hmm... Kauko Starr.

Aloittaja vik, toukokuu 11, 2002, 06:06:51

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Minun on helpompi suuttua kaverille kuin jollekin vähänkään tuntemattomammalle. Sen takia musta saakin aina ensin niin kamalan kiltin kuvan. En siis sano etten olisikin kiltti, mutta tuntemattomia kohtaan käyttäydyn asiallisesti oikeastaan aina.
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Mä en edes tiedä millasen kuvan musta saa. Ainakin olen aluksi aika hiljainen ja niin olen tutuillekin aina välillä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

jokainen ihminen saa tapaamistaan ihmisistä jonkin kuvan. eriliasen, -väistämättä. kuin joku muu.

Hiltsu

Niin saakin, mutta en tiedä millaisen muut saavat minusta, kuin eivät ole koskaan kertoneet. Ymmärrät varmaan. Tai siis ymmärsit varmaan
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä olen tosi puhelias ja kai jotkut saavat musta aika sählärin kuvan tai sitten aika vittumaisen ihmisen kuvan... ::)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Minua pidetään aina rauhallisena, toimivana ihmisenä. Olisinkin.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

muakin luullaan usein iloiseks ja puheliaaks, ehkä sen takia, että oonkin. mutta sitten jos joskus vituttaa, niin kaikki on ihan ihmeissään. kai kaikilla on oikeus inhota koko maailmaa joskus.
tai ainakin työmiehiä, jotka herättää seittemältä aamulla hiomalla jotain parvekkeen kaidetta... >:(

Hiltsu

Seitsemältä aamulla? Minua ei saisi tuohon aikaan kukaan ylös, jos ei olisi mitään erityisen kivaa tiedossa.

Vilkku

Minä menin tänään viideltä suihkuun :) Kuudelta oli lähtö ja ennen seitsemää tein jo hommiani töissä...

Hiltsu

En jaksaisi. Minut revittiin tänään yhdeltätoista ylös ja nyt väsyttää taas.

Vilkku

Ei siihen kyllä totu, mutta kun pakko on niin kyllä sitä ylös pääsee. Toinen vaihtoehto ois alottaa kaheksalta ja lopettaa tuntia myöhemmin, mutta mielummin mä olen yhden ekstratunnin aamulla. Jos joutuu joka tapauksessa nousemaan täysin epäinhimilliseen aikaan, ni samahan se on jos tuntia aikasemmin menee :D Aamulla on myös töissä hiljaisempaa, saa puuhailla enemmän itsekseen ilman jatkuvaa kiirettä, ja pääsee sitte iltapäivällä aikasemmin kotiin. Koko loman olen ollut töissä ja vielä 2 viikkoa pitäisi sinnitellä.

vik

mä olen tässä loman aikana mennyt nukkumaan siinä kolmen aikoihin ja herännyt puoliltapäivin.
räyh.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Minä taas olisin aina myöhempää ja heräisin myöhempään kanssa. Valvonkin mielummin pitkään. Johonkin neljään menee välillä ihan helposti.
Pakolla sitä saa yleensä itsensä nousemaan vähänkin aikaisemmin ja menemään aikaisemmin nukkumaan. Se on sitten eriasia, että nukahtaako heti.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.