eka levy

Aloittaja piupau_muovia, huhtikuu 09, 2003, 08:05:51

« edellinen - seuraava »

piupau_muovia

miten saitte ekan apis levyn?minun eka levy sattui olemaan plastik,jonka isäni tökkäsi käteen ja sano:ihan rytmikästä musiikkia.se on yks sen harvoista yllätyksistä,ja sattui osumaan aika nappiin,kun satun olemaan suuri fani...mitäs porukat mietitte himistä...monilla on ollu tosi ääri-vastauksia tähän,jotkut sanoo paskaks ja toiset jumaloi....

salzaliini*

eka apulannan levy jonka sain oli attack of the a.l. people.. yks poika anto sen levyn mulle.. :D

vik

hmm. Anna mulle piiskaa-sinkun ostin joskus aikoinaan Citymarketista kun se maksoi vain kympin ja siinä oli mun mielestä hiton hieno kansi.
sitten onkin pidempi tauko ja vähän sekavia muistikuvia. kun kesällä 00 lainasin Ehjän kirjastosta ja siitä tämä ikäänkuin kunnolla lähti. samoihin aikoihin lainasin kaverilta AKKM:n ja Attackin, mutta minkäs noista sitten OSTIN ensimmäisenä..? saattoi olla muuten Plastik.
joo. eiköhän se ollut Plastik. mutta melkolailla yhtäaikaa mä sitten ne kaikki ostin.  :P

niin joo ja HIM. no tuota. Razorblade Romance on mun mielestäni hyvä levy, mutta siihen se vähän sitten jääkin. en mä saa tosta bändistä oikein mitään irti ja noin.
mutta kyllähän se Ville on pipo päässä aika södeks.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Ville valo on ihuna!:D *hehe*
mun eka A.L.-levy..jaa-a.tais olla sinkku?hmm...mikäköhän...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

amniinba

mun eka levy oli syitä ja seurauksia... plastikkia olin kyllä sitä ennen kuullu ystäväni piupaun luona. taisin sitte toisen ystävän luona kuulla syitä ja seurauksia. se oli niin hyvänb kuullosta että siitä kai se lähti.

-taru

Eka levy??
Ööh tais olla kolme tai heinola10.. en oikeen muista ???

Pirun_morsian

maanantai single se tais olla tai siiten toi plastikki

Pirun_morsian

ja him: ei iske kauheesti

Aapsu

Kolme. Ruinasin isää ostamaan sen Stockmannilta, kun olin kuutosluokalla eli keväällä 1997. Innostukseni alkoi jotain pari viikkoa sitä ennen, kun kuuntelin Pertti Salovaaran Härdelli-ohjelmaa Radiomafiasta. Ohjelmaan soitti joku tyttö ja toivoi jotain ennenkuulematonta biisiä Apulannan vielä julkaisemattomalta Kolme-levyltä, joka oli Mafialla ennakkosoitossa. Levyssä ei ollut kansia eikä Salovaara tiennyt biisien nimiä. "Pistetään nyt tästä tämmönen lyhyt menopala", Pertsa sanoi (tai jotain sinne päin) ja pisti Madon soimaan. Pompin huoneessani.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

GeGe

Mato-single. Anttilassa huomasin, että hei täähän maksaa vain 10 markkaa. Sen jälkeen meni jonkun aikaa, ennen kuin ostin Singlet 1993-1997. Ja sen jälkeen onkin sitten tullut ostettua kaikki pitkäsoitot (paitsi Attack taitaa olla poltettuna kaverilta  :o)

viattomuus.

"...mitäs porukat mietitte himistä...monilla on ollu tosi ääri-vastauksia tähän,jotkut sanoo paskaks ja toiset jumaloi...."

him? *heittää säkin olalle*
täältä tullaan iso-roobertin katu.  ;)

Mulla se oli, kun mä menin ettii mun siskon levyhyllystä jotakin uutta kuunneltavaa. Siellä sitten huomasin Ehjän. Se ei enää kuunnellu sitä, joten anto mulle. :)

kilpikonna

mul tais  olla single kokoelma. rakastuin piiseihin lupasit mulle ja poistuisitko mun elämästäni ja nyt ei puutu ku lavuaarista livelevy. tietäiskö kukaan et mist sen voi saada ja paljon maksaa? aika mahoton kyl enää hommaa sitä.m  
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

Vilkku

Hömm. Koetin tossa miettiä mikä oli eka, ja mä taisin kyl saada samaan aikaan Attackin ja Singlet '93-'97. Sillon iski kovaa ja sen jälkeen tuli kaikki muut aika nopeesti.
[ -You should see my scars- ]

kilpikonna

Him kyl iskee kans. on kaikki paitsi uusin alpyymi. ja kyl se ville valo on aika ihana. mut kyl apulantaa tulee kuunneltua paljon enemmän ja mä kunnioitan apulantaa muutenki enemmän.  ;D
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.