Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

emmi*

ääh, se yhden illan juttu on jo vanha juttu :)
ei sellasta ohjelmaa enää tule...

jouhu

Mihin muuten mccoys on kadonnut?!! En tiedä todellakaan tiedä miten toi oikeesti kirjotetaan, mutta...
Tänään en löytänyt lehestä, että sitä olis tänään ollenkaan..

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

eihän mcgoys (en osaa kirjottaaaaaaaaaaah  ;D ) tule enää maikkarilta ollenkaan... se tulee subilta.......

muhun ei sitten ole luottaminen...... :D

jouhu

Joo, kiitos rautalintu oikein paljon! Mä jo luulin, että mä oon kadottanu sen jonnekkin!  :o Mä säikähin ihan hirveesti, kun en löytönyt lehestä tota ohjelmaa...

*tuuli

just kun tosiaan oli aloittamassa sen katsomisen niin se siirty toiselle kanavalle...

miks mulle aina käy näiiin!

KristalliEnkeli

Must se on ihan okei jos/kun Tonilt tulee kyseinen ohjelma, vaikka näkehään herraa paljon myös lehtien sivuilla, muissa TV-ohjelmissa ja jopa muiden musavideoilla sekä tietysti keikoilla...hmm, mitäköhän herralta vielä voisi odottaa? kohta se tietysi on vielä radiossakin juontajana. Toni on monitoimimies  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Eikös sillä ollut jo joskus joku radio - säätö...?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

eli se siitä sitten  ;) ...ei taida olla mitään viestintälajia, jota herra ei olisi vielä kokeillut...

*tuuli

voi toni on niin suloinen!  :-* :-* :-* :-* :-* :-* ( <- miljoona pusua  ;D )

olihan sillä joku radiojuttu. toni tosiaan on toiminnanmiehii... mut kyllä silti jossain vois olla raja...

kohta siitä varmaan tulee uutistenlukija jollekkin maikkarille * naurua* tai saman tien meteorologi... ;) (en osaa kirjottaa)

KristalliEnkeli

*Tuuli --> toi oli hjyvä; Toni meteorologiks. Mä varmaan kuolisin nauruun...Mut kylhän se "huippumalli", mikä lie, Saimi nousiainen, toimii silloin tällöin nelosen säänaisena. Joten kyl sinne pääsee näemmä muutkin kuin vaan alaa opiskelleet.

"Tänä aamuna oli taas pakkasta. Illaksi luvataan sadetta"

jouhu

Toi oli muuten tosi hyvä...!  ;D Kuolee nauruun, kun ajattelee...Toni meteorogina<--miten lie kirjotetaankaan....
Tai voishan se olla urheiluruudussakin....Toisaalta ehkä Sipe sopis siihen vähän paremmin, kun on enemmän urheilu ihmisii, kai...

Wirtabiuha

Tolle mä hihittelen sitten loppuvuoden! Kiitos!  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Meteorologi ;D Se oliskin hyvä! ;D
-Pohjoisessa saattaa esiintyä sadekuuroja päivän mittaan... ;D;D;D;D;D;D;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Huuuuuuuuuuuuuu.....Nyt kyllä alakaa mennä nää jutut aika...jänniks. Mutta elämä on ainakin värikkäämpää näin!  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.