Tietääkö Kukaan???

Aloittaja HeikkiH, huhtikuu 26, 2002, 10:30:49

« edellinen - seuraava »

vik

^ niin siellä Karmassa siis.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kreisi_greippi

my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Tarvitsen kanssa rahaa. Aina sille löytää jotakin käyttöä, vaikka mihinkään en olekaan menossa. Cditä pitäisi saada kamala kasa. Vielä pitäisi päästä johonkin ostamaan, vaikka rahaa olisikin. Sitten kun on rahaa, niin ei raaski ostaa mitään tai se menee liian äkkiä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

sain just tänään kirpparilla myynnistä 20 euroo, mutta ne menee ruisrockiin ja betonirockiin...vaika mulla on ihan älytän lista mitä levyjä pitäis ostaa.
no, syksyllä on konfirmaatia ja sukulaisten kukkanronnyörit aukeavat. ;)
tai...parasta aueta tai muuten...

Vilkku

Mun eka palkka tuli eilen, mutta siitä suurin osa menee velkojen maksuun äidille... Jäin provinssista paljon velkaa kun se maksoi sen kaiken. Olin kuitenkin iloisesti yllättynyt, mun tuntipalkka oli noussu melkein euron... En edes tiennyt tuntipalkkaani aiemmin, mulla kun ei ole työsopimusta. Voisin siis aamulla jäädä nukkumaan jos ei huvita mennä töihin, mutta toisaalta ne vois myös jättää maksamatta vaikka kaikki mun palkat. Riskialtista, tiedän. Varmaan vikana työpäivänä [taas] allekirjoitan jonkun paperin. Niin se meni viime vuonnakin.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Kirpparilta minäkin tuossa joku aika sitten sain rahaa, mutta ne meni ainakin melkein. Jotakin taisin ostaa.
Töissä en ole, vaikka parina vuonna olenkin ollut auttelemassa yhdessä paikassa ja saanut sieltä sitten jotakin palkaksi. En kumminkaan rahaa. Sekin jäänyt.
Tuossa jonkun koiraa olisi pitänyt lenkittää, mutta sillä on jo vissiin hoitaja.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

eipä mullakaan töitä ole.tänä kesänä.mutta toisaalta haluun kesällä lomailla vaan.  :) mutta rahaa kyllä tarviisin...
ens kesänä meen kolmeks viikoks tallille töihin.siis hevosten kasvatus/siitos/ravi/ratsu tallille leiriapulaiseks,hevostenhoitajaks,ratsastajaks jne.  :) hyvä homma. ainakin hevoset on sellanen juttu minkä osaan.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

mulla raha polttelee aina kovasti taskuissa.
tulee osteltua muzaakkia ja ihme sälää.
ja junamatkoihin menee.
onneksi on työ, muuten ei olisi mitään.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Joo.
Onneksi minulla ei junamatkoihin mene, vaikka en paljon käytäkään junaa kulkemiseen.
Noihin muihin kyllä menisi, jos olisi.

KatjaRock

Mihinhän minun rahani aina menevät? Kai ne ihan jokapäiväiseen elämiseen menee.

Täällä jos vaikka taxilla menee jonnekkin, maksaa se ihan pilvettömästi. Julkisia täällä ei niin paljon liiku, että niiden varassa elellä voisi. Miksi lauseen pääverbi on vasta viimeisenä?

Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

sa runolliseks ryhtyä päätit.

Vilkku

Minä en yhtään tykkää mennä taksilla. Tulee aina liikuttua noilla julkisilla kun ei ajokorttia ihan vielä ole. Jos tämän vuoden puolella sen saan, niin sitten varmaan rupean autolla enemmän liikkumaan.

Neljän viikon päästä pitäisi mennä sinne autokouluun. Ajattelin, että otan sen minun legendaarisen autolla-ajokuvani mukaan, isken sen tiskiin ja kysyn uskaltaako joku opettaa mua. Täytyyhän opettajan tietää, mihin ryhtyy.

vik

Vilkku, tarkenna.  :D

niin siis kaukojunillahan minäkin kuljeskelen. tosin nyt kesän aikana vain kerran Seinäjoelle ja kerran Tampereelle. ja takaisin.

täällä ajelen polkupyörällä.

autokoulu, huoh. pelottaa ajatuskin. reilun puolen vuoden päästä edessä.

Vilkku

Nyt sinä varmaankin jo ymmärrät ;)

kreisi_greippi

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.