Apulannan tulevat keikat!

Aloittaja ansku, toukokuu 23, 2005, 09:23:49

« edellinen - seuraava »

Noidanmetsästäjä

Raumalle. Taas. DBTL houkuttaa paljon. Ankka? Kenties Tammerfest jopa, saas nähä... On the Rocksissa oli viime vuonna niin siistiä, että sen vois kokea uudelleen. Heinolassakin vois tietty jyrätä, kun en oo siellä koskaan poikia nähnyt. Kokemus varmasti sekin. 8)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

blind_eye

Provinssi rokkas<3
En muista varmaankaan kaikkia biisejä, mutta ainakin nämä soitettiin:
syöpä
poistuisitko mun elämästäni
armo
pahempi toistaan
valon juuri
reunalla
saasta
faarao
amerika
0010
004
jos tahdot niin
vasten mun kasvojani

hm.. olikohan muita.. ;D

Kivaa oli. Mahtavuutta.<33 ;)

Ja näin siellä Pasin, Emhin ja Punaisen. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Provinssissa kyllä paras festarikeikka Lannalta jolla oon ollu!Ainakin tuo biislista oli jotain niin kovaa että huhhuh!Eikä soitettu edes Piiskaa!Hyvä hyvä Apulanta,nýt on oikee suunta!

Pasin,Blind_eyen ja emmin näin ja keikka tuli tsiigattua eturivistä pasin kaa.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

pasi

tosiaan provinssin keikka oli kyllä tosi mahtava!! varsinkin vanhojen hyvien biisien otto  soittoon oli hemmetin kova juttu!! jenna ja faarao kyllä laittoivat pomppimaan ja riehumaan mukana eniten, mutta koko soittolista oli loistava, vaikka saastan ja reunallat olis voinut jättää pois.. nyt kun tuo vielä kuvattiin niin hyvällä säkällä voi pongata itsensä ja muut paikalla olleet foorumilaiset keikan aikana, jos sattuu näkemään sen jossain yhteydessä.

hauska oli huomata että oikealla puolellani oli jennan, 004 ja muiden vähän "tuntemattomien" biisien aikana hiljaista, mutta heti kun tuli reunallat ja muut "radio hitit", niin johan alkoi riehunta..heh

tosiaan pääsin vihdoin tapaamaan blind_eyen ja punaisen! oli erittäin mukava tavata ja jutella teidän kanssanne.olette hemmetin mukavaa seuraa :)

blind_eye

Lainaahauska oli huomata että oikealla puolellani oli jennan, 004 ja muiden vähän "tuntemattomien" biisien aikana hiljaista, mutta heti kun tuli reunallat ja muut "radio hitit", niin johan alkoi riehunta..heh
Niinpä!! Oli mukavaa silloin <:
Lainaa
tosiaan pääsin vihdoin tapaamaan blind_eyen ja punaisen! oli erittäin mukava tavata ja jutella teidän kanssanne.olette hemmetin mukavaa seuraa :)
Jep, samoin :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Sari

blind_eye, voi ei! Tuosta kuvasta päätellen istuttiin VIEREKKÄIN Provinssissa päälavan edessä ja odotettiin Egotrippiä eikä puhuttu toisillemme mitään! :)

blind_eye (ejk)

Lainaablind_eye, voi ei! Tuosta kuvasta päätellen istuttiin VIEREKKÄIN Provinssissa päälavan edessä ja odotettiin Egotrippiä eikä puhuttu toisillemme mitään! :)
Aijaa :D Heh :D

andy

joo miä oli tonne äänekoskelle menossa...  tosin toi 20 euron hinta on aika paha mutta eiköhän siitä selvitä...

Noidanmetsästäjä

Täytyy sanoa että olen kyllä harvinaisen kade kaikille Provinssin-kävijöille. Miten on mahdollista, että viikkoa myöhemmin biisilista on niin totaalisen erilainen, pelkkä hittikimara? Onkohan pojilla jotain RMJ:tä tai juhannusyleisöä vastaan... >:(
On se niin väärin!
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

punainen

Mä kuulin kans et oli ollu aika paska biisilista Raumalla kun vertaa Provinssiin!No ehkä siellä on sitten keskivertoa enemmän tota piiska-kansaa, jota lanta tahto taas miellyttää :PNo eipä käy kateeks niitä faneja jotka spesiaalisetin toivossa Apulantaa meni sinne kattoon.Vähän ihme toimintaa tuo kyllä on että toisille annetaan melkein kuu taivaalta niin unelmasetillä ja heti seuraavalla viikolla ollaan palattu tuttuun ja turvalliseen...

Onneksi Provinssiin tuli mentyä mun!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Varmaa aika pettymys niille, jotka ootti tuolta keikalta jotain erikoista. Eikös juhannukseks pitäny vielä jotain hypersupermega juttuja olla? No, jos muilla keikoilla olis samaa rataa kuin, kuulemma, provinssissa oli.

Swii

minä meen apulantaa katsomaan tässä kuussa kahtena peräkkäisenä viikonloppina :) :) ensiksi juvalle puustockiin ja sitten kuopiorockiin.. ihan innolla tässä odottelen.. kun siitä varkauden keikasta on jo kulunut liiian kauan aikaa...  :-/

KatjaRock

LainaaVarmaa aika pettymys niille, jotka ootti tuolta keikalta jotain erikoista. Eikös juhannukseks pitäny vielä jotain hypersupermega juttuja olla? No, jos muilla keikoilla olis samaa rataa kuin, kuulemma, provinssissa oli.

Kalajoen Juhannuksessa vähä sama meininki ku ilmeisesti RMJssä mutta oli siellä pientä spesiaaliaki. Ymmärtäähän sen toisaalta että eri paikkoihin eri setit. Fiiliksen ja yleisön mukaan. Oikeastaan se on melkeenpä hyvän pändin merkki se :)
Time goes on, I wont.

emmi[eivoikirjautua]

mä olin lauantaina aitoon kirkkareilla. En valitettavasti muista biisilistaa kunnolla, mutta sellanen mielikuva on et tais olla vähän samanlainen kuin oli provinssissa. Ja ne soitti tuola kirkkareilla vissiin kyllä pidemmin, koska musta tuntu ainakin että se keikka kesti ikuisuuden (hyvässä mielessä) :)
niin ja ne soitti 2 encoree  :P

neliojuuri

Olin alkukesästä Nurmirockissa ja oli kyllä aika kova keikka. Litimärkä tosin olin, ku sadetta piisas, mut se ei menoa haitannu.

Ja ruisrockissa tuli kans käytyä. Mun mielestä Apulanta soitti siellä vähän tylsiä biisejä. Tai ainaki monet jotka oisin halunnu kuulla jäi soittamatta. Mutta kyllä se hyvä keikka oli silti.

Untorokkiin Utajärvelle olis kans ollu huippua mennä. En kovin kaukana ees asu, mut huomasin tämmösen tapahtuman vasta muutamaa päivää ennen ja eikä sitten saanu lähettyä. Oliko kukaan kattoon tätä keikkaa? Oliko huippu? Jänikö mä paljosta paitsi?

Kuopiorokkiin ois tarkotus tässä ens viikonloppuna vielä mennä. Toivottavati siellä on huippu meiniki!!
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.