Heinolassa jyrää

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, toukokuu 06, 2002, 05:29:48

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Vielä minä sinulle viestiä lähetän... Viimeistään ens viikon keskiviikkona (silloinko?)

Etkä hanki tonilapsia siellä kaukana ;) Muistat itse valistuksesi..
[ -You should see my scars- ]

Vilkku

Tulipas vielä mieleen siitä pojille piiskaa antaneesta naisihmisestä, että sillä taisi olla polttarit tai jotain... Kun sen hameen takanahan luki 'parasta ennen 15.6' Eipä sillä, että sillä mitään merkitystä olisi ;D Kunhan tuli mieleen ja halusin sanoa.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

well,olen naurattanut pari päivää veljeäni sanomalla korvaäänellä joulu tukkoon.tuo on sellainen inside juttu. ;)
eilen ajoin ensimmäistä kertaa elämässäni mopolla! :) hauskaa oli!en vaa lopuksi muistanut missä on jarru. ;D heeh.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Joku kysyi että lomailenko. Lomailen aina välillä. Olen hautausmaanhoitajana. Legendaarista. 'Kukka on lutka.'

Kymmenen pisteen vihje, mistä elokuvasta?  ;)
Time goes on, I wont.

Vilkku

Aah, loistava elokuva ! Ja ihan mahtava repliikki ! Melkein yhtä hyvä kuin Tonin superrepliikki.

Pitkästä Kuumasta Kesästähän tuo! 8) kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.  :)

KatjaRock

Hyyyyvä tytöt!! Ylpeä teistä!

Meinasin joskus, että lasken miten monta kertaa PKK:n olen läpi kattonu. Empä laskenu. Liian monta. Muistan valehtelematta melkein koko leffan ulkoa. ;D
Time goes on, I wont.

sama täällä,kaverit ei oikeen jaksa kattoo sitä mun kaa ku vieressä puhun kaikki vuorosanat yhteen ääneen näyttelijöiden kaa läpi...

Hiltsu

Minäkin tahdon nyt sitten nähdä sen. Voisi taas joskus käydä vuokraamassa noiden kavereiden kanssa, jos jaksaisi. Joskus viime vuonna vielä vuokrattiin videoita aika usein ja sitten katsottiin yhdessä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Meijän isäki tykkää siitä.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

"turpa kiinni vitun murrehirmut" tai eiks se jotenkin noin mee? kaveri tajus vasta neljännellä kerralla, mitä se sillä tarkoitti.
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Hyvä, että on nopea sytytys :) No joo, kyllä mullakin usein kestää asioita tajuta. Sen takia parhaat elokuvat [ainakin mun] täytyy katsoa moneen kertaan. Seuraavilla kerroilla voi kiinnittää huomiota kaikkiin yksityiskohtiin ja jäädä oikeasti kelailemaan niitä asioita.

Niin kävi mun suosikkielokuvani kanssa : Näin sen 2 kertaa elokuvateatterissa ja pidin. Ostin sen videona heti sen ilmestyttyä, katsoin sen. Neljännellä kerralla itkin sen lopussa ekaa kertaa. Sitä ennen olin joutunu niin paljon keskittymään siihen kuka menee mihinkin ja sanoo mitäkin. Vasta neljännellä kerralla se oikeasti tuli niin lähelle omaa elämää, että itkin ja paljon.

kreisi_greippi

minä olen itkenyt joka kerta, kun olen katsonut rauli badding somerjoen elokuvan.
ja olen kattonut sen monesti.

Hiltsu

Minun ei kyllä tule itkettyä mistään elokuvasta. Yleensä porukalla niitä vielä katsomme niin ei siinä tule sitten niin tarkasti katsottuakaan.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

mäkin katon usein porukalla, vuokrataan yhessä kavereitten kanssa joku video, ostetaan PALJON epäterveellistä ruokaa ja sit vaan iltaa viettämään.!
mistäpäin sä hiltsu muuten oot?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.