Kauko-Setä

Aloittaja Lerppa, syyskuu 05, 2003, 09:33:05

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Emmillä kesti niin kauan tänne kirjautua että sillä ei kai siksi ole tuota Kantavaa voimaa ? Mutta Emmille kyllä kuuluisi se ilman muuta :)
[ -You should see my scars- ]

Tappaja.

Of course, my darling. ;)

Aapsu

Tämä keskustelu on nyt vähän riistäytynyt ja vähän vanhakin, mutta kun nyt tämän huomasin niin haluaisin lisätä, että Magneettisen Kauko-Sedän tiukkaa räbäytystä löytyy ainakin Iniksen, tuon muikean Yli-Pihlajan kikkailuyhtyeen, singleltä "Viime yönä". Singleä on nykyisin enää vaikea saada kaupoista, mutta jos joku sen haluaa, niin luultavasti sitä on vielä jäljellä Iniksen postimyynnissä.

Lisää osoitteessa www.muuli.org
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Apis_ruulz

niin eli jos puhutaan kappaleesta kiertolainen(??) niin sinkku kokoelmassa lukee siitä näin "Hyvä ystävämme "Hollolan Jari Sillanpää" Kauko S*T*A*R*R oli levyttänyt komean iskelmän,jolle ei löytynyt julkaisijaa. Päätimme auttaa miestämäessä ja laittaa hänen kappaleensa markkinoille oman singlemme yhteydessä. Kappaleen upeat sanat ovat Kaukon itsensä käsialaa"

emmi

Lainaa
Emmillä kesti niin kauan tänne kirjautua että sillä ei kai siksi ole tuota Kantavaa voimaa ? Mutta Emmille kyllä kuuluisi se ilman muuta :)

niin aivan ;) mähän tuola vieraskirjassa vaikutin kauan kauan sitten monta? vuotta ja sitten viimein tajusin tällaisenkin paikan täältä :) oon samaa mieltä että mullekkin pitäis tuo kantava voima antaa ;)  :P
älä tunnusta jos sattuu

hendu

Mun täytyy kyl myöntää et oon ihan pihalla tosta kauko-setä a.k.a kauko S.T.A.R.R. jutskasta, mut oon monessa muussakin asassa pihalla ;D
Temosen pomppubasso

puska

Minä luulen että Toni on tarkoittanutkin tämän vähän niin että me oltaisiin pihalla:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hendu

nii-i sehän on varmaan just sen asian ydin!
Temosen pomppubasso

KatjaRock

siis se tekee hömpää sillä nimellä.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

haluaako joku tunnustaa.  ;)
allekirjoittanut

amerika

Tonin äänikin on tunnistettavissa tuosta kiertolainen-kappaleesta!

[tuuli]

niin on! sitä paitsi se on itse myöntänyt olevansa kauko setä.  :)
allekirjoittanut

HIPP´O

hehee..On se se tosiaan aika erikoinen biisi näin apikselta mutta mietin itsekkin kans tuota.no jos Toni sen aikoo kertoa niin eiköhän sen sitten kuule. ;D
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

[tuuli]

Miten mulle on alkanut muodostua tuosta Kauko-Setä nimestä pervo, irstas ja pedofiili kuva... :o Olenko ainut..
allekirjoittanut

Lerppa

Tuskin, mutta Tonista nyt muodostuu sellanen kuva välillä ilman tuota lisäniemäkin. ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.