Heinolassa jyrää

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, toukokuu 06, 2002, 05:29:48

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

Minä olen ruotsissa, lentokentällä Kaikki metallinpaljastimet ovat hirveitä, kun on koruja ja sitten piippaa. Olen paha ja vaarallinen tyttö ;D
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Multa vietiin 2-vuotiaana Kanadassa turvatarkastuksessa nalle, epäilivät että sen sisällä saattaa olla pommi. Itkin kamalasti kun nallea läpivalaistiin ja itkin edelleen kun virkailijatäti lykkäsi nallen mulle takaisin ja tokaisi jotain "ok, no bombs in your bear" -tyylistä. Onpi muuten mun varhaisin lapsuunmuisto, se oli niin traumaattista etten sitä voi unohtaa.
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Valitettavasti en nähny pamppua.Ei tullu kyttälän poijjaat paikalle.pöh.
Tää ei liity nyt mitenkään tähän keskusteluun MUTTA uskokaa tai älkää,mun äiti on seurustellu J.Karjalaisen kaa!! :D mäkää en ekaks uskonu,mut sillä oli karjalaisen lähettämä ikivanha postikorttikii!! äippä jätti karjalaisen ku se ei kestäny sen musaa(mitä en kyllä yhtään ihmettele..) sit se on seurustellu myös dave lindholmin kanssa...!! :D huhhuh! ja vielä on pakko sanoo että mun setä on euroopanmestari keihäänheittäjä siitonen.julkkissuku! ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Aah, mitä julkkiksia ! Mun äiti tanssi pari vuotta sitte Jore Marjarannan kanssa maalla yksissä juhlissa. Mäkin juttelin sen kanssa, oikein symppis mies. Siihen aikaan oli vielä Leningrad Cowboys voimissaan.

Lisäksi mun serkun poikaystävä on kaukaista sukua Juha Kankkuselle, joten enköhän minäkin ole jo melkein sukua julkkikselle... ;)

KatjaRock

Ei, hitsi. Minä en pärjää teille. Yritetään.
Serkkuni on siinä Nylon Beatin Syytön-videolla se julma näkönen kalju mies jolla on paljon tatuointeja.
Tunnen yhden pojan//miehen joka on julkkis Ameriikassa. Tai niin se väittää.
Kerran meinasin lyödä Pave Maijasta. Vitutti sen viheltäminen yhessä saaressa kerran.
Minua on pyydetty musiikkivideon pääosaan enkä menny. Olen ollut montamontamonta kertaa Kymppiuutisissa.
Parhaan ystäväni isoveli on melonnan sm.
Ei hitto. Nämä on ihan surkeita.
 :-[
Time goes on, I wont.

Eipäs ollu,noi oli hyvii! :) Haa,mä oon tehosekottimen videotaltioinnissa nosturin keikalta(en tiiä onko viel ilmestyny)
sit topi sorsakoski työns mut salaattikulhoon hotelli rauhalahdessa.Gr8.

Vilkku

Ai, minähän ihan unohdin kaikkein parhaan :

Mulla on sellainen kortti, missä on Kari Vepsän kuva, ja siinä lukee "Hannalle rakkaudella Kari Vepsä". Se se on jotain. :D Oon sen kanssa jutellut montakin kertaa. Sekin on oikein mukava mies.

KatjaRock

KARI VEPSÄ?? Sinä voitit!!
Time goes on, I wont.

Vilkku

Tiesin, että tällä nyt kyllä voitto irtoaisi... ;D Mutta Kari on ihan oikeasti tosi mukava. Ja sillä on kiva tytärkin.

Juujuu!!luovutusvoitto!! ;D kaotin muuten täs yks päivä pitkää kuumaa kesää piiitkästä aikaa.heh.hassunhauska leffa!=)
mä nään mun hyvää kaverii viikonloppuna pitkästä aikaa!!jeah! :)

ihmiset hyökkäs tänään koulussa mun kimppuun ku raivostuneet apinat(mut ne ei ollu raivostuneita) ne oli vaan kuullu et mulla on vanhempien järkkäämä kyyti heinolaan ja  yritti pummii kyytiä.eipäs käykään.hähää.auto on jo täys.ton sanottuani mulle snaottiin vaan että"ostakaa isompi auto".no ihan miten vaan... 8)
enää 1,5 viikkoo ni pääse APULANNAN KEIKALLE!!!:) miten ihana tapa juhlistaa loman alkua!!!!!!:):):)

kreisi_greippi

Minun pikkuserkkuni on ollu bumtsi bumin kuoroissa laulamassa! Ja iskä on joskus lukenu saksaa yhen äijän kaa, joka laulaa "mä ikkunoita putsailen"...en muista sen nimee...perustetaan melkein sukua julkkikselle-kerho
Ai niin, mun kaveri on törmänny rasmuksen rumpaliin.  :)
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Perustetaan ihmeessä sellainen klubi ! Kai mä saan olla puheenjohtaja ? ;D

Alkuperäiseen aiheen palatakseni... Sain tänään varmistuksen että pääsen Heinolaan silloin 2. päivä... Jeah.

Vilkku

...Jos vielä muuten Silja mietit missä Heinolassa jyrää pidetään, ni tarkistin tänään, että Heinolan kesäteatterissa Rantapuistossa...

[ Äärimmäisen hyvä mun kannalta. Mun isovanhemmat asuu noin kilometrin päässä tältä paikalta, eli ei ole multa pitkä matka sitte paikan päälle kun mummolassa olen jo valmiiksi... ]

hairiggo

pave maijanen on
koettanut iskeä meidän mutsia
tai sitten mutsi luulee liikoja
itsestään.
meidän isä halusi lyödä sitä,
kun kuuli sen. ;)

8)

heräsin tänään 6.00,
nukuin 2h.

minäkin pelkään
helsingin kaduilla.
siellä saattaa tulla kaljupäisiä
miehiä vastaan tai sitten muita
epämääräisiä riehujia.
siksi minä tänne äpyktiin tulinkin.
 8)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.