Tietääkö Kukaan???

Aloittaja HeikkiH, huhtikuu 26, 2002, 10:30:49

« edellinen - seuraava »

HeikkiH

??? Attelin kysellä senmoista asiaa, että olisiko kenelläkään ns. varmaatietoa siitä onko Apulanta ilosaarirockissa tänä kesänä... Ku meni Lappeenrannan keikka ohi :'( pienoisten raha ongelmien takia. Ja  8)kesä 8) ei oo  8)kesä 8) jos ei edes kerran Apulantaa livenä nää...
Se siitä sitten...

Vilkku

Ilosaarirockissa on. Se on mulla vielä toisena vaihtoehtona että lähteäkö sinne, mutta näillä näkymin ollaan Provinssiin lähdössä. Siellä ei tosin ainakaan toistaiseksi kai Apulantaa nähdä... :'(
[ -You should see my scars- ]

Vilkku

Tämä nyt ei alkuperäisaiheeseen varsinaisesti liittynyt mutta kun Provinssista aikasemmin puhuin niin eilen näytti Apulannan nimi ilmestyneen esiintyjälistaan 8) Kyllähän se niin on että johonkin pitää poikia päästä katsomaan...

KatjaRock

Totta. Pitää päästä tuntemaan se ah-niin-lähellä-mutta-niin-kaukana-tunne. ::)
Time goes on, I wont.

vik

jei, minä piristyin lauantaina suuresti kun AL Provinssin listaan ilmestyi.

mä taidan aika rankasti kesän keikat missata, mutta yritän heti alkuun Vantaalle poikia kattomaan ja sitten vaikka vielä Ankkaan.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

vik

niin ja Ilosaareen olisi ihan uberkuul päästä, siellähän on Musekin, mutta rahoitus taitaa kusta.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Vilkku

Mulla on äidin kanssa tehty rahoitussuunnitelma :D

Eli äiti maksaa nyt koska mun kesätyöpalkka tulee vasta heinäkuun puolella, ja suurin osa palkasta menee sitte suoraan äidille. Eli onneksi on töitä, pääsee edes johonkin...

vik

mulla on myös iltatöitä, joten vanhempien kukkarosta en elä. tai siis elän, mutta kaikenmaailman ostokset ja menot hoidan itse.

myös aikataulut, eli työajat kusee aika monien festarien kohdalla.

Vilkku

Mulla oli sama ongelma, mutta kun äidin duunissa töitä painan ja äiti onpi kyseisen henkilöstöruokalan ravintolapäällikkö niin hän lupasi mulle järjestää päivän vapaaksi että pääsee Provinssiin lähtemään...

kreisi_greippi

Minä menen poimimaan mansikoita, että saan rahaa stereoihin! kannattaa olla näin pieni, niin ei vielä tartte kantaa hirveesti huolta rahoistaan! ;D tosin, levyt maksaa ihan liikaa suomessa...
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

nojoo,mansikkamaalle mä en mene.en.viimekesä oli jo liikaa!sain auringonpistoksen,hellettä oli +30 ja pyörin mädäntyneiden mansikoiden seassa nauraen hillittömästi sanalle maksafilosofi...hullu mansikkamaan omistaja haukku mun keräämiä mansikoita ja orjuutti mua siellä.ja kaikenlisäks vähens palkkaa kysymättä yheltäkään työntekijältä mitään!!!
pum.
asiasta toiseen,mä haluisin tosihirveen paljon festareille mut systeemi kusee suoraan silmiimme....
 :-/
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Musta tuntuu etten ole ikinä kuullut yhtään kivaa kokemusta mansikanpoiminnasta, mun mielestä se kertoo jo jotain. Itse en ole harkinnutkaan lähteväni, mulla on nimittäin valtavan huono selkä joka ei kestä kyykkimistä ollenkaan. Velipoika oli joskus poimimassa kavereidensa kanssa ja niistä osa taisi jäädä miinukselle lopulta kun asumiseen meni aina vähän rahaa ;D

KatjaRock

Mansikanpoiminnasta.. Yksi tuttu kertoi sairastaneensa mansikka-kuumetta. En tiedä mitä on, mutta ei kuulemma liittynyt liikaan mansikoiden syömiseen..
Time goes on, I wont.

vik

hyh. kun mun serkku oli poimimassa mansikoita, oli yhden sellasen kasvin ympärille kietoutunut käärme.  :-/

onneksi mä olen turvallisesti sisätöissä ja siihen sisältyy mm. turhien aikakausilehtien lukemista.  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.