Heinolassa jyrää

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, toukokuu 06, 2002, 05:29:48

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

oho,emosi taitaa olla vuotta etuajassa hiltsu. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Niinhän se taitaa olla etuajassa. Silti niin innostunut, että...  >:(
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

minulla on parin viikon päästä. sitten saa rahaa ja levyjä.
 8)
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Onnea.
Rahan saanti ei kyllä ole koskaan pahasta.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

munki pitäs täs saaha parikymmentä egee lähipäivinä.great!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

nipsuu

hih..mä olin tänäkesänä heinolassa jyrää-tapahtumassa katselemassa apulantaa..oli kyllä hyvä keikka... näin apiksen ekan kerran ja oli kyllä upea kokemus =)

2 + 2 = 5

varmasti oli hyvä kokemus. en siten tiedä miten liittyy tohon sun nimeen ;). muistan vielä kun kävin kattoon vuonna 95 ekan apulannan keikan talvisalon koulun nihkeässä liikuntasalissa savonlinnassa. tomppa soitteli yksinään akustisen kanssa lavalla wonderwallin, se räjäytti potin sillä kovasti ku itekki tykkäsin oasiksesta ja paljastui noin, että varmaan se toniki. ilosaarirockin esiintymiset on musta ollu kans aina (vuodesta 97', mitä oon nähnyt) tosi kovia. ja se kun apiksen messissä oli 98' mandy muutamalla keikalla mistä yhden näin. se jäi kanssa spessuna mieleen. ah, nostalgy!

nipsuu

no mitäs vikaa mun nimessä on  ;) heh... ei tarkota sitä mitä luulet... just a nick... melkein selvinpäin olin  ;D

kilpikonna

mä koin ensimmäisen apulannankeikkani just heinolassa jyräässä 2001. oli kyllä aivan mahtava keikka! heinolassa on must ollu niinä vuosina ku oon ollu ni tosi hyvät keikat, tosin ehkä nosturissa on paras meininki, ainaki alaikäsille.  :-*
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

iinuu

mä olin nyt 2005 kesällä siellä jaoltiin ihan etuaidassa kaverin kanssa kiinni. :D hyvä keikka sielläkin. muista en välittänyt, eli: viikatteesta ja kotiteollisuudesta.  :-X ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

blind_eye

Mieki olin tänä vuonna siellä juu, ja eturivissä myös. Hyvä keikka oli :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tokya

minä myös eturivissä siellä tänä vuonna :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.