RAUHALLISTA Joulua..

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 23, 2002, 07:13:19

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Se Heinolassa jyrää systeemi on ollu aina perinteisesti heti kesäkuun alussa.
Allu86,niin mäkin tekisin jos olisi RAHAA.... *huokaus*
KAtsos perkele,mä katon yleensä AINA törkytorstain ja tietenkin viimeeks jäi katsomatta kun Toni oli siellä!!! >:( *kiroaa* Mitä Jukka ja Jarppi teki sille jos joku sattu katsomaan...?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Löivät vasaralla päähän.

Laittoivat siis Tonille kypärän päähän, ja siihen sitten vasaralla. Sopivat, että 300 iskua tai taju pois, mutta ei kai ne lyöny ku neljä kertaa tai jotain... Mutta taisi kyllä silti sattua.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Vilkku

Se on katsos oltava näkyvillä että saa sitä levyä kaupaksi :)

"Ostakaa nyt jumalauta kakarat niitä vitun levyjä", totesi ukko iskujen jälkeen. Minua huvitti suuresti. ;D
[ -You should see my scars- ]

allu86

Turhauttavaa...millonkakohan ne rupeaa soittaan jossain
     yritysten yksityistilaisuuksissa..rahan"puutteensa" vuoksi...

tea

Muaki harmittaa kovasti ku en voinu kattoo törkytorstaita, ku olin käymässä sukulaisilla Suomussalmella, eikä siellä tietenkää näy nelonen!  :(  no mutta toisaalta hyvä etten nähny, jos siellä semmosta menoa oli.
Toivottavasti kaikilla oli rauhaisa joulu!!  :)
  Onnellista ja riemukasta vuotta 2003 kaikille !!! Olkaahan kunnolla...!   ;) hehehee.

Kristalliprinsessa

Kyllähän ne joskus soittaa niitä yksityiskeikkoja. Mua ei enään edes turhauttanut, vaan otti helvetisti päähän!! Mä oon arvostanu poikia siitä et ne on rehellisiä, mikä on tuossa hommassa varmaan aika vaikeeta, mut nyt mä en enään tiedä et mitä mä oon mieltä, etenkään Tonista ja joistakin sen lausahduksista.

Mun arvostus Tonia kohtaan on viimeaikoina valitettavasti vähentynyt. Onhan se totta, et niitä keikkoja ja levyjä täytyy promotoida, mut se että sanoo telkkarissa et "mä tulin tänne vaan siksi et mä saan rahaa, ostakaa nyt tyhmät lapset niitä vitun levyjä", niin kyllä mua alkaa sylettään. Okei, oli vähän kärjistetysti lainattu Tonin sanomisia, mut sitähän se pohjimmiltaan tarkoitti.

Toisaalta, täytyy ottaa huomioon, myös se, et kuka on kyseessä, koska onhan pojat sanoneet mediassa monestikin asioita joita eivät ole tarkoittaneet. Mutta tarkoitti Toni sitä mitä sanoi tai ei, niiin kyllä mua silti pistää vihaksi tollanen. Mä oon kuitenkin diggaillut ko. ihmisen/ihmisten toimintaa ja ostanut niitten kaikki levyt ja arvostanut heidän tekemisiään. Lähiaikoina on vaan liian monesti joutunut huomaamaan, et Toni sanoo asioita vaan siksi, et levyt myis. Tarpeen tullessa se esittää kilttiä poikaa, joka pitää omaa äitiään maailman hienoimpana ihmisenä ja välillä Toni taas on niin katu-uskottava ja rock ja vonkaa tytöiltä persettä junassa sen varjolla et soittaa bändissä ja on kuuluisa.

Mä en nyt tarkota tällä sitä, et kaikkien täytyis olla tätä mieltä, enkä mä oikein tiedä, et mitä mieltä olen itsekkään. Mua vaan tällä kyseisellä hetkellä ottaa rankasti päähän tää juttu ja olen erittäin vihainen.

No, tarkoitus oli lähinnä saada keskustelua aikaan ja purkaa omia tunteitaan ja eiköhän se onnistunut jossakin määrin!
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

mustavalkoinen

Olen kyllä samaa mieltä kanssasi, valitettavaa kyllä. Itse olen myös huomannut, että noi Tonin kommentit mediassa on niin tekopyhiä, ettei tottakaan. Hyvä sen on vuodattaa, että sydän vereslihalla on näitä biisejä aina tehty, mutta silti olla tuommoinen mulkku.
 :-/

Ei paljoa jaksa naurattaa nuo jutut. Aina pilkkaa edellistä levyä välivedoksi tai muuten vaan paskaksi ja kehuu, että ostakaa nyt sitä perkeleen uutta levyä. Ei sitä voi tosiasioilta silmiään sulkea; Wirtaselle on noussut kusipäähän. Tuossa yhteenkirjoituksessa oli tiettyä ironiaa. Ne tietää, jotka tietää.

Keskustelua mäkin toivon. Eikä mitään surkeaa teinipaskaa, että "ei se Toni ikinä tarkoita kun se niin puhuu", vaan ihan asiapuhetta.

niina(Niina-Maria)

yhdyn mustavalkoisen kommenttiin, että Wirtasella on noussu kusipäähän. :( Minun käsittääkseni ennen apulanta arvosti myös fanejaan/diggareitaan..ja toisin päin...enään en kyllä oikeen jaksa uskoa siihen että apulanta arvostaisi kuuntelijoitaan..ainakaan Toni.

allu86

Kaikkien täällä kävijöiden pitäisi tietää, että A.L:än tyypit ovat mainostuksen mestareita...
   Ehkäpä tässä tapauksessa Toni W. haluaa vain kehittää tietynlaista imagoa?
   Him:kin on sanonut, että haluaisivat kirkuvat tyttöfanit johonkin muualle huutamaan...
   Sekin on mainosta tietynlaisille tyypeille.
   Meidäthän apulanta on jo saanut faneikseen...nyt on toisenlaisten vuoro.

salzaliini...

hmm..mä en nyt oikeen tiiä että mitä sanois. tuli vähän tyhjä olo ku rupesin ajattelemaan näitä juttuja. voi paska. on se kumma homma. joo-o.

Silti_Onnellinen

"meidäthän apulanta on saanut jo faneikseen..nyt on toisten vuoro"... Kuulostaa aika karulta... Älkää ottako kaikkea niin kirjaimellisesti... Ja tonihan sano siellä duudsoneissa, että kannatti tulla, kun oli päässy mukiloitavaks,,,,eikä mitään sillast, et tuunpahan tänne, ku saan rahaa ja julkisuutta..
"Ostakaa helvetin kakarat niitä vitun levyjä" kuulostaa vaan coolilta..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

mustavalkoinen

"Kuulostaa vaan coolilta"... Huhhuh. 13 -vuotiaan korvissa vai?  ;)

salzaliini...

oli asia sitten niin tai näin niin mitä se hyövyttää että sitä täällä jauhetaan? kertokaapas se.

Niina (Niina-Maria)

Antaa toisten jauhaa, jos tahtovat. Eikös täällä ole edelleen sana vapaa?  ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.