Jos ootte kattoneet mustin hevonen videon...

Aloittaja jouhu, elokuu 23, 2003, 07:41:04

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niin, eikä mitään turhanpäivästä paskan jauhantaa....  ;) Aina on jotain viisasta sanomista meille pienille lapsukaisille... :)

Lerppa

En kyllä menis allekirjottaan että Tonin suusta tulee aina asiaa ;D ;D ;D Nojoo, ihan kivoja se kuitenkin aina juttelee ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

rautalintu

Enemmän Tuukka puhuu asiaa kuin Toni. Tuukka puhuu vähän, mutta harkitusti (ja asiaa). Suurimman osan ajasta Tonin suusta tulee täytepuhetta, siellä seassa sitten vähän asiaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

sipe puhuu kans tosi viisaasti ja harkiten, mutta tuntuu et se kiertelee ja kaartelee puhuessaan... :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Niin..... ::)
Saattaa olla, että Tuukka puhuu vähän, mutta asiaa... Toni ja Sipe ovat vähän....En mä tiedä!

punainen

No okei, mut tarkotin siis ihan kokonaisuudessaan bändinä. Kyl Toni useinkin puhuu ihan ihme hömppää (mist ei aina tajuu) ,mut sillä jätkällä on uskomattomat verbaaliset lahjat ja se osaa sanoo turhatkin asiat tosi ovelas muodos.

Sipee muuten joskus vähän kaartelee puheessaan, mut se puhuu niin vastustamattoman rauhallisesti ja mukavasti ja asiaa.

Mutta Tuge on rautaa!Sen ei tartte sanoo ku pari sanaa ja siin on kaikki oleellinen eikä muuta tarvita! Joskus oikeen ärsyttää kun Tuukal näyttäs olevan asiaa eikä Toni ja Sipe tajuu antaa puheenvuoroa ja hyökkää sitte heti Tuukan puheen päälle >:(

jouhu

Semmonen on ärsyttävää!! Se, että jollakin on oikeesti asiaa ja sitten tulee joku muu ja sanoo siihen jotain epäolennaista.

Lerppa

Niinhän siinä aina käy... nopeat syövät hitaat kun hitaat jäävät jalkoihin... :-/
Mulle käy aina niin että sillon kun on sanottavaa (yleensä ei ole ;) ) niin ei saakaan sanoa kun ei viitsi keskeyttää...

Onkohan tämä muuten viides vai kuudes kerta kun me puidaan Tuukan asiallisia kommentteja, vähäpuheisuutta ja Tonin sujuvaa puhetta jota ei voi kumota ;D ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mmmhhh... ::) Taitaa olla.. ;D Mutta ei siinä mitään...

Mullakin on toi, että en oo mitenkään puheliasta tyyppiä...*liittyy lerpan kanssa samaan "kerhoon"*

Sitten, kun olis jotin asiaa, niin ei viittis pysäyttää toisen...puhetta ja sitten, kun sais puhuu, niin on unohtanu mitä piti sanoo, tai ei muuten vaan yksinkertasesti ole mitään kerrottavaa.

KristalliEnkeli

Mulle käy usein tolleen, ettei muista mitä piti sanoo...sit joskus mä alan änkyttää, ku en saa lausetta muodostettua kunnolla...ja kun jännittää mun ääni värisee...ehkä mun kandee pitää turpani aina kiinni  ;D

jouhu

Ei KristalliEnkeli ei suinkaan! :o Puhu vain.

Mä, kun rupeen, joskus..aika harvoin oikein selittää kunnolla jotain, niin mua rupee tavallaan hengästyttämään. En mä tiedä miksi sitä oikeesti sanotaan, mutta... ::)

KristalliEnkeli

no, okei, mä jatkan puhumista, mutta tästä lähtien mä opettelen hieman puhumaan paremmin ja selvemmin...mä voisin sitten perustaa "osataan puhua ry":n, kun te olette perustamassa sitä "osataan kirjoittaa ry":tä  ;D

Wirtabiuha

Kyllä lerppa mulle puhuu, kaikkea paskaakin, mutta se nyt kuuluu asiaan...  ;D Tai sitten se tekee silleen, että sillä on joku hyvä vitsi ja se nauraa ´niin sairaasti ettei saa kerrottua hienoa läppäänsä..

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.