Hidas-demo ja Jumala

Aloittaja nipsuu, lokakuu 29, 2002, 10:07:34

« edellinen - seuraava »

nipsuu

Eikös tohon uudelle levylle tuukkaan sitä "Hidas"-kipaletta, joka oli siinä Saasta-sinkulla..mä olin jotenkin saanut sellasen käsityksen, että se ois tullu, mutta eipähän näy olevan... se on kyllä hyvä biisi...hyvät sanat...

wicked.

minä ainakin oon vahvasti siinä uskossa, että se on tuo 'jumala'.

Snake

Joo se hidas-demo on levyl jumala, Mä kuulin sen tänää suomipopilt.Kertsi lauletaan vähän raivokkaammin ja joitai sanoi on muutettu...ei se loppuenlopuks kyl paljoo eroo...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Silti_Onnellinen

Mutta totuus on se, että Hidas-demo ja Jumale ei oo samat biisit! Toni itse sanos niin....
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Snake

Nii täl viikol on Suomipopil esittelys toi tuleva levy...Toni on vieraan ens keskiviikkon klo.13 jälkee... :D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Vilkku

Mä aattelin, että jos ne meinaa koko albumia suuremminkin esitellä, ni missaan sen kyllä ihan suosiolla. Nyt kuitenkin neljä biisiä jo kuullut [Saasta, Hiekka ja Valas, sekä jos se Jumala nyt on edes suunnillen tuo Hidas-demo], ni kyllä mä nyt sen verran jaksan jännittää, että kuuntelen sitte vasta levyltä.

Aina kun aikasemmin jotain kuulen ohimennen radiosta, tulee vedettyä hätiköityjä johtopäätöksiä. ;D
[ -You should see my scars- ]

-nipsuu-

mä oon kuullu vasta sen "hiekan"... ja sen "hitaan"..mut jos se "jumala" on sitte eri biisi, nii en mä sitte oo sitä kuullu..vielä..
löytyykö noita biisejä muuten netistä, että voiko kenties imuroida jostakin??
~*Auetkoon maa ja nielköön meidät, tulkoon tulva ja vieköön meidät*~

Vilkku

Tuskin löytyy... Enkä kyllä ymmärrä, mitä niillä tekisi ? Kaks päivää levyn ilmestymiseen, jaksaahan sitä sen aikaa ootella...
[ -You should see my scars- ]

salzaliini

pakko jaksaa! Mä meen kyllä perjantaina suoraan koulusta kaupunkiin ja käyn ostaan sen levyn! Huomenna on torstai,noooh,se menee nopiasti ja sitte on perjantai ja se...
m-a-t-e-l-e-e,no ei vaiskaa... ;D  pitää vähän riehua siellä koulussa ni se kyllä menee nopeesti!

-nipsuu-

nii...kyllähän sitä jaksaa... täl viikol ostamaaaaaan se levy  ;D Voi juma, ku ottaa päähän ku missasin sen viimeöisen tsydeemin..siis ku toni oli maikkarin chatis...yääh..mä vaan nukuin *tyhmätyhmä* *hakkaa päätä seinään* *töks*
~*Auetkoon maa ja nielköön meidät, tulkoon tulva ja vieköön meidät*~

Silti_Onnellinen

jumalassa Toni vetää jotkut kohdat raivokkaammin, ku Hitaas demos... Mutta oikeastaan sama...  ::)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

teen_angel

pidän molemmista biiseistä, mutta mielestäni hitaan demon "herkkä" tunnelma on ihana!
rikkirepäisty valokuva lattialla, veri suutelee rannetta valkeaa, eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta, ensilumi satoi tytön kasvoille

jossu

onhan tuo uusin lätty ihan ok..
mutta heinola 10 rokkaa mun mielestä enemmän!
kiitos ja anteeksi :-*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.