Jos ootte kattoneet mustin hevonen videon...

Aloittaja jouhu, elokuu 23, 2003, 07:41:04

« edellinen - seuraava »

punainen

Ei mitään! Oon täysin samaa mieltä että Apulannan nimi on hyvin osuva!Siitä lähtien kun aloin saamaan Apulantaa mun elämä lähti kukoistamaan! Se oli se asia mitä minä ahdistunut teini silloin tarvitsin ja tarvitsen yhä. En tiedä mitä tapahtuisi jos lannoitus yhtäkkiä loppuisi...

Lerppa

Todellakin! Mäkin sain siitä (saan vieläkin) hyvin hyvää lannoitusta kitaransoitolle, ja muutenkin :)

Apulanta on parasta apulantaa!!! ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

onhan se... Mulle viime vuonna kettuiltiin ku oon lyhyt... vain (?) 160cm pitkä ni sitte mulle sanottiin että tarvitse apulantaa *-iskä, mä haluun kyttyrän- äänellä* vaihtoehtosesti mulle tulee siitä mieleen vili vilperi *nauraa kipeenä* no joo... on mulla harrastukset siis noin basson soiton ja apulannan ohella... taas tänään tuolla tihkusateessa juoksutin hevosia (köytetään koni pitkän narun päähän ja käsketään juosta ;) ) mielekästä touhua... nyt oon taas jossain keuhkotappotaudissa... kyllä, herra! (siis lerppa) yritän tervehtyä jotta pääsen nosturiin riehumaan ja tallomaan ihmisten varpaita ja hakkaamaan kyynerpäitä edellä olevien niskaan...

onks mulla joku onkelma kun en voi pysyä aiheessa....?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Kaikilla meillä taitaa olla samainen ongelma. Siis sen aiheessa pysymisen suhteen  ::)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KatjaRock

minun mielestä faniutta ei voi ihan sellaisenaan verrata rakkauteen. rakkauteen kuuluu myös niitten huonojen puolien tunteminen ja hyväksyminen.
Time goes on, I wont.

punainen

Hei onhan fanirakkauskin rakkautta tai ainakin suuria tunteita!Mä oon ainakin hyvin tunteellinen ihminen

rete

mistä vitusta noita videoita saa tilattua ku ei mistään saa tietoa!?

Vilkku

http://www.levy-yhtio.com/kauppa.htm

Mustaa hevosta sieltä ei [ilmeisesti?] saa. Listalla se tuolla oli vielä pari vuotta sitten kun noita tilailin, mutta sitä ei tullu, oli loppu. Ei oo näköjään lisää tullu.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Ja eikös joitakin videoita myydä tuolla levy kaupoissa? Täällä joensuussa ei tota musti hevonen videoo taida olla, mutta liikkuvat kuvat ja tohtori halla ainakin löytyy....
Että, niin levy kaupoista saattaa olla, jos löytyy, niin vanhaa matskuu..

KristalliEnkeli

tohon "risteysjutskaan" sanoisin, et joskus kandee valita se kultainen keskitie  ;)

joskus Apiksen (siis oikeastaan Tonin) sanoituksista  voi löytää elämänohjeita, siis ohjeita siihen miten henkisestä pahasta olosta voi päästä yli.
Ärsyttää ku jotkut mu tutuist väittää et Apiksen kappaleet lietsoo itsemurhaan, ne vois kuunnella niit sanoi kyl tarkemmin! Mun mielest asia on just toistepäin....mut jokaisella on kai oma näkemys/käsitys biisien sanomista....
en taas tiiä mitä mä selitän. taidan olla väsynyt niin henkisesti kuin fyysisestikin...

*harkitsee...nukkumaanmenoa*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

se on aika hassu kun toni ihan selvästi haluais lopettaa videon niihin sanoihinsa ja sipe sitten kuitenkin vielä jatkaa :)
mutta kyllä ne viisaita miehiä on sanon minä!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

KristalliEnkeli

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

punainen

Siksi minä niistä niin tykkäänkin!Ne puhuu asioista joilla on oikeesti merkitystä eikä jauha turhanpäivästä paskaa!Se bändi on enemmänkin kuin hyvää musaa.Niiden haastattelujaki on nautinto lukea, kun aina tietää että vaikka olis aihe mikä tahansa niiden suusta tulee asiaa!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.