Tietääkö Kukaan???

Aloittaja HeikkiH, huhtikuu 26, 2002, 10:30:49

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Ei omaa autoa, mutta perheellä kyllä kaksi. Isoveli ajelee tällä hetkellä toista niistä, minä sitten koetan jos sen siltä joskus saisin :) Saas nyt nähdä paljonko sillä uskallan ajella, sillä on ikävä tapa aina välillä levitä tielle.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Minä en osaisi tehdä mitään, jos auto hajoaisi tuolla jossakin ja sille täytyisi tehdä jotakin. Onneksi ei vielä tarvitse sellaisesta huolehtia, mutta joskus.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Joo. Minä varmaan hiipisin ulos autosta ja juoksisin pois :) Olen kamalan huono reagoimaan paniikkitilainteissa. Mutta kohtahan sen sitten näkee.

Hiltsu

Niihin on välillä vaikea reakoida. Ensin varmaan pitäisi rauhoittua ja sitten katsoa, että mitä pitää tehdä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Joo. Wilkkendaale iskee kuvat tiskiin.

Autolla on muksa ajella. Autokoulussa joku vaihteiden vaihtaminen ja kytkimen käyttäminen tuntu tositosi vaikeilta asioilta. Nyt se menee niinkun luonnostaan.

Tottahan täällä on ihan eri juttu ajella ku esimerkiksi Vilkulla siellä. Täällä sitä liikennettä tietenkään ole samaan malliin. Toisaalta, kaikki tuntee toisensa ja jos kämmäät niin kaikki tietää.

Olempas tänään taas altis muiden ihmisten mielipiteille.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

minä menin viime kesänä mummoni, tätini, kummini ja hänen poikaystävänsä kanssa metsään poimimaan mnasikoita. tai tarkoitus oli, mutta auto hajosi sellaselle tielle, josta harvemmin kukaan kulki. kaikki kyllä omistivat kännyn, mutta arvatkaa oliko kellään mukana?
siinä sitten seisoskeltiin tunti, kun joku miekkonen tuli. ja hinas meijät pois.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Meilläkin autot hajonneet tuonne jonnekin aika monta kertaa, kuin ovat niin vanhoja. Tai no toinen ei ole enää.
Minun tuurillani kännykkä olisi mukana, mutta siinä ei olisi akkua. Kylläpäs minä olen ahkera lataaja.

KatjaRock

SIlloin ku kännykkää OIKEASTI tarvii, se on kotona tai akku tosiaan piippaa. Vähän niin kun että hoitoaine loppuu just silloin ku hiustenlatvat on vielä laittamatta.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Se on totta. Se on näitä kirjoittamattomia lakeja. Niin vain täytyy käydä. Bussit hajoaa tielle kun on kiire.

Hiltsu

Aina tarvitsisi jotakin oikein paljon mitä ei ole mukana. Totta tosiaan.

KatjaRock

Ja leipä menee lattialle aina väärinpäin. :P
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Olen saanut joskus jopa sen tippumaan oikeinpäin.

kreisi_greippi

ei se leipä tipu aina väärinpäin. se vain tuntuu siltä. huonot kokemukset kun muistaa paremmin.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Niin. Jostakin kivasta ei muista aina mitään.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

leipä tosiaanki tippuu aina väärinpäin! ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.