hmm... Kauko Starr.

Aloittaja vik, toukokuu 11, 2002, 06:06:51

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Minun pitää sitten kai raahata radio tänne ja laittaa Mafialle.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

kiertolaisen alku(>*pumpumpum*) on pöllitty mun ja mun kamun viidennellä luokalla tekemästä biisistä... ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Nyt ei kun perimään korvauksia tekijänoikeuslajiin vedoten... :) Mafialta tuli juuri Käännä se pois. Harvinaista.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Nyt sain tuon radion tuohon raahattua, kuin muistutit. Toivottavasti tuo on sitten Mafialla. Kohta sen kuulee.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Päivällä se tulee ainakin. Juuson ja Peltsin showssakin melkein joka päivä.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Täytyy yrittää kuunnella.

kreisi_greippi

mut miks kuunnella radiosta kun on levytkin?
tätä minä en ihan ymmärrä.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Siksi kun se sinkku pitäis ostaa jostakin tuolta, eikä nyt ole rahaakaan.

tää on niin väärin!mä kuule soitan omatoimisesti kauko starrille! ;) pakko mennä ostamaan muuten sipen uus sinkku kun en oo kuullu vielä yhtäkään sen biisiä siltä levyltä!!!

kreisi_greippi

on hyvä levy. ostin sen itelleni.
häiriintynyt kuu on paras.

Hiltsu

Minä haluan sen Sipen levyn. Vielä joskus ostankin.

kreisi_greippi

minullakin on tuo vielä-joskus-ostan sanaparsi usein käytössä. hirvee lista levyjä jotka tarvitsee ihan välttämättä ;)

mä ostin just nirvanan in uteron ja seuraavaksi vuorossa se sipen levy..jos ois rahaa... :P

Hiltsu

Mullakin on hirveä lista bändejä minkä levyn haluaisin.

kreisi_greippi

seuraavaksi aion ostaa tehiksen, ramonesin ja donkkareitten levyt...viimeistään syksyllä saa konfirmaatiosta riparilahjaksi rahaa. ja ne kyllä menee sen sileän tien. ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.