Tietääkö Kukaan???

Aloittaja HeikkiH, huhtikuu 26, 2002, 10:30:49

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

Järven rannalla tai muun vesistön rannalla istuminen ON rentouttavaa ja ajatukset selkeyttävää puuhaa. Itseasiassa, taidan lähteä istuksimaan rannalle.
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Minä olen aina valmis.  ;)

En itekkään ymmärtäny. Tuon piti olla hyvä heitto.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Minullakin käy monesti niin, että sanon jotain, enkä itekkään tajua sitä. Kannattais miettiä aina ennenkuin ajattelee. Ainakin minun.  :P

Vilkku

Miettiä ennen kuin ajattelee ? ;D
[ -You should see my scars- ]

HeikkiH

Niinpä taas mun harmaat aivosolut kirtää näköjään ylikierroksilla... mut mä yritän rajottaa, että kaikki kerkee mittiin enne ku  :Dajatteleeeee ;D
Se siitä sitten...

KatjaRock

Ei kai kukaan ajattele ensin?  ::)
Mulla ainaki sensuuri iskis kovalla kädellä.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Mä olisin varmaan hiljaa lähes aina jos paljonkin jäisin miettimään sanomisiani :) Paljon tulee sanottua sellaista mitä ei pitäisi, mutta kyllä mä toisaalta mielestäni osaan pitää turpani kiinni kun tilanne sitä vaatii...

KatjaRock

Päässä on kokoajan ihan miljoona ajatusta, olis hauskaa joskus ehtiä sanoa ne kaikki ääneen. Harmi, että ajatukset on usein kuvina. Ainakin mulla.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Kuvina ? No joo... Nyt kun (kerrankin) jäin miettimään niin se on kyllä totta, kyllä ne suurin osa kuvina on... Minä en taida edes ajatella paljon.

KatjaRock

No en kuule minäkään.  8) Tietohan lisää tuskaa ja hei, kuka haluaa lisätä tuskaa?  :)
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Mulla käy lähes aina niin, että kun olen oikein omissa ajatuksissani, niin joku tulee kysymään, että "mitä sä mietit?" ja sit ajatukset karkaa, enkä enää ees muista mitä mietin.

katsu

Juups.. Apis on ilosaarirockissa... Ja siellä oon myös mä... Siis kattomassa... Mä meen myös ruisrockiin, ankkarockiin ja betonirockiin... ;D Apiksen perässä tietysti ::)
tiedäthän sä voit luottaa/ mä en tee sulle pahaa/ luota minuun/ turvaa minuun/ usko minua/ palvo minua/ ethän pakene ethän pelkää/ tartu kiinni älä käännä selkää

kreisi_greippi

velkam tuu tö betonirock...mäkin oon siellä.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

wa??betonirock??missä milloin?tell me!!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

hairiggo

haistakaa kakka
kaikki.

>:(

tiesittekö, mikä
pooh on suomeksi?
kakka.
Nalle the Kakka.
jes..
sytyin myöhään.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.