Ha haa!!

Aloittaja night-girl, huhtikuu 09, 2002, 02:30:39

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

no joo,tässäpä oli taas viis sivua asiaa ja asian vierestä,että sanotaan nyt (jälleen kerran) lyhyesti ja ytimekkäästi,että apulanta on paras! :D

2 + 2 = 5

ei se ole musta paras, voisi sanoa, että yhtä hyvä kylläkin, joihinkin muihin verrattuna.

salzaliini

no jaa,se on taas tämä "mielipiteistä ei voi kiistellä"-juttu... joo,no mun mielestä se on paras!

2 + 2 = 5

mun mielestä yhtä hyvä!! ;)

salzaliini

yhtä hyvä kuin mikä?
...paras.. ;)

Silti_Onnellinen

Apulanta on PaRAs!!!!!!!  ;D
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Pirun_morsian

joo.. mun mielestä Apulanta on paras, mutta monia hyviä/erittäin hyviä löytyy runsaasti.. ;)

salzaliini

joo,ohan niitä muitaki hyviä,mitä mieltä ootte venäläisestä lesbo duosta t.A.T.u.sta? mä tykkään siitä all the things she said biisistä...en oo kuullu muita. vois ostaa sen sinkun.

2 + 2 = 5

musta se on hirveetä paskaa.

Silti_Onnellinen

suoraan vessanpöntöstä!
PASKAA....!!!!!

ronsku

No itseasiassa en pidä. Tai enhän minä ole muita sen biisejä kuullutkaan kuin tuon edellä mainitun mutta eipä siinä veisussa ainankaan ole mitään sanomaa joka minuun kolahtaisi. Ethä semmosia.. ::)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä kuulin sen T.A.T.U:n venäjänkielisen biisin bänd x:ssä sunnuntaina ja oli kyllä niin paska et huhhuh!!ne muijat ei ees laula siinä,hirveetä kiljumista... >:(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

ne tytöt valittiin yli parinsadan hakijan joukosta siihen yhtyeeseen, vähän ku noi gimmelin tytsit ja muut.

salzaliini

onko tuo santun viesti totta? siis onks ne lähes samaa paskaa ku gimmel?! oh f*ck..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.