Sipen levystä...

Aloittaja ilona86, marraskuu 04, 2004, 11:41:31

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

en tiedä oikein mitään tuosta sipen levystä... periaatteessa tääki viesti on ihan turha... ;D no mut kuitenki... mua hieman hävettää ku en sitä levyä ole itselleni ostanut, mutta kun ei kauhean kiinnostavilta ne anna eeriksonin ja kumppaneitten laulaman biisit kuulostanu niin ei.... onko se levy hyvä?
allekirjoittanut

Aapsu

Onhan se ihan hyvä levy. Siis ihan hyvä. Ei mikään superhyperloistava. Mun mielestä Sipe olis saanut tehdä jo tällä levyllä koko levyn niitä minimalistisia mies ja kitara -biisejä ja laulaa itse. Levyn ylivoimaisesti paras biisi on ainoa Sipen itse laulama biisi "Narrilaivan kapteeni". Paikoitellen levy on varsin tylsä ja moneen kertaan kuultu. Sipellä on kyllä silti omaa näkemystä joka paistaa parista muustakin biisistä. Kaikille Apulanta-faneille levy on pakko-ostos!
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

KatjaRock

minusta se on ihan hyvä. tykkään kuunnella, sillai harmitonta mussiikkia.
Time goes on, I wont.

ilona86

Itse aikanaan kun levy ilmestyi, niin mietin että kannattaako siihen levyyn edes tuhlata rahojaan, mutta nykyään kyllä täytyy olla ylpeä että sen omistaa! Se Sipen levy eroaa mun mielestä aika paljon Apulannasta ja hyvähän se on. Toisinaan aika iskelmää. Esimerkiksi se toinen biisi levyllä... "Häiriintynyt kuu" siis:) Mutta kyllä se kannattaa ostaa! Jotkut zipaleet on aivan loistoja!

puska

Minusta ihan ookoo levy. Nämä Hannu Sallisen ja Yli-Pihlajan biisit ei oikein minuun iske. Mutta Tilatkaa tytöt taksi, Tänään, Narrilaivan kapteeni ja Häiriintynyt kuu on aivan loistavia.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Pitänee toivoo joululahjaks, kun kerran on kuunneltava levy. ;) Tänä jouluna kyllä tulee hirveesti levytoivoeita. ::)

punainen

Rautiaisen,Toni ja Y-P:n tulkitsemat biisit on nannoja 8) Kyl se Anna Eriksoninki on hyvä mutta jo loppuun kulunu runsaan radiosoiton takia...(hande sun täytyy kohta palauttaa  se.minä haluun kuunnella!)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

kai se sitte pittää hommata
allekirjoittanut

MayGirl

Kuuntelin tänään Tilatkaa tytöt taksi- biisiä. Niin esittäjänä oli Sipe? Niin onks se Sipe?? Siis apiksen Sipe? :-[

Tokya

^^ Sipe on kyllä tehnyt ko. biisin, mutta ei laula kyseisessä kipaleessa.

MayGirl

Okei. Tiedätkö kuka siinä laulaa??  :-?

Tokya

MayGirl

taru

Mun mielestä Sipen levy on ihan ok. :) Parhaat kipaleet siitä on mun mielestä Tilatkaa tytöt taksi ja Tänään. :) Mitkäs teistä?
Minä olen voittaja ainakin tänään
Joten turha on urputtaa
Minä olen voittaja ainakin tänään
Joten turha on ruikuttaa

Yoshi

No just noi samat. On ne muutkin biisit mun mielestä hyviä, etenkin sanoituksien osalta. Noi kaks on kyllä lauluosuudeltaan parhaat vedot. Ja on se Narrilaivan kapteeni aika söpö kun Sippi ihan ite siinä laulelee.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.