Hiekka-levyn kopiosuojaus

Aloittaja Pauli Hannola, marraskuu 11, 2002, 08:16:34

« edellinen - seuraava »

juGe

LainaaTuottaa ongelmia mulle ku yritän vippaa ne mun mp3seen....
Sony OpenMG ohjelma kopioi ne kiintolevylle ja muuttaa atrac3seen vai olix se omghen mut kuitenki se soitin MUKAMAS soittaa sitä, mut ei kuulu mitää! SE ON SE JULMETUN KOPIOSUOJA!!!

Erinomaista musaa, PASKA LEVY-YHTIÖ!!!

Umm.. ai etkö saa niitä omg-raitoja soitettua? Mä ainakin sain ne tuolla samalla ohjelmalla MD:lle joten kyllähän sen pitäisi toimia juuri niinkuin kuuluukin.

henrik reponen

Se mp3-soitin ei soita niitä  :-[... (sony walkman nw-m59)

juGe

LainaaSe mp3-soitin ei soita niitä  :-[... (sony walkman nw-m59)

Joo, se on sitte paskempi juttu :(

cboy89

Ei jaxais alkaa kantelee mitää jättimäist cd-soitinta ku on kerran pieni mp3-soitin, tää juttu on *  >:( :( :'(

PS mä oon toi aikasemman lähettäjä.........

allu86

hmh...mun mp3 soitin soittaa noi (Sony Memory Stick)

T/H/C

Hei lapset, asentakaa koneeseen Linux niin saa ihan vapaasti valita mistä osiosta kone alkaa levyä lukemaan...  :D

cboy89

Ööö, käyttääx sun mp3 OpenMG-ohjelmaa niiden siirtoon? ???

allu86

KatjaRock

Miepäs tykkäänki seedeelevyistä vaikka ne onki vanhanaikasia ja isoja.
Time goes on, I wont.

Tony Carpenter

LainaaMiepäs tykkäänki seedeelevyistä vaikka ne onki vanhanaikasia ja isoja.

Tarkoitat varmaan vinyyli-levyjä... Ne rokkaa  8)

Wanda

harmi. >:( Mulla ei olisi varallisuutta lähtä osteleen seedeitä.. kuulin kavereilta, jotka oli saanu lahjaks sen et siinä on se suojaus. En siis voi polttaa sitä.Damn.
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

EternalFlame

Ei suojauksessa muuten mitään vikaa, mutta kun se ei soi edes kaikissa kannettavissa. Omassani kyllä, mutta jotkut ovat valitelleet, ettei soi. Epämiellyttävää.
...Mikä piru teki mussa ilkitekojaan vai tarvittiinko sitä edes mua auttamaan...

wicked.

ei siinä mielestäni ole mitään pahaa, että joku kokeilee suojausjuttuja. kuiutenkin varmaan Apulannankin levyjä poltellaan aika paljon ja se on tietenkin äijien rahoista pois.
kyllä ne on varmaan saaneet Levy-yhtiöön nyt jo niin paljon negatiivista palautetta, että seuraavassa platassa ei ainakaan samanlaista kopiosuojausta ole.
harmi, jos jollain ei ole cd-soitinta, mutta jos on, niin miksei sillä muka voisi normaalisti kuunnella?
tämä on tää klassinen juttu, mutta jos te tekisitte jotain duunia niin haluaisitte rahat kyllä itsellenne.

jos tällä saadaan yksikin normaalisti ne apixenihkulevyt bestikseltään polttava lapsi / "minä en levyjä osta kun ne biisit saa koneeltakin"-tyyppi ostamaan levy niin sittenhän se on varsin positiivista.

(mistään noista ongelmista en osaa kirjoittaa, koska se ei koske itseäni enkä tiedä mistään konejutuista mitään, mutta muistakaa nyt tämäkin kanta.)

Tony Carpenter

Suosittelisin Levy-Yhtiölle samaa periaatetta kuin Spinefarmilla: Julkaistaan tavallinen suojaamaton versio ja suojattu versio jossa on bonuksena lisäbiisi ja video (Toimiva ratkaisu minusta  :))

Heenrik Reponen

;D ;D ;D ;DHee, JEEEEEEEEEEEEEEEEE mä sain ne mun mp3seeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!! ei enää ison cd-soittimen kantelua  ;D :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.