Syyskiertue 2005

Aloittaja punainen, elokuu 02, 2005, 01:46:28

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

näyttää siltä etten ole menossa minnekkään... ah, kyllä sitä on onnellinen ku joskus täyttää 18.. :P
allekirjoittanut

KatjaRock

20.10. Kemi, Hullunmylly K-18
21.10. Levi, Hullu poro areena K-18
22.10. Levi, Hullu poro areena K-18

Tuossa on minun Lantakeikat syksyksi. Kivaa hei, Hullunmyllyyn matkaa 150 metriä :) Ja nuo Areenan keikat onki sitte meijän koulun ruskaretkikeikkoja että ihajjees. Hiihaa. Kerranki tänne :)
Time goes on, I wont.

Jeli

Mä meen ainakin espoonkulttuurikeskukseen, liput on jo<3 Sain kamulta synttärilahjaksi. :)
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

emmi

Vähän pyllystä kun melkein kaikki syksny keikat on muuttunu k-18. Vaikka ei se minuu estä sinänsä kun oon jo sen 18 mutta kaikki kaverit ei. Sitten menivät vielä sen nosturin keikanki siirtään kevääseen. Mitä tää ny meinaa.
älä tunnusta jos sattuu

Tounakka

Minne kannattas lähettää palautetta, että Apulanta sallitulle keikalle Tampereelle? =P

Lerppa

LainaaMinne kannattas lähettää palautetta, että Apulanta sallitulle keikalle Tampereelle? =P
Laita tamperelaisille mahdollisille keikkajärjestäjille postia. Esimerkiksi Pakkahuoneelle jne. :)
Itse bändillekin voi huomauttaa niitä nähdessä, mutta luulen että sellainen huomautus hukkuu toivemereen, jota ne kuulee koko ajan joka paikassa ja unohtuu saman tien. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tounakka

Hah, sikshän sitä keikkaa haluaisin, että bändiä joskus näkiski. ;D
Pakkahuoneelle joo lähtee viestiä. Tonihan niin tykkää siitä paikasta, että ne varmaan tulee oikein mielellään, ;D

[tuuli]

ai vitsi, ois nastaa päästä fiilistelemään pakkahuoneelle jo nyt syksyllä.  :) vaikka voi olla että turha siihen on enää vaikuttaa... ::)
allekirjoittanut

me-eri

Lutakkoon Jyväskylään minä menen...totta kai..kaikki sinne. Lutakko rokkaa!

blind_eye

Hei Pakkahuoneelle todellaki pitäis saada keikka!! :P
Ite oon nyt menos tonne Lutakkoon ja Sibeliustalolle.  ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

noni nytpä näyttää kauniilta, kun apiksen kuopion keikka onkin muutettu lapsille sallituksi. sinne siis... :-*
allekirjoittanut

jouhu

Niinpä näkyy!  Nythän minäkin uskaltaisin lähtee jollekkin keikalle. :) Pitää vähän vielä kuitenkin katella..

[tuuli]

tänne vaan jouhu!  :D

yritetäämpä kaikki saada meille vielä yksi keikka tonne pakkahuoneelle. voisin ehkä minäkin sitä varten raahautua kotisohvalta kauemmaksi.  ::)
allekirjoittanut

Vilkku

Tavastialle on lippu, makasiinit harkinnassa. Muualle tuskin tulee mentyä.
[ -You should see my scars- ]

blind_eye

Just äite makso lipun tonne Seinäjoelle. Juhlaa. Ja se on jo ens viikolla :-*
Meen kai ton S-joen lisäks Jyväskylään. Lahteen en pääsekään  :(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.