Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

blind_eye

LainaaSe oli tosiaan se, kun Toni sano, että ettekö te tidä kuka mä oon.  ;D
Toi oli ihan paras kohta siinä  ;D Mä nauroin ihan hulluna  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

katah

mun täytyy tunnustaa et eka jaksoa katoin vain vähän :-/ ja toisen jakson olen missannut :-/. miks ohjelman pitääkin tulla C.S.I :n kanssa samaan aikaan >:(. No mut ens kerralla laitan vaik kännyyni muistutuksen et varmasti muistan nelosta katsoa ;D vibaa jaksoa odotan ehkä eniten, sillä se kertoo vissiin tavallisesta Toni Wirtasesta ;D..lapsuudesta ja silleen.

[tuuli]

( en jälleen jaksa / ehdi lukea teidän muiden viestejä )

viime jakso oli aika hauska! olis vaan pitäny ottaa siitä lehti-ilmoituksesta se numero ylös, soittaa siihen ja katsoa kuka vastaa, jos vastaa.  ;D
allekirjoittanut

emmi

hehe, kiitti tuuli ;) mullahan on nauhalla noi niin voinkin nappasta sen numeron sieltä ;D heheh, ei vais tuskinpa mä uskallan soittaa siihen ;)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu...

hande^

No ku tossa TWU:n tokassa jaksossa näytetään sitä lehtileikettä, mis Toni laitto seuraavanlaisen viestin Hesarin yleisöpalstalle: Haluatko TV:hen poreammeeseen sikarikkaan julkimon kanssa? ( <--- tai jotain vastaavaa? ) ja sit siin oli numero... et me mietittiin vaan et mitä kävis jos soitettais nyt siihen numeroon? vastaisko kukaan ja jos, ni kuka?   ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

Niin oli juu. Se alko 041 enempää en muista... Kysyttiin muuten Tonilta sunnuntaina tästä tatska-asiasta, se meinas näyttää et sillä on se kun me pyydettiin näyttää, ja sanottiin et ei uskota et sillä on se... Se lupas näyttää se sitte ku ollaan 18  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Jaajaa. ;D
Hei, ottakaapa sitten todeisteita, että me muutkin sitten uskotaan! :D
Aijaa! :o Mitenkäs mie en älynny sitä numeroo siinä?  Oon varmaan tulossa sokeeks tai jotain.

emmi

LainaaNiin oli juu. Se alko 041 enempää en muista... Kysyttiin muuten Tonilta sunnuntaina tästä tatska-asiasta, se meinas näyttää et sillä on se kun me pyydettiin näyttää, ja sanottiin et ei uskota et sillä on se... Se lupas näyttää se sitte ku ollaan 18  ;D

heheh, vähän helmi, mä voinkin sit vuoden päästä mennä kysyyn tonilt et voiks se näyttää sen  ;D
älä tunnusta jos sattuu

hande^

Mä voin kattoo sen numeron kokonaisuudessaan nauhalta huomenna...  ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Lerppa

Musta tän päivänen TWU oli hyvä ;D Paras tähän mennessä.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KatjaRock

no ei niistä mikkään ole ollu edes hyvä :D ainakaan minun mielestä.
Time goes on, I wont.

puska

Oli tosi hupainen show:D.
Ja jotkut niistä teoksista oli oikeasti hienoja. Jos vain tuo Toni ottaisi tuon taiteilemisen itsekin tosissaan, niin hän varmasti saisi paljon arvostusta. Lahjoja hänellä on.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Oikein hauska! ;D
Naureskelin itekseni, kun katoin nauhalta tuon viimeisimmän....

Tonilla on kyllä miunkin mielestä ihan hyviä mahdollisuuksia menestyä maalaustaiteilijana myös. Oikein mietyksellisiä teoksia kyllä.  :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.