Hiekka-levyn kopiosuojaus

Aloittaja Pauli Hannola, marraskuu 11, 2002, 08:16:34

« edellinen - seuraava »

Aapsu

Muakin vituttaa kun äänenlaatu on ihan sikana huonompi kun kuuntelee Hiekkaa tässä koneella sillä levyn omalla playerilla. Semmosen vinkin antaisin kuitenkin niille, jotka ei saanut niitä levyltä ripattuja mp3:sia toimimaan mp3-soittimessa, että ottakaa ne mp3:set netistä (winmx tai kazaa tai vastaava), kyllä joku koodaaja ne sinne jakoon laittaa kuitenkin.

Foo Fightersin "One by one" -levyllä on muuten tämä ihan sama kopiosuoja, mutta siinä äänenlaatu on koneella parempi (126 kbps, Hiekassa 96 kbps). Aika outoa, kun ei sen ainakaan tilanpuutteesta luulisi johtuvan, Foo Fightersin levy kun on Hiekkaa pitempi.

Niin ja sitten ne jotka sai sen levyn md:lle niin neuvotteko mullekin... Tai siis kyllä minäkin sen sinne sain, mutta se oli hieman vaikeaa. Poltin cd-soittimesta vahvistimen kautta, mutta en voinut käyttää valokaapelia, joka säätää nauhoitustason samaksi kuin levyllä ja laittaa raitamerkit samaan kohtaan kuin levyllä. Sen sijaan käytin audiopiuhaa ja jouduin säätämään nauhoitustason itse. Lisäksi soitin merkkaa raitamerkit audiopiuhaa käytettäessä vain kohtiin, joissa on kaksi sekuntia tyhjää. Jotkut raidat siis tulivat yhteen pötköön.

Ja älkää siis kuvitelko, että varastaisin Apulannan musiikkia. Se olisi liian törkeää... Mutta minulla ei ole muuta kannettavaa soitinta kuin md ja koneellakin olisi mukava kuunnella...

Kaikille niille, jotka polttaa Apulantaa eikä omista levyä: "Tahdon kuulla kaiken mutten koskaan mistään maksaa hintaa".

*tuuli*

en tykkää. en lainkaan, ihan shitti homma. mä olin ollu about puol vuotta siinä toivossa etten mä ikinä voi saada sitä toimiin meijä xp:llä ja sit serkku tuli ja sai. mut onneks meil oli cd soitin muuallaki.
mä en tajuu, ku lähinnähän ne kopiosuojaukset on kaikkii semmosii varten (tyylin virolaisii) jotka niinku kopioi niitä ja MYY. mutku tuttu oli ostanu hiekan poltettuna kyseisestä maasta eli ei niist kopiosuojauksista oo mitään hyötyy ku ne pystytään ammattivekottimilla ohittaan kuitennii!

rautalintu

Niin, eikä tarvitte edes ammttivekottimia, kun saa sen ihan kotikoneellakin poltettua...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza*

*tuuli*

Salaisuuksia

Hmm, mä oon tehny noiden kopiosuojauslevyjen kanssa niin, että käännän ne ensin koneelle mp3 (laatu 192kbps --->) ja poltan sitten takas cd:lle. Laitan alkuperäisen levyn hyllyyn ja kuuntelen soittimissa sitä kopioo. ;)

rautalintu

Aivan, niin minäkin olen tehnyt, kun soittimeni ei soita kopiosuojattuja levyjä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

kai se on joillekin ihan jees mutta kun mun sony-soittimella on selllanen vamma, että se ei soita kopio suojattuja eikä poltettuja levyjä, vaan alkaa hyppiä biisien yli ja naarmuttaa levyn oikein kunnolla, tuli pieni hätä ku kuulee soittimesta että sillä on jotain mun hiekkaa vastaan ja että se yritti naarmuttaa sitä...

eli mä en diggaile tosta kopiosuojaus jutusta... vai pitäskö hankkii vähän kehittyneenpi soitin...?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Kyllähän noi pystyy kiertämään, ja eihän toi netissä leviäminen kuitenkaan levymarkkinoita niin pahasti kaada, ne jotka tosissaan tahtoo sen levyn, niin kyllähän ne sen aitona haluaa, vai? Ainakin minä. Ja jos ne biisit silti leviää netissä, huolimatta suojauksesta, niin miks pitää olla joku suojaus... ei se mitään auta!  >:(

Oliko muuten Viper Spankissakin tuo suojaus?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

jouhu

Itse en ole kärsinyt tuosta kopiosuojaus hommelista. Kun kuuntelen vain tuolla levysoittimessa. Mutta kyllä varmaan ärsyttää ihan älyttömästi jos haluu kuunnella tietsikalla eikä se, sitten kuulosta niin hyvältä. Mun veli on ottanu hiekan koneellesa ja kuulostaa ihan hyvältä tässä koneellakin.

*tuuli*

mäkään en oo vielä huomannu mitään väärää kuunnellessani hiekkaa konella... :P

puska

kopiosuojaus on mun mielestä hyvä juttu. sitten tulee istekkin ostettua niitä levyjä aitona enemmän... paitsi että kyllä ne apikset jokatapauksessa pitää aina aitona saada. :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Aito apis rulettaa! Ei mitään kopio, kopio, mie en oo mikkään kopio.... ;D
Okei, okei en laula enempää!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.