Syyskiertue 2005

Aloittaja punainen, elokuu 02, 2005, 01:46:28

« edellinen - seuraava »

punainen

Eli kiertuepaikat-ja päivämäärät on nyt julkaistu levy-yhtio.comissa!

Ja kattokaapas mikä ihme siellä häämöttää..Apulanta esiintyy Espoossa! Espoossa! :o :D :D :D
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Missä on Espoon kulttuurikeskus? ???

Näyttäs vähän siltä että menen vaihteeksi Nosturiin. Nosturi rokkaa aina. ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Tänään koin just hassun hetken, kun olin yhteydessä yhteen kaveriin, joka vaan totes menevänsä torstaina kattomaan Apulantaa. Tais olla eka kerta moneen vuoteen, kun en edes tiennyt lannan olevan täälläpäin keikalla.

Tähänkö sitä nyt on tultu :P

Syksyllä vois käydä sit kattomassa pari kertaa. Nosturi ja Tavastia varmaan. Ja miksei vaikka sit se Espoon kulttuurikeskus ;) Sen näkee lähempänä sitten.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Kylläpä teitä taidetaan nyt hemmotella. :) Miulla on kaikki vähän toisin, krääk. Ehkä meen Kuopioon, mutta sekin taitaa olla hyvin epätodennäköistä. Lantaa varmaan tulee sitten näkemään aikasintaan ens kesänä.  :-/

blind_eye

Mie menen ainakin tuonne Tampereelle ja Lahteen. Helsinki, Espoo ja Jyväskylä olis kans kivoja, mut keskellä viikkoa. No, katotaan sitten. ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

Ompas apulannalla joo keikkoja Helsingissä. Tämä siis ei voi tarkoittaa mitään muutakun sitä että kun en nyt kesällä päässyt kun 2 keikalle niin syksyllä otetaan ne takasin ;)
Mikäköhön toi yksityistilaisuus keikka taas on?  ::) hmm.. :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Tietääköhän kukaan mikä ihme tuon Kuopiossa oleva paikka, työnkulma, on? Hämystä..::)

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Helva

Voi että kun olin ihan innoissani että apulanta tulee taas tampereelle, mutta kyseessä onkin joku appro tapahtuma haalarikansalle, eli ei taida haalarittomalla sinne olla asiaa.. :(

Tounakka

Omg nou. O_O
Tampereelle meen, jos tilaisuus tulee. Jos ei tuu nii kinutaan lupaa kauan, ja sitten junalla jollekki keikalle.

blind_eye

LainaaVoi että kun olin ihan innoissani että apulanta tulee taas tampereelle, mutta kyseessä onkin joku appro tapahtuma haalarikansalle, eli ei taida haalarittomalla sinne olla asiaa.. :(

Onko? No voi vidu.  >:( >:( >:( :'(

Edit.
Tampereelle on siis k-18. :'( :'( :'(

emmi

siis treelle on k-18 eikä mikään k-haalari?  :o :D
jos näin on niin hyvähyvä! Mulla kun tota ikää on ;P
älä tunnusta jos sattuu

Helva

Siis mä sain ainakin osoitteesta http://www.boomi.fi/appro/  sen käsityksen että on tarkoitettu nimenomaan haalarillisille..  :(

blind_eye

Lainaasiis treelle on k-18 eikä mikään k-haalari?  :o :D
jos näin on niin hyvähyvä! Mulla kun tota ikää on ;P
Niinpä niin.. Mutta pidä hauskaa munki puolesta :) Ja ehkä mua näkyilee siellä Areenalla päin tuolloin ;D

deebee

mun mielestä se on haalarikansalle, mutta tiedä sitten. ääh, perkule kai mä menen tuonne silti roikkumaan..
mä haluun lentää mä haluun lentää aurinkoon..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.