Muistakaa!

Aloittaja Niina-Maria, joulukuu 20, 2002, 11:03:09

« edellinen - seuraava »

Niina-Maria

Niin eli muistakaapa kaikki katsoa jouluaattona tiernapojat tv:stä! Mukana myös Toni! Tuleepi ykköseltä klo. 16.30.  :)
Mä haluun lentää aurinkoon...

Kristalliprinsessa

Totta kai! Sitähän tässä ollaan odotettukkin. On muuten hyvä levy se tiernapojat. Olenpas joskus itsekkin esittänyt sellaista. Se oli hauskaa. Se levy on myös hauska, varsinkin Jarkko Martikaisen osuudet.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

salzaliini...

kyllähän se pitää muistaa kattoo! ja nauhottaa myös. ja jouluaattona on ihan måste kattoo myös lumiukko. ;)

Ronjaronjanen

Joo, täytyy muistaa katsoa. Se levy ilmesty vasta eilen tänne tuppukylänkin kauppoihin eikä ollut sillon mahiksia ostaa mutta onhan tuota ratiosta jo kuultu :P
Jouluna tulee aina niin kauheesti hyviä ohjelmia ettei kaikkia muista kattoa. Ihan kökköö.
Onko sen jutun nimi mikä jouluaattona tulee minne lapset soittaa pukille nimi oikeesti Joulupukin kuumalinja? On siinäkin nimittäin aika tyly nimi näin tarkemmin ajateltuna  ;D

salzaliini...

kyllä se on joulupukin kuumalinja,mutta älä ajattele sitä SILLÄ tavalla... ;)

Pirun_morsian

joo toi joulupukin kuumalinja kuullostaa aika... täytyy muistaa kattoo se tiernapojat :)
 :D Hyvää Joulua kaikille!! :D

Snake

Juu....Hyvää Joulua Ja Vauhdikasta Uutta Wuotta kaikille!!! ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini...

jouluna pitää kattoo se tiernapojat mutta meillä on se levyki. eli se on yhtä tiernapoikkien kuuntelua koko joulu!! ja siinä sivussa pitää kuunnella suomipoppia ku sieltä tulee joululauluja!! 8)
meizi rakastaa joulua!

Kristalliprinsessa

Tiernapoikia tulee kyllä soitettua tänä jouluna. Tuo joulupukin kuumalinja on muuten aika jänskä. Eihän sitä pienenä tuollasia tajunnu   ::)
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Ronjaronjanen

Niin, on se kiva kun kasvaa ja alkaa pervo mielikuvitus jyllätä  8)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

joo,ei pervoo se kuumalinja.. ;D hehe.kaksmielistä...
hyvää jouluu mun puolesta kans kaikille!:) ja uutta vuotta!
"minä tykkään että sinä olet yksi styränki.." ;) tiernapojat jyrää.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Salzaliini, se on kyllä niin, että SuomiPoppia ei kuunnella, tuli sieltä mitä vaan ;D

Juuh, muistamme huomenna Tiernapojat katsoa. Ainakin yritämme muistaa ;)
[ -You should see my scars- ]

salzaliini..

Vilkku,miksi suomipoppia ei saa kuunnella?? sieltä tulee nykyää ihan helvetisti apista...!! :D ennen sieltä tuli pelkää hiekkaa ni nyt sieltä tulee hetkee,anna mulle piiskaa ja donkkareitte ja apisten pääkallokiitäjää!!! **PuoLuSTeLee SuoMiPoPPia ePäToiVoiSeSTi** nii ja suomipopilta tulee "sua vain yli kaiken mä rakastan"-biisi Wirtasen esittämänä!! että,jokos saan kuunnella suomipoppia,vilkku? ;)

Vilkku

[ -You should see my scars- ]

salzaliini..

...höh.. :( no,mä yritän pysyä erossa radiosta..ja vältellä suamipopin kuuntelua.. :)    (mutta se on vain yrittämistä! ;))

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.