Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Joo tosi mukavalta näytti :)
...mäkin haluun sellasen sängyn! mulla kun on vaan kapea kerrossängyn puolikas ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Voi ei! esiteltiinkö eilen Tonin kämppä? Äh, mä olisin halunnut nähdä sen! Minkä helvetin takia se ajankohta on siirretty myöhäisempään? Ei näin pieni lapsi enää valvo kahdentoista aikaan........
allekirjoittanut

emmi

mä en oo kerenny viel kattoon sitä eilistä jaksoo, mut ihan kiva tietää että vihosta viimein näkee sen Tonin kämpän! :)
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Toi eilinen jakso oli musta kyllä paras!Joo tosta "Tonin puolesta" mä tykkäänxD Näky kämppää ja se oli ihan paras kun Toni pääs höynäyttää tyhmää missiä jälleen kerran ;D
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

ärh, miks mä en kattonus sitä jaksoo!!!

unohdin *häpeä*
allekirjoittanut

puska

Joo. Missi raukka otti homman ihan tosissaan. Banaaneja vaan mahan päälle niin kyllä ne paineet siitä katoaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

rautalintu

No mut se olikin Jenni Anttila, sama joka oli Viron kulkukoiria pelastamassa :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

siinä taas nähään kuinka tyhmiä missit on!  :D

ja siitä Tonin asunnosta, että ei se kyllä mitenkään erikoinen ollu. kuvittelin et sil ois ollu joku ihme luxus asunto suurinpiirtein :)
en kyl ihmettelekkään et miks sitä ei näytetty tila extras, koska siinähän esiteltiin julkkiksien kämppiä ja eikä ne nyt kuitenkaan ihan mtn tavallisen tallaajan asunnoilta näyttäny :)
ei Tonin asunnolla tila extraan mennä  ;D
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Niin ei kyllä varmaan sisustuksen kannalta,mutta olisin mä silti kattellu mielummin Tonn kämppää kuin niiden muiden kliinisii hienouksia ja taideaarteita :P Kyl mä uskon et sieltä Tonden kämpilt olis löytyny paljo mielenkiintosta, ainakin minua kiinnostaa mitä kamaa sieltä löytyisikään...

salza01

minä missasin sen malli-homma jakson. :( nukahin vahingossa... että menetinkö jotakin suurta? ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

No, et sinänsä. Mutta olihan se hauskaa, kun Toni haukkua muita malleja esityksessä jonne häntä itseään ei kelpuutettu. Oli muuten oikeasti hyviä ne Tonin kuvat!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Niinpä,enpä ole nähny yhtään syvällistä mallia vielä tänä päivänä,siis jonka silmien näyttäisi olevan jopa oikea ajatteleva ja tunteva ihminen! :oNiin että jos Toni mallikeikkaa haikailee niin tänne vaan postia kyllä mä sulle käyttöä löydän!  ;)

Ja pääsenpähän nyt taas haukkumaan malleja...taas tuli todistettua että yhtä kusipäisiä,itseään täynnä olevia pahveja kuin mallit saa hakea!tolla alalla arvot on kyllä pahasti hukassa... :P

emmi

kyllä mun mielestä Tonissa olis malliainesta! :) ne kuvat ainakin mitä siitä otettiin oli mun mielest tosi hyviä! :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Munkin mielestä Tonissa olis ihan hyvää ainesta malliks noitten kuvien perusteella.
Meinasin laskee allenikin, kun näyttivät niitä kuvia. ;D
Ja Tonin kehittelemä mallikäännös oli kyllä aika jees...
Toisaalta huvittavaa kuvitella Toni mallina.

hande^

Niinpä... Ja vaikka Toni meidän kaikkien (?) mielestä onkin ihan hyvänäkönen, ni se ei oo "malli-hyvännäkönen", et sinäänsä ei varmaan pääsis malliks... 8)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.