itkeväthän enkelitkin..

Aloittaja Riitu, heinäkuu 29, 2003, 02:20:09

« edellinen - seuraava »

salza*

emmi,mikset aijo hankkia sitä apulanta-levyä??

emmi

no tiseasiassa mä en oikeen tiiä :)
mut eiks se oon melkein sama ku heinola10 mut enkunkielinen??
mutta nut kun tarkemmin ajattelee niin kyllähän sen toisaalta vois joskus ostaa :)
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli*

juu se on heinola enkuks... mulla kun ei oo heinolaa muuta ku kasetilla niin mä ostin sen englannin kielisen kun se tuli kauppoihin, ja musta se on hyvä!  :-* ja attack on kyllä paljon parempi kuin Ehjä, mutta lähinnä se johtuu siitä että Ehjällä ei ollu mulle kauheesti uusia kappaleita ku ostin sen ku siinä on aika paljon samoja kuin syillä ja seurauksilla... en osaa selittää, mut ihan sama... ;)

salza*

jep..kyllä se kanttii hankkia. ei oo kyllä lähellekkää nii hyvä ku viper spank [mun mielestä] mutta joskus tulee semmosia inspiraatioita että kuuntelempa sitä. ;)

*tuuli

toistan itseäni, hyvä levy!  :D

salza*

mitäköhän levyä tuuli tarkoittaa? ;)

jouhu

Niin...Nyt on kyllä vaikee sanoo mitä levyy tuuli tarkottaa, mut eiköhän se ole toi attack....ÖÖöö...sano tuuli jos arvasin väärin.

rautalintu

Mutta eikö tässä ollut kokoajan kyse Heinola 10 englanniksi.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Niin...Hyvin mahdollista. En tiedä. Kuten sanoin arvailin vain mitä tuuli mahdollisesti tarkoitti.

salza*

tätä se aiheesta karkaaminen sitten teettää.. ;D

Ronjaronjanen

Mun mielestä on kyllä Ehjä hyvin paljolti parempi kuin attack.
Sekin kyllä varmaan vaikuttaa että Ehjä on ensimmäinen apulanna levy mikä mulla on ollut. Ja noista attackin biiseistä (etenkin ilonasta) on mussantunneilta lieviä traumaattisia kokemuksia  :(
Eihän me sitä ilonaakaan sahattu ku varmaan kolkytä kertaa etu- ja takaperin. Ja joku ei niin hyvä laulisti ulvomassa puol sävelaskelta alempaa kuin kuuluiis  :P

jouhu

No, voi voi!
Mä en oo kuullu tota ehjä levyy.... :-[
Mikä näistä teijän mielestä pitäis hankkii...aivan kuin kaikki muutkin, ehjä vai attack?
Mikä on teidän mielestä paras apulannan levy?

rautalintu

Ehjä kannatta hankkia! AKKM on ehkä tasaisempi levy tjtn, ne kappaleet on niinku samalla linjalla. Ehjällä on sekä helmiä että vähän heikompia biisejä mun mielestä. Attack ei ole välttämätön hankinta...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KatjaRock

Mulla on kaikki mutta AKKM on niistä selkeästi läheisin ja siksi paras. Se on vaan niin. nii'in.
Time goes on, I wont.

vik

mielestäni sekä ehjä että akkm ovat vahvoja kokonaisuuksia joilta ei kummaltakaan juuri paskoja täytebiisejä löydy.

muuten niitä ei sitten toisiinsa voikaan kauheasti vertailla.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.