videot/dvd:t?

Aloittaja Mare, tammikuu 15, 2003, 08:39:28

« edellinen - seuraava »

Wanda

Käännä se pois on loistava, mutta se on jokaisen oma asia mistä videosta pitää ja mistä ei. Anteeksi,notkahdus! En omista vieläkään uusinta,varmaan kohta pitäisi alkaa hankkimaan. :-/
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Purppuraviittainen WeLhoTAr

voisko joku muuten vähän valaista tuosta tohtori ja halla ja mustempi hevonen videosta..?en oo nähny sitä mutta ajattelin ostaa.että mistä on kyse siinä videolla?onks se samantapainen kun musta hevonen?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

sami

Paras on Liikkuvat kuvat dvd. sitten Mustin Hevonen. Promovideoista parhaat on Käännä se Pois, Hallaa, Mitä Vaan & DeeBee :)

vik

welhotar, Mustempi hevonen on dokumentti Hallaa-videon teosta.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

wicked,joo,sitten se hankitaan ehdottomasti! :) mun kolmasluokkalainen pikkuveli on muuten jotenkin mieltynyt tohon hallaa-videoon..kattelee sitä päivät pitkät.ku onhan se siistii kun on verta,pyysyjä ja kaikkee.. ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

mun pikkuveli diggailee "salaa" Apulantaa..
Mulle se väittää aina, et Apulanta on iha paska, mut kumminkin kuuntelee mun cd:it ja teki esitelmänkin koulus Apulannast  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.