Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Lainaamä en kattonut kyseistä ohjelmaa yhtäkään jaksoa!! oliko se edes hyvä? ja mitä se edes käsitteli. oon ihan pihalla. :D
Se on melkosen vaikea selittää, että mitä se käsitteli. :D Mutta voisin vaikka yrittää. :P Toni veti siinä periaatteessa niinkun erilaisia roojela ja kokeili uusia juttuja. Yhdessäkin jaksossa se ryhtyi kansanedustajaehdokkaaksi Kokoomukselle tms. ja se jakso sisäls sitte vittuilua päättävälle portaalle ja sellasta. Eli periaatteessa huumoripohjasta touhua. Ihan hauska se silleen tavallaan oli.

Se tunnari oli ihan paras! Kasariheviä Emppu Vuoriselta. :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Reikaleipa

Oispa muutes tosi mukava jos joku kenellä nää nyt DVD:llä on ni laittaiski imaget jakoon johki.  ;)

Tiijuli

Mua ottaa aika pahasti nenuun ettei tullu sillo katottua ku pari jaksoo ku se pyöri telviissonissa :/ nyt jos tulis nii ottaisin nauhalle joka ikisen jakson :D
Turvallista matkaa helvettiin.

Apulannattaja

Mua kyllä vituttaa kovasti kun en tajunnut kattoo sitä sillon kun se tuli.  Perkele! Tuliskohan se joskus uusintana?

[tuuli]

Mä katoin aika monta jaksoo mutta saatto jäädä pari näkemättä. Jotkut oli parempia, jotkut huonompia. Se oli aika spuuki missä Toni kertoi niistä ufo kokemuksistaan.. :-?
allekirjoittanut

puska

Minusta se taidejakso oli paras. Ihan mahtava. Ja tietysti se elukkajakso missä Toni oli niiiiin lutunen  :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Tonin tytöt kieri maalissa...... ::) Toni tekee taidetta.
allekirjoittanut

Apulannattaja

Jos joku, jolla on noita jaksoja videolla tai DVD:llä, olis valmis myymään ne mulle, olisin tosi iloinen.  :) Maksaisin ihan perkeleesti, saatana. Vituttaa vaan niin vitusti, kun en katsonut sitä perkeleen ohjelmaa sillon kun se tuli.

blind_eye

LainaaJos joku, jolla on noita jaksoja videolla tai DVD:llä, olis valmis myymään ne mulle, olisin tosi iloinen.  :) Maksaisin ihan perkeleesti, saatana. Vituttaa vaan niin vitusti, kun en katsonut sitä perkeleen ohjelmaa sillon kun se tuli.
Kannattaa yrittää et jos laittais Neloselle postia että uusis TWU:n.
Se on ainakin yks tapa miten vois nähdä sen :)
Mä en ole ainakaan halukas luopumaan omastani :/
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Apulannattaja

Lainaa
LainaaJos joku, jolla on noita jaksoja videolla tai DVD:llä, olis valmis myymään ne mulle, olisin tosi iloinen.  :) Maksaisin ihan perkeleesti, saatana. Vituttaa vaan niin vitusti, kun en katsonut sitä perkeleen ohjelmaa sillon kun se tuli.
Kannattaa yrittää et jos laittais Neloselle postia että uusis TWU:n.
Se on ainakin yks tapa miten vois nähdä sen :)
Mä en ole ainakaan halukas luopumaan omastani :/

Etkö, vaikka maksaisin kuinka paljon?  :) Jos sullon ne vaikka videolla, niin sähän voisit kopioida ne! Sitten voisit myydä mulle ne kopiot ja pitää alkuperäiset itselläsi! Harmittaa niin kauheesti, kun en älynnyt katsoa sitä sarjaa sillon joskus.
Tuskin se nelonen sitä ohjelmaa uusis vaan sen takia, että yks urpo lähettää sinne viestin?

blind_eye

Lainaa
Etkö, vaikka maksaisin kuinka paljon?  :) Jos sullon ne vaikka videolla, niin sähän voisit kopioida ne! Sitten voisit myydä mulle ne kopiot ja pitää alkuperäiset itselläsi! Harmittaa niin kauheesti, kun en älynnyt katsoa sitä sarjaa sillon joskus.
Tuskin se nelonen sitä ohjelmaa uusis vaan sen takia, että yks urpo lähettää sinne viestin?
Heh, en. Mä oon hulluin Apisfani.  ::)
En tie osaanko kopioida niitä  :-/

Pistetähänn kaikki paljon Neloselle postia notta ne uusis TWU:n!!

Apulannattaja

Lainaa

Varmasti osaat!!! Se on ihan helppoo! Pyydä vaikka jotain neuvomaan. Jos sulla on ne kasetilla, mä voin vaikka kertoo, miten se kopiointi tehdään!

blind_eye

Lainaa
Lainaa

Varmasti osaat!!! Se on ihan helppoo! Pyydä vaikka jotain neuvomaan. Jos sulla on ne kasetilla, mä voin vaikka kertoo, miten se kopiointi tehdään!
Hehe, no ainahan sitä vois koittaa.. :)

Apulannattaja

Lainaa
Hehe, no ainahan sitä vois koittaa.. :)

Hyvä!! Koita sitten tosiaan! :) Kyllä se onnistuu!

blind_eye

Lainaa
Hyvä!! Koita sitten tosiaan! :) Kyllä se onnistuu!
Tohon vissii tarvii kaks videonauhuria?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.