hmm... Kauko Starr.

Aloittaja vik, toukokuu 11, 2002, 06:06:51

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Minä en osaa laulaa mutta eipä se minua estä... Kotona on jo aika lailla totuttu. Velipoika pyytää välillä hiljentämään mutta aika vapaasti saan laulella. Joskus [[harvoin]] isä jopa pyytää mua soittamaan pianoa ja laulamaan. Joskus lauletaan yhdessä Tahroja paperilla, se on meidän vakio. Minä soitan pianoa ja faija kitaraa, yhdessä lauletaan.
Ne on hienoja hetkiä.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

:D
wau. minä laulanu joka samperin kissanristiäisissä. en silti sanoisi, että hyvin laulan.
Time goes on, I wont.

vik

huoh. min en osaa kyllä yhtään.

enkä kitaraakaan soittaa, vaikka kovasti yritän.
pitäisi kai syksyllä repiä aikaa jollekin tunneille.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Minäkin tahtoisin sitä kitaraa ruveta nyt soittamaan. Täytyisi sitä sitten tunneille mennä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

faija osaisi opettaa, kun on vanha rockstara [tai riippuu mikä lasketaan staraksi] mutta kun meillä menee aina sukset ristiin tuommoisissa, vaikka muuten hyvissä väleissä ollaankin.

mutsi vielä kuvittelee, että isukki voi uudistaa opetuslupansa ja opettaa mut ajamaan.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Minulla yleensä menee vanhempien kanssa helposti sukset ristiin, jois yrittävät jotakin opettaa. Soittotaitoisia meiltä ei silti löydy. Vanha ala-asteen opettajani voisi opettaa, jos vain menisin. Häneltä sitä on jo vähän kyselty.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Kyllä meilläkin aina välillä on aika pahoja ristiriitoja... Ja minulla on vielä sellainen paha tapa, että en välttämättä sano jos suutun. Sitten vain olen hiljaa huoneessani. Minulle tekisi valtavan hyvää suuttua joskus kunnolla. Huutaa ja meuhkata. Lapsena tein sitä - paiskoin ovia niin että taulut ja kellot tipahteli seiniltä. En siis sano että se on hyvä asia enkä kannusta siihen [todellakaan], mutta se tekisi hyvää minulle. En aina vain kasaisi suuttumusta sisälleni.

KatjaRock

Tunteitten näyttäminen on tervettä. En minäkään ole RAIVONNUT moneen aikaan. Se oli kyllä mukavaa.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

En minäkään enää raivoa. En ainakaan muista, että olisin. Ennen raivosin ja paljon. Nyt vain vetäydyn huoneeseeni tai rupean tekemään jotakin muuta.

Vilkku

Niin. Pitäisi pystyä sanomaan ääneen miltä tuntuu. En tiedä mistä se on tullut, mutta minä pidän kaikki tunteeni yleensä sisälläni. En sano asioista jotka on mua loukanneet tai suututtaneet. Ajattelen kai alitajuisesti, että on helpompaa jos nyt unohdetaan tämä. Pitäisi tuotakin harjoitella.

Hiltsu

Minäkin taidan olla vähän samanlainen. Tekisi oikeasti mieli sanoa jotakin yhdelle "kaverilleni" ja tosi ilkeästi, kun se ei oikeasti muuten tajua mitään. Ei oikeasti taida ajatella kaikkia sanojaan ihan loppuun asti. Kyllä sen ymmärtäisi vielä, jos kerran, mutta aina. Minä vain ajattelen aina, että ei se ymmärrä oikeasti tai jotakin tälläistä.

kreisi_greippi

kavereille pitäis pystyä suuttumaan, ilman, että on ystävyyssuhde loppu.
silloinhan siihen tyyppiin vasta luottaa, kun uskaltaa sanoa myös niitä ei-niin-kivoja-asioita.
mutta jotkut on pitkävihaisia. minä en onneksi.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minä en oikein osaa.
Oikeastaan en edes tiedä olenko pitkä vihainen. Tuskin.

kreisi_greippi

minä aina paukautan asiat päin naamaa, jos oon vihainen, mutta pyyän sitten useimmiten anteeks. jos siis on jotakin anteeksi pyydettävää, en silloin pyydä, jos minä en riitaa aloitttanutkaan.
mutta en minä yleensä kavereille suutu.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Kaverille on vähän vaikea suuttua.
Oikeastaan tuokin vihani taitaa johtua ihmisten yleisistä asenteista, eikä vain tästä "kaveristani".

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.