Hauzkaaa!!!

Aloittaja Helluri, heinäkuu 09, 2002, 03:46:28

« edellinen - seuraava »

-taru

faarao82 sama vika.. joskus koulun jälkeen kun olen hirmu äksy niin mä laitan apista täysille :).. täytynee koht ruveta harjoittaa itse hillintää...

amniinba

ihan missä vaan... kuullostaa aina yhtä hyvälta.

tea

apulantaa vois kyllä kuunnella melkeenpä missä vaan...
Mut mä oon huomannu että sillon kuuntelu on hyvin nautinnollista kun on jotenki hmm.. ärsyyntynyt/väsynyt mieli, saan yllättävän siivous vimman , ja siivoon huonettani; apis vaa täysille! ... ja päin vastoin taas äärimmäisen onnellisina hetkinä. omassa huoneessa, YKSIN!!! sitte tulee vielä onnellisemmaksi ja iloisemmaksi.  ;D

JenniThaApisFAni

joo...mä kuuntelen yleensä sillo ku oon ihan masiksessa kuten nyt ja sillon mieluiten yksin....
koulussa on tullu kuunneltuu kans aika paljon...välkillä, jos tunnilla kuuntelee ni opettajat raivoo...uups...se on kokeiltu...;D joo ja yöllä on kans ihan mukava kuunnella jos ei saa nukuttuu niinku mulla yleensä, ainaki nyt täs lähiaikoina ollu niin....:/
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

Aapsu

Tykkään kuunnella ihan vaan kotona... Ja kaikkein parasta on kun laitan nappikuulokkeet korville ja siihen semmoset Peltorin mohlokuulosuojaimet päälle ja soitan huoneessani rumpuja siinä Apulannan mukana.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Kata

Musta on kotona yksin ja myös illalla, kun meen nukkumaan. Ja oikeestaan mä menen nukkumaan heti... :)

Niin, mutta nyt kesällä aion koittaa sellasta, että meen koiran kanssa ulos ja kävellessä kuuntelen. Sillon on varmaan hienoja kokemuksia tulossa. Siis nimenomaan jonain kesäiltana.

Hyvää yötä!

kilpikonna

apulantaa voi kuunnella missä vaan ja millon vaan. aina kuullostaa yhtä mahtavalta. ;D tietty aina parempi mitä kovempaa kuuntelee ja jos on hyvää samanhenkistä seuraa. 8)

mut kyl keikat on parhaita, sitä fiilistä ei voi saavuttaa missään muualla, se on sanoinkuvaamatonta.  ;D
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

hensi_apis_fani

mä tykkään kuunnella sitä ihan missä vaan...paras on varmaan keikalla tai sit omas huonees rauhassa...mä ootan kesää niiiiiin paljon et pääsen apulannan keikalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

JenniThaApisFAni

juu henna sit ruisrockis riehutaa nii v*tust ku apulanta tulee lavalle!!! ;) iiiihanaa!!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

minerva

paras aika ja paikka on kuunnella apulantaa illalla/yöllä pimeässä, korvalapuilla, yksin.
etenkin kaikkia vähän herkempiä biisejä.

Veronica

Heippa!

Nyt haluisin kuulla teiltä kaikilta, jos teillä olis mahdollisuus kysyy Tonilta jotain niin mitä haluisitte kysyy? Laittakaa kaikkia hauskoja kyssäreitä ???

Kiitos etukäteen!  :D

Vilkku

Täytyy kyllä sanoa, että auto on aika kiva paikka kuunnella. Ehkä vähän riskialtista kun meinaa kädet irrota ratista mutta eipä tuo mitään jos tiellä pysytään. Viimeksi tänään popittelin autossa kunnon forcella. Vastaantulijat aina kattelee kun mä laulan, mutta kattokoot :) Auto on just siitä kiva, että se on mun aina se viikon ainoa aika, jolloin todella saan pitää musiikkia ihan niin lujalla ku huvittaa.

Ja tulee sitäpaitsi hirmuisen ihanat adrenaliinikiksit kun painaa moottoritiellä sataakahtakymppiä ja Toni huutaa korvissa. Turvallisuus onkin sitten jo ihan toinen juttu... ;)
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Kyllä se keikka ehdottomasti on! Siellä kun on sitä tunnelmaa aina. Tai sitten ihan vaan himassa isoista kajareista... Itse soittaminen on myös iha kiva tapa Apulantailla :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

manteli

kivointa on kuunnella junassa tms. voi rauhassa keskittyä ja samalla katsella ulos ikkunasta..

laulaminen ja soittaminen (mukana) on myös hauskaa :)
[oon limainen ja suomuinen ja mun olo on väkivaltainen]

-Poison-

keikoilla on kyl parasta! joo, mukana uliseminen on hauskaa (mulle mut tuskin muille =8D) ja melkeen missä vaan tilanteessa...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.