RAUHALLISTA Joulua..

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 23, 2002, 07:13:19

« edellinen - seuraava »

salzaliini...

weee.siistiä. :)
lueskelin nuita juttuja taasen hymy perseessä. hmmm..mikäs siinä jos tykkää. ;)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Kaikki vaan mukaan,ryhmäale... ;D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

kuka puhu et siel ois latotanssit?! ::) ja apulanta livenä.*humppaa taikka kuole*

mustavalkoinen

*pettynyt monen kävijän kommentteihin*. Kai täällä porukka vain on vähän liian laput silmillä ja pää pilvissä.

Salzaliini, täällä olet itsekin jauhanut kaiken maailman p*skat läpi moneen kertaan, mutta kun Toni saa kritiikkiä, niin "Apua, ei puhuta tästä". Huh. Ei siitä puhumisesta hyötyä olekaan (paitsi se, että varhaisteinifanin sumusilmät voisivat vähän kirkastua), mutta kerro sinä sitten, mitä hyödyllistä olet itse täällä puhunut julki.

Vilkku

Mä kelailin tota juttua tänään vähän, ja ajatuksissani puhuin kyllä itseni monesti pussiin, mutta kai sitä voi silti vähän ajatuksia tännekin laittaa. Tekis mieli sanoa paljon, mutta parempi kai että tyydyn vähään.

Ite en jaksa ottaa Tonin sanomisia kovinkaan kirjaimellisesti taikka edes vakavasti. Se on sanonut julkisuudessa todella monta typerää asiaa ja antanut typeriä kommentteja typeriin asioihin, eikä se kuitenkaan musta tee siitä sen huonompaa ihmistä.

Olishan se kai jollain tasolla siistiä kelailla, että onpas tän tehnyt hieno ihminen, kun kuuntelee jotain tosi hyvää musiikkia, mutta ei mulle musiikin tuomaa nautintoa kuitenkaan tekijän lausunnot laske.

Ja siitä kusen päähän nousemisesta, että kuinka monella teistä ei nousisi, kun seisoisit lavalla, ja näkisit kuusinumeroisen ihmislauman katsovan sinua ? En sitte tiiä kuinka moni teistä vastaisi tohon ei, mutta mä itse tiedän, että varmasti ohittelisin ihmisiä pakkasella taksijonossa "etsä tiedä kuka mä oon ?" -taktiikalla tai huomauttaisin komealle miehelle baarissa, että "mähän oon laulaja" tai jotain muuta yhtä typerää.

Tokihan se on munkin arvostukseni on tässä vähän tippunut kaiken maailman kommenttien myötä, mutta toisaalta mä en voi sanoa ikinä arvostaneenikaan Tonia ihmisenä, koska mun mielestä mä en sitä voi oikeasti tehdä häntä ihmisenä tuntematta. Edelleen arvostan kuitenkin monia hänen mielipiteitään ja sanomisiaan, jollain tasolla kai 'ihailenkin' häntä.

Näin tänään.

Njaah. Olkaa eri mieltä.
[ -You should see my scars- ]

Silti_Onnellinen

heheee...juuh...fiksua tekstiä...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Welhotar

tossa oli järkeä.oikeesti.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.