Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

jouhu

Oot vai? :o Hande, missä?
Onko wirtabiuhalla kokemusta tälläsistä tatska jutuista enemmänkin?  :)

hande^

Ankkarockissa -03. Keikan jälkeen oltiin kaverin kaa venaamas backstagen edes poikii ja sit nähtiin ku Toni tuli suihkust pelkkä pyyhe lanteilla ja sit se nous semmoselle pöydälle ja näytti persettä...! must se oli kyl aika hyvä veto Tonilt...  ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

emmi

LainaaAnkkarockissa -03. Keikan jälkeen oltiin kaverin kaa venaamas backstagen edes poikii ja sit nähtiin ku Toni tuli suihkust pelkkä pyyhe lanteilla ja sit se nous semmoselle pöydälle ja näytti persettä...! must se oli kyl aika hyvä veto Tonilt...  ;D

tsihiih, mäkin olin tuolla ja todellakin oli kyllä aika hyvä veto Tonilta  ;D ois ny viel näyttäny etupuolenkin  ;D
älä tunnusta jos sattuu

salza01

Lainaa

tsihiih, mäkin olin tuolla ja todellakin oli kyllä aika hyvä veto Tonilta  ;D ois ny viel näyttäny etupuolenkin  ;D

hyi emmi! TAAS tollaset ajatukset... :) ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

Sehän nyt tota peräänsä näyttää aina tilaisuuden tullen... asiallista touhua  ;D
  Ei mulla itselläni ole yhtään kuvaa´muuten vaan aiheeseen perehtynyt... Ja olin yhen entisen jäbän kanssa ottamassa sen käteen haukkaa niin silleen...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

Mä aina piirustelen stabiloilla ja kuulakärkikynillä mun mahaan. Kamut sitten kyselee että '' tuuli, onko sulla tatska!!! näytä'' ja sit mun täytyy todeta että '' äähää kunhan piirsin ''  ;) Tulee muuten yllättävän elävännäköinen kun tekee sinisellä ohuella stabilo-kynällä mahaan.  ;)
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Harrastuksia on monenlaisia. Tatskat on kyllä mageita joskus vielä otan yhden... tai kaksi... tai...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

Lainaa

hyi emmi! TAAS tollaset ajatukset... :) ;D

nooh, miten niin TAAS  :P  ;D

älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

nääh. molemmat tähänastiset jaksot olen kattonu enkä oikein tiiä mitä niistä olisin mieltä.

tänään oli ihan hieno se avo A4 jolla ne salon kans ajeli.

kyllä ne nauhalla on molemmat mutta nykyään on vain vaikea enää ehkä fanittaa. siis tarkotan että ennen toivoin jotenki että voisin tonin kanssa hengailla ja mennä naimisiin mutta. mutta. mutta.

en osaa selittää mutta ei ole nämä jaksot ollu ihan sitä mitä ootin :) katellaan nyt silti vielä ennen tuomioita.
Time goes on, I wont.

emmi

tää jakso oli kyl parempi kun se eka :)
se oli aika herja ku se oli siel tuuris siin kassal ja kysyttiin papereit ni ku ei Tonil ollu ni se sano et ettekste tiiä kuka mä oon, missä tynnyrissä te ootte kasvanu  :D
vähä mä repesin  ;D
älä tunnusta jos sattuu

puska

Oli kyllä kieltämättä parempi kuin ensimmäinen jakso. Mutta ensi jaksoa odotan oikein innolla:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

mun mielestä kans tuo eilinen jakso oli parempi ku eilen. :) oli tosiaa erittäin nätti audi se jolla ne ajeli. <3 <3 <3 [tyksii audeista ;D ]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

salza01

Lainaa

nooh, miten niin TAAS  :P  ;D

no lähes AINA oot tollane. *pervis* :) ;D

jouhu

Oli miustakin ehkä vähän parempi kuin se eka. Se oli tosiaan se, kun Toni sano, että ettekö te tidä kuka mä oon.  ;D
Ja siskon kaa vähän naureskeltiin, kun Toni veti ne maitojokukapselit. Vai mitkäköhän ne nyt olikaan? ::)
Meidän äiti ei oikein innostunu tästä Toni ohojelmasta, kun näkin sen persetaulu mainoksen. Sano  jotain, että "jaa, että tämmönen on sinun idolis..." tai vastaavaa...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.