Monella keikalla ootte käyneet?

Aloittaja Jenna, tammikuu 03, 2003, 09:46:13

« edellinen - seuraava »

Jenna

Mä oon vaa yhellä,seki oli festarit.Nimittäin Juvalla,Puustockis.Ne tulee sinne ens vuonna ja nii mäki!
Kävisin kyllä enemmänki,mut kuopion seudul ei niiden keikkoi hirveesti oo.. :'(
No,pärjään niiden musan avul!Sain joululahjax niiden CD-levyn,hiekan ja se on iha huippu hyvä! ;D
Suukkoja Tonille! :-* :-* :-*
Mä rakastan ikuisesti Apulantaa!

allu86

Vilkku

11 kertaa oon nopeen laskutoimituksen mukaan Apulannan livenä nähnyt :)
[ -You should see my scars- ]

salzaliini...

pohjat->kahesti olen livenä nähnyt... wai vedinkö?

-luay-

Voih... Täytyypi myöntää, etten poikia ole koskaan livenä nähnyt... :( :( :(
Monta monituista vuotta heitä ihaillut ja kovasti keikkoja yrittäny mettästää, mutta noups...
Nyt kesällä varmaan Tampereelle lähden kattomaan... Jos siitä nyt mitään tulee...
(Tiukat vanhemmat, ei mitään mahdollisuuksia...)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

jossu

oon mä vielä niin pieni tyttölapsi mutsin mielestä että en vielä kertaakaan ole nähnyt poikia livenä..
mutta jos vaikka kesällä karkaisi festareille luvalla tai luvatta..
juu niin teen  8)
whii...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Kolme kertaa,joka on liian vähän...!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

mäkin oon ollu vaan kolme kertaa...
mutta kertoja tulee vielä lukuisia  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Snake

No hei taas! :)Glorian keikka oli mulle kymmenes Apiksen live-esiintyminen ja hienohan se olikin...Pojat osaa aina vaa pistää paremmaksi ;)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Niina (Niina-Maria)

Vain ja ainoastaan kolmella..se on aivan liian vähän..mutta ajattelin että kesällä asia korjaantuu! :) On meinaa pitkä aika kun oon viimeks käyny apiksen keikalla.  :-/

Ilona

Luay, mulla on sama ongelma... Tiukat vanhemmat, jotka ei päästä mua niiden keikalle.  :'( Toivottavasti joskus pääsisin!!  

EternalFlame

Viidellä olen käynyt. Kahdesti Heinolassa jyrää -tapahtumassa ja kolmesti Lutakossa. Apulanta on kyllä aivan loistava live-esiintyjä.
...Mikä piru teki mussa ilkitekojaan vai tarvittiinko sitä edes mua auttamaan...

wicked.

kahdeksalla keikalla olen ollut. mielestäni liian vähäisestä määrästä syytän huonoa sijaintiani, myöhäisherännäisyyttäni ja kaverien olemattomuutta. (ei ole uskallusta lähteä yksin johonkin Seinäjoelle hillumaan yöksi pakkaseen.)

JenniThaApisFAni

vaan yhellä oon käyny:'( kesällä meen ruisrockiin ja siellä nään ne sit toisen kerran....on ahkä vähä nuori ainaki porukoitten mielestä menemään mihinkään tollasiin....:/ ihan tyhmää!! no joo mut kyl mä ne aijon nähä viel monta kertaa!!! ihan varmasti aijon!!! aijon aijon aijon!!! nojoo meni taas vähä yli!!!! :-[ mä myönnän mä oon ihan seko!!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

JenniThaApisFAni

nii ja lisäyksex viel et tääl KEMIÖSSÄ päin ei oo kauheen paljon noita apulannan keikkoja, ni matkoist tulis vähä pitkät aina.....:/
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.