kesäloma

Aloittaja piupau_muovia, maaliskuu 24, 2003, 09:37:33

« edellinen - seuraava »

kilpikonna

siellä sit nähään.  ;D

ihanaa ku on enää 18 aamuu kouluu, ainaki tääl heinolassa.  :D

ankassa tosiaanki juhlitaan! ;D
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

Silti_Onnellinen

nähään vaan  ;D
jep.. party, party..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Lilou

Mitäs Salza saksas,jos voi udella??Olix sie hubasaa??
.....Mä haluan mennä RaumanMerenJuhannuxee....johonki on kesäl AIVAN PAKKO mennä Aplantaa digaileen...Onx teil mitää kesätöitä kesäx,millasia töitä teitillä on tiaros??...Mä oon 2riparilla ja 2lastenleirillä isosena ja ny sylettää ku lupauduin niille  :(saanpahan vähää rahaa :) jeejee pian on KESÄ ja LOMA ;D !!
*Lilou Kuittaa*

salzaliini*

saahan sitä udella, oli aivan huippu kaks viikkoo! siellä oli semmoset kolkytä lämmintä ja aurinko paisto..ja sit siellä kaupungissa oli ihania ukkeleita,mutta salzan kielitaito ei oo mitää parasta laatua,ni sinne jäi. ;)
tuli vähä shoppailtua kesäksi vaatetta,eipä oo ainakaa jokaisella oulun pikkuteinillä samallaisia vaatteita. x]
automatkat oli aika veemäisiä,ku mulla o toi matkapahoinvointi..no,hengissä vielä. :D

mä aattelin et jos saisin äitin ylipuhuttua ja menisin tonne kaivarin kesäkonserttiin ku jostaki luin et siellä ois Apulamme.. ;) [huom! ...mme! ;) ]
ja mä taas yritän päästä kesällä leirille isoksi.. saapa nähä et mite onnistuu.. mutta ripari ei siinä mielessä kiinnosta ku mä oon saanu viime kesänä tarpeeks siitä ku kaks tuntii kirkossa.. *HuoH* pitää nyt katella..

Lilou

mä joutusin muutenki istuun ne Konfirmaatio kirkot ku serkut pääsee ripille...
Kaivariin mäki haluaisin,siel ainaki on komeita miehiä  ;D,ja sit jos Apulamme tosiaan on sie nii JEE!!
Mulla on kauhee autokuume...Päätettii Frendiporukal et ku meil on ajokortit me lähetään kiertään Eurooppaa autolla,Haetaan Kreetalta ja Lontoosta pari komeeta jätkää mukaamme  :)......
14koulupäivää enää jee!!..PLUS se päättäjäispäivä(aikanen herätys seki  :( on )nii 15...Siihe loppuu Peruskoulu....
*Lilou Kuittaa*

rautalintu

Enää 15 päivää? Missä koulussa? Mulla on vielä 21 päivää. Mutta mun puolesta sais olla enemmänkin, koska vihaan kesää... Olenkohan ainut täällä?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

piupau_muovia

tykkäätkö sitten homeisista koulun seininistä....luulisi olevan 20 päivää...sehän on vapaa se viimeinen torstai.......

hensi apis fani

no mä en tod. vihaa kesää!!!!se on nii ihq...mut juu mä ootan et pääsen ruis rockii ja itken,itken paljon ja kovaa jos apulanta ei oo siellä!!!!!!!ja muute varmana itken tai jos en itke ni ainaki huudan!!!!!!!

Snake

Kyllä se on sinne ruisrockii jo varmistunu :DJESH!!!
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

rautalintu

Mulla on la 10.5 koulua. Ja koulun homeiset seinät on ihan jees.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

vik

öääh. haluaisin Ankkarockiin kun The Ark tulee sinne. olisi niin kiva nähdä ne taas.
mutta ei vaan voi olla mitään taloudellisia mahdollisuuksia päästä sinne.  :-/
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

JenniThaApisFAni

kesää ei voi vihata!! se on kaikista parasta aikaa!!
ja hensi rakas apulanta on ruisrockissa!! ei sun tarvi itkee!!!
ja jos itket ni mä kyllä lohdutan!!! sitte kyllä rockataan ihan täysillä!!!!  mäki just laskin ni enää 18 päivää kouluu!!
ja sit jos mennää viel jollekki kevät reissulle ni lähtee yx päivä pois!! jes jes jes!!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

vik

kyllä joku voi ihan hyvin vihata kesää. jos ei pidä lämmöstä tai jos vaikka on paha aurinkoallergia.
ni.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

JenniThaApisFAni

nii no joo onhan se niinki mut se vaan on niin outoo.... ::) ei tajuu mun mielestä kesällä on niin kivaa ku ei tarvii aina pukee kymmentä kerrosta vaatteita päälle voi vaan laittaa jotain rentoa ja ohkasta!  mut jokasella omamielipide ja tää on mun!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

vik

äh. mulle ainakin iskee päänsärky liiasta auringonpaisteesta. ja rantaleijonista.  :-X
olkapäätkin palaa.

ei silti. kyllä mä kesästä tykkään. näen kaverit pitkästä aikaa ja on rosk-musiikkia.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.