Tiernapojat

Aloittaja mirka, heinäkuu 14, 2004, 07:36:53

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

tiernapoika kaarti oli toissa vuonna
allekirjoittanut

emmi

LainaaTulipa nyt ostettuu (vihdoin ja viimein) tuokin levy...;) kun osui käteen vahingossa anttilan levy hyllyllä ja maksoi vain 8 eukkoo niin olihan se pakko ottaa...
Että tällästä tällä kertaa...

Onko tossa levyllä muitakin biisejä? ja jos on niin mitä ja onko ne kuunneltavia?
Voisin meinaan ehkä itellekkin hommaa tuon.
Ei vitsi, tulipa juuri mieleen että mulla pitäis olla toi nauhalla, en kyllä muista onko mutta jos on niin mihinköhän oon sitten hukannut sen  :o Nyt pittää ettii kaikki nauhat läpi :)
älä tunnusta jos sattuu

maijja

huonoa informaatiota tuosta kyllä.  :-/ ei sanallakaan sanota että tulisiko tänä vuonna ja että millonka. Soitan kohta yle 1seen ja kysyn ja vaadin sitä niiltä. ei ne voi meitä pettää >:( (no eipä vissiin.)
Mutta hihkaiskaa HETI jos jostain saatte kaivettua päivämäärän että milloin tuo tulisi telkkarista.  :D
Sisällä syntyy syöpä.

jouhu

Tuossa levyllä ei ole erityisesti erillisiä viisuja.... ::) Siis...se on sama juttu mikä tuli teeveestäkin(varsinainen esitys), mutta ilman kuvaa. ;)  Tajusiikohan hän nyt?  :-/
Levy ei oikeestaan ollu pettymys. Siistii joulu meininkii. :)
Tulispa tuo tänäkin vuonna telkusta, kun se on niin mahtava! :D Enkä ole vielä saanut videolekkaan. (kamala nauhoitus addiktio) Petyn kyllä, jos ei tuu.... On kuitenkin tullu jo kahtena viimeisenä vuonna..! (ei kahta ilman kolmatta ::))
Ja tosiaan kertokaa heti, jos sattuu kohalle tulemaan toi aika.

emmi

enköhän mie tajunnu  :D eli siis siinä on vaan se yksi viisu eli siis se levy on samanlainen kun se telkkaohjelmakin.. :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Niin...
Nää kaikki "hoo, miksi olet noin musta.." Vai mitenköhän toi meni? ::)
No, kuulet sitten kun ostat/lainaat levyn. :)

puska

Lainaaenköhän mie tajunnu  :D eli siis siinä on vaan se yksi viisu eli siis se levy on samanlainen kun se telkkaohjelmakin.. :)

Just näin. Yksi raita jossa on koko tiernapoikahässäkkä :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

kuuntelin sitä just äsken; tietokoneella. ( ja ei sitten aleta nyt keskustelemaan siitä miten mä olen jälleen kerran kopioinut jotain mun tietokoneelle, PISTE ) aika makee, kun windows media playerillä pystyy nopeuttamaan sitä tempoo. on nimittäin rajun kuullosta nopeempana toi tiernapoika hommeli. melkeempä parempi nopeempana minun makuuni, kun en tommosesta hitaasta hevistä niin paljon perusta.
allekirjoittanut

emmi

ostinpa sitten tänään tuon levyn. vielä viimesen koko kaupungista. nimittäin anttilassa sitä ei ainakaan ollut ja free record shopissa oli vielä se yksi kappale jonka minä sitten vein, no levyssä ja kasetissa en kyllä edes käynyt mut tuskin sieläkään sitä enää on saatavilla. En kyllä oo kerenny viel kuunteleen sitä.
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

No, kerroppa kokemuksistasi, kun olet kerinnyt sitten kuuntelee sitä..:)

emmi

eipä siinä nyt ole paljon kerrottavaa kun kuitenkin oon sen jo kuullut sillon kun se tuli telkusta :)
Aamulla sen kuuntelin heti kun heräsin. Tonin ääni oli niin sulonen ja ihana siinä <3<3  :-*
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Eipä tainnu tulla tänä vuonna telkusta meijän tiernapoajat.  :-/

hendu

Mut mullapa on se koneella!! ;D
Voin kattoo sitä vaik juhannuksena!
Temosen pomppubasso

jouhu

Ärsytä vielä lissää! ;D Nooo....

[tuuli]

Minullaki on se koneella! Ja on kyllä levylläki!  :D
Ja hitsi kun ei tullut tv:stä... odotin sitä, mutta ei............. :(
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.