apulannan keikkoja?

Aloittaja magia, elokuu 26, 2006, 06:03:11

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Tottakai on hyvä että on noita s-keikkoja ja keikkoja joissa ei myyä alkoholia, mutta olis niin naurettavaa jos millään keikalla koskaanikinä ei myytäis alkoholia :D

Hehe, parempi ehkä joo ettei ala sen enempää vääntämään tästä ;)

Tepi84

No ei se o mun mielestä se idea siinä että mennään sinne kännäämään ja sit ei muisteta mitää koko tapahtumasta :o Onko se sit kivaa? Ei varmastikkaan. Sä ymmärsit väärin mitä sanoin viimeks tai jotain. En jaksa alkaa selittää. Mut jooh.
Haza haza

Painkiller

Eli jos juot alkoholia et muista mitään koko illasta? Ja riehut ja pompit muiden päälle? Ööh? Ei tarvi vetää mitään örvellyskännejä ;D

Hähä, vänkääminen on joskus kivaa :P

blind_eye

LainaaNo ei se o mun mielestä se idea siinä että mennään sinne kännäämään ja sit ei muisteta mitää koko tapahtumasta :o Onko se sit kivaa? Ei varmastikkaan.
No mut toihan on toisaalta kaikkien oma asia. Ei sun tarvitse jos et halua.
Eikä sun tarvitse miettiä notta 'voi hitsi, toi ei muista huomenna mitään tästä'
Toisilla on vaan niin kivempaa, eikä kukaan voi sille mitään. Toiset ei ehkä haluakaan muistaa mitään, ne tulee vaan pitään hauskaa, vähän eri tavalla tosin, mut se on niiden tyyli. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Surullisen totta.. Kuin paljon sitä örrikänni sakkia sit heiluu keikoilla muiden seassa? Suurinosa kuitenkin selvinpäin..?  ;)
allekirjoittanut

blind_eye

LainaaSurullisen totta.. Kuin paljon sitä örrikänni sakkia sit heiluu keikoilla muiden seassa? Suurinosa kuitenkin selvinpäin..?  ;)

No mun mielestä känniläisiä ei oo ollu ainakaan häiritsevän paljoa.
Tokihan niitä sieltä aina pari löytyy, mut se vaan tuo oman fiiliksen siihen keikkaan :D

Tepi84

Mun mielestä se vie fiilistä jos vieres toinen ponppii miten sattuu. Esmes viime kesänä Lappeenranta Festivalssilla. Ei se o kivaa seurata mitä vieres tapahtuu (siis aina välillä), kun haluis taas sit seurata koko ajan sinne lavan suuntaan.

Ja en puhu ittestäni että joisin känniin. Koska en koskaan oo missään keikalla ottanu alkomaholii. Eikä se mua hetkauta muistaako joku muu mitää siitä keekasta. Enkä nyt tarkota että kaikki jois känniin. Vaan NE JOTKA JUO! Mut silti mun mielestä ois paras et ne jotka juo ni niil ois sellanen oma aitaus vaikka tai joku alue. Niinku jo sanoin. Mutta joo.
Haza haza

Painkiller

No sitten pitää Tepi hakeutua pois niiden pomppijoiden läheltä. Suosittelen että sinne ihan takariviin sitten vaan. Keikoilla kun on ihmisten tapana tanssia ja pomppia, huolimatta ovatko alkoholin vaikutuksen alaisina tai ei.

Tepi84

LainaaNo sitten pitää Tepi hakeutua pois niiden pomppijoiden läheltä. Suosittelen että sinne ihan takariviin sitten vaan. Keikoilla kun on ihmisten tapana tanssia ja pomppia, huolimatta ovatko alkoholin vaikutuksen alaisina tai ei.

En vitussa mene. Ne ponppijat saa mennä sinne takariviin.
Haza haza

blind_eye

Lainaa
Hei, se on vähän sellanen käytäntö että ne jotka sinne eteen menee, mitä luultavimmin tykkää bändistä ja haluaa sen myös näyttää.

Eikö se olisi vähän tyhmän näköistäkin jos kaikki vaan nököttäis paikoillaan.

Painkiller

Hih :) Ensimmäiset kymmenen riviä seisois paikallaan kun tatit ja muut niien takana pogoilis :D

[tuuli]

;D ;D ;D
Ei mutta siinä on kuitenkin pieni ero känniläisen ja selvän pomppimisen välillä. Tottakai sinne eturiviin menee ne, jotka tietää joutuvansa litistetyksi. Sinne ei kannata tunkee, jos ei tykkää tungoksesta.
allekirjoittanut

Tepi84

No vittu joku roti. Mun mielestä kaikkien täytyis saada pogota rauhassa jos haluu. Vittu. Pitää varmaa alkaa ottaa jotain korstoja aina keikoille ympärille että saa rauhassa pogoilla. Ja mä kyl nykyjään koitan tsiikailla poikien soitto meisinkii (ku itekkii tulee soiteltuu). Niinku varmaan jo tierätte  ;D Ni siks haluis saada rauhas pogoo JA PISTE!
Haza haza

Tepi84

Lainaa
Lainaa
Hei, se on vähän sellanen käytäntö että ne jotka sinne eteen menee, mitä luultavimmin tykkää bändistä ja haluaa sen myös näyttää.

Eikö se olisi vähän tyhmän näköistäkin jos kaikki vaan nököttäis paikoillaan.

Hei... mäki diggaan siitä ja sillä selvä. Ja oon varmasti digannu kauemmin ku sinä. Joten..
Haza haza

blind_eye

Lainaa
Hei... mäki diggaan siitä ja sillä selvä. Ja oon varmasti digannu kauemmin ku sinä. Joten..
En mä sitä sanonut notta sä et diggais, kyllähän sen näkee kun sinne eteen haluat ;)

Kauas oot digannu? :p

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.