui, niin alettiin kyselemään yleisöltä mitä soitetaan, lopulta loppui aikakin, mutta Toni otti vallan ja päätti että soitetaan vielä "yksi" biisi, niinhän soitettiinkin, itseasiassa kolme biisiä, mutta missään vaiheessa ei ollut taukoa :DD

jouhu

Aika jännä...Miekin thtoisin tuollaselle keikalle. Mitä kaikkee ne soitti?

Tokya

LainaaAika jännä...Miekin thtoisin tuollaselle keikalle. Mitä kaikkee ne soitti?
hmm.. no osan näitä uusia hittejä, sitten tietenkin pakolliset "mitä kuuluu?" "mato" "anna mulle piiskaa" ja tota ööh  sitten "ahdistus" ja jotain muita miten en muista kun keskityin vaan siihen kuuntelemiseen niin en pannut muistille 8DD

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.