Klara vappen,bara vatten!;)

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, huhtikuu 30, 2002, 04:34:15

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Totta kai.
Maailman pisimpiä viestejä taas...
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

ei olisi minusta armeijaan, ei.
en nyt periaatteessa ole vastaankaan, vaikka sivarit on melkein aina säväyttäviä ja ihania, mutta lähinnä siksi, että olisin liian heikko ja laiska ja sitä rataa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kreisi_greippi

niin se voi olla, ettei jaksais sitä armeija elämää.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Se tuntuu ainakin tosi rankalta. Kumma kyllä siitä ovat jotkut ihmiset selvinneet.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Oikeastaan, minä voisin mennä armeijaan jos niitä periaatteita vähän muutettais  8)

Onko näin, että Suomen armeija on enemmän ns. puolustava kuin hyökkäävä?
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

luulisin.
tuskinpa me suomalaiset mitänn maailmanvalloittajakansaa olemme...litkitään vaan kaljaa, saunotaan, kiroillaan ja halutaan olla rauhassa. 8)

Hiltsu

Puolustavia kai. Ainakin luulisin niin.

KatjaRock

Hyvä niin. Sain just viestin ystävältä: "Mä nyt lähen tästä ajeleen. Nähään sit jouluna!!?" Vittu mie inhoan armeijaa.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Inhoat armeijaa noin yleisenä instituutiona taiminävain, vai inhoat kun se vei ystäväsi ?
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Nähään sit jouluna? Aika lohduttavaa. Tuntuu ainakin, että siihen on ihan hirveästi aikaa.

KatjaRock

Inhoan sitä koska se vei ystäväni. Kertaa 2.
Tai 3. Kolmas ei taida olla ystäväni. Hmm.

Jouluun on kauheasti aikaa. Ennen sitä tapahtuu niin paljon. Kaikki koulu-jutut ja kaikki.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Toisaalta jouluun on vähän aikaa. Riippuu asiasta.

kreisi_greippi

on siihen pitkä matka. mutta kohta huomataan, että se tuli kuitenkin nopeasti.

Hiltsu

Kohta on jo ensi kesä. Jotenkin nyt ainakin vuosi mennyt tosi nopeasti sitten kumminkin.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä inhoon talvea!!aaarhhgg...mä oon aina tosi väsyny sillon!ku tulee koulusta ni on jo pimeetä.sit pitäs käyttää koira ja käydä liikuttaa hevoset ja jossain välissä haluais olla vielä kavereittenki kaa...ja kohta on jo myöhä.kesä on kivempi,sillon ei tarvi kattoo kelloa! :) no mut nautitaan nyt ku ON kesä! 8)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.