Muistakaa!

Aloittaja Niina-Maria, joulukuu 20, 2002, 11:03:09

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä en voi sanoa juuta enkä jaata suomipopista kun se ei meillä kuulu.mutta sillon kun siellä oli kilpailu niistä glorian lipuista niin lievästi sanoen vitutti kun en voinu soittaa sinne! >:( on muuten söpö biisi se takorautaa-levyllä tonin esittämä rakkausvalssi vai mikä se on..... ;D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini...

se on aivan ihan se "sua vain yli kaiken mä rakastan" biisi. a-i-v-a-n--i-h-a-n-a-!!! ;)

Kristalliprinsessa

Siis romanssi biisi. Se on tosiaan hyvä. Tonin ääntä on aina kiva kuunnella, siitä tulee heti parempi olo  :)
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Silti_Onnellinen

Toni lauloi Romanssin Lohjan keikallakin  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini...

ja kemin keikalla. :)

mitäs muuten tykkäsitte tiernapojista kokonaisuutena? ´mä ite tyykäsin,mä tykkään niiiiiiiiiiiin paljon tonin ja ismon äänistä. :) ja ulkonäöstä. ;) oli ilo katella sitä.otin nauhallekkin. eli katoin sen puolen tunnin päästä uudestaan. ;)

Kristalliprinsessa

Mä tykkäsin kans. Mä pidän kaikista niistä miehistä, siis niitten musiikista ja varsinkin äänistä. Timo Rautiainen on aina niin rauhallisen oloinen ja jotenkin mukavan lupsakka.

Ja Jarkko Martikainen on huippu! Mua aina huvittaa ne sen puheosuudet siinä levyllä. Sillä on siisti puheääni. Mä tykkään hirveesti jos ihmisellä on mielenkiintoinen puheääni. Sellanen, että haluaa kuunnella koko ajan lisää.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

dewil_girl

vittu mua ottaa päähän ko en muistanu kahtoo sitä!!!!!!!!
no ei voi mitään....

MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!!!

salzaliini..

olihan sillä jarkko martikaisellakin ihan kiva ääni. mun mielestä se timo rautiainen on pelottava,siis sillee ovelasti. se on semmonen kookas mies joka ei hymyile. :) joo,olipas taas mielipide. :)
mutta se ismo alangon ääni on aivan ihana...! ja tonin. ;) joo,nyt mä sekoilen täällä jo omia...että palataan. ;D

Oli kyl tosi hyvä sanoisin. :)Tonilla oli ehkä hieman rankka naama.Heh. ;D Äitini taas vaihteeksi hullaantu Toniin... "Voikun sillä on hyvä lauluääni ja onpas se fiksu nuorimies ja blaablaa.." *reps*  ::)

salzaliini...

meijänki äiti kehu tonia koko ajan.. "ihanasti laulaa..." ja sitte se ismo alangon ääntä kehu kans ihan koko ajan. sitte se seposti että "kyllä huomaa että nuo on esiintyjiä ku nuo tuossa vaan raúhallisena seisoo." joo,äiskä meni sekasi! :D

tea

Mä kyllä tykkäsin tiernapojista kans!!!
   munki äidin mielestä Toni on "todella fiksu ja järkevä nuorimies! !!! " Ja apulannan musiikki on sen mielestä "ihan menevää.."
 ja olen kyllä itse samaa mieltä.  :)    aah, se tonin ääni aivan lumoaa mut. mä olen ihan hullaantunut! enpä parempaa mieslaulajaa tiedä. todella!
 no on tietty Ismo Alangollakin mahtava ääni, mutta Toni on mun suosikki..!!!!  ;)  

milka

Tiernapojat oli ihana, ku Toni oli siinä :)  ;D

allu86

No voi herran jumala....:(

Silti_Onnellinen

mitä herran jumala? *nauraa*
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

No mikäs nyt on?(viitaten tuohon no voi herran jumala kommenttiin?)
On Tonille kyllä laulun lahjat suotu ja paljon muutakin!  :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.