Mielipiteenne Lohjan keikaista...?

Aloittaja Silti_Onnellinen, marraskuu 30, 2002, 01:53:26

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Niin... Mun mielestä se oli aivan sairaan hyvä keikka...!
Paitsi, että Apulanta soitti liian vähän aikaan!!!!!!!!!!!!!!
Kyynerpäät mulla on ihan mustelmilla, kun siinä lavan reunalla pompin  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Pirun_morsian

no parempiakin on nähty... yleisö ihan syvältä..

Snake

Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Pirun_morsian

muuten ei vikaa, mutta toi yleisö... ja kyllä pojat ois voinu kauemminkin soittaa...

Silti_Onnellinen

mitä vikaa yleisössä oli?
tai no itseasiassa mun ympärillä oli ihan paskaa porukkaa...
littaili ja söi hiuksia...  :P
Mut muuten oli ihan sairaan hyvä meininki! Kehitin kuvat ja ne onnistu aika hyvin  ;D Tuukka näytti ihan pöpiltä yhes kuvas.. Missäpäin olitte? Edessä? Takana? Keskellä? Mä roikuin siinä lavan reunalla.. Tonin ja Parta-Samin välimaastossa...
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Snake

Juu yleisö oli aika paskaa.Mun ympärille tuli pyörii jotku Lohjan skinit.Jotku muijat tappeli mun takana kännissä ja yks muija oli sammumispisteessä mun eessä keikan alussa.Siirryin sit aika eturiviin mut ei sielä sitä kunnon meininkii ollu.Mutta mahtava fiilis jäi kyllä keikast kokonaisuutena ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Silti_Onnellinen

Pirun_morsian

mul tää toka/eka rivi on ihan vakio.siihen on niinku pakko päästä... ;)

Silti_Onnellinen

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Sama juttu! :) Kerran oli sellasii frendei mukana keikalla jotka ei halunnu eturiviin.ne oli vaan et"ihan hyvin tuolta takaakin kuulee!" mä en suostunu menee taakse ku eturivissä vaan on se PARAS FIILIS.Mä en ees malttais olla siel takana! ;D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

teen_angel

keikka oli munkin mielestä tosi mahtava, mutta loppui liian äkkiä.. :'( yleisö oli todellakin jostain tooosi syvältä ja turvamiehiä ei ikinä näkyny siellä missä ois tarvittu(esim.keikan loputtua narikka!)  
oli kyllä mahtava meininki ja oli aivan mahtavaa kun toni laulo sen romanssin :)
rikkirepäisty valokuva lattialla, veri suutelee rannetta valkeaa, eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta, ensilumi satoi tytön kasvoille

Silti_Onnellinen

Romanssi kyllä "kruunas" kaiken..
(heh, ihan ku ruunas..no joo)

kilpikonna

olihan siel aivan mahtava fiilis jälleen kerran, se tosin oli eka keikka jossa en ollu eturivissä, ja toivottavasti viimenen, tosin olin mä kuitenki tokas rivissä...  ::)
mut kyl apulanta taas kerran onnistu!  ;D
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

SekoBoltsi

Apulanta on nii Best, Ettei sit parempaa löydy!
Teen Siit muute esitelmää, et jos tiiätte siit ees jotain pientä, kertokaa mulle! Thanx niille jotka ottaa tähä kantaa! =)

Voi mailata tai vastata tähän! <3<3<3
 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Tounakka

Näin offtopiccina, olis kiva tietää, että onko joku syy, miks sitä hymiönappulaa pitää painaa niin järjettömän monta kertaa?
Lisäks en ymmärrä ton hymiön ja viestin yhteyttä. Ajatteleeko tollasen tekijät, että se auttaa jotain, jos laittaa paljon hymiöitä?
Itseasiassa, se on aika hyvä tehokeino, aika monet varmaan pysähtyy kattomaan, että mitä prklettä toiki oikeen säätää, ja tulee sitten luettua viesti, mutta en itse kyllä rupeis auttamaan sellasta, jolta puuttuu kirjotustaito yms.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.