Huomasitteko eilen...?

Aloittaja -luay-, joulukuu 15, 2002, 10:27:44

« edellinen - seuraava »

-luay-

Soitti faija eilen ku olin kioskilla, että "se seko rumpali, josta puhut aina, on telkkarissa"!
Pikavauhtia himaan, ja tosiaan, Sipehän se siellä, Kuutamolla-ohjelmassa...
Näkikö joku muukin...?
 :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

salzaliini...Kone...:(

joo,huomasin ja otin nauhallekki!! 8)

Pirun_morsian

joo.. mäkin kattelin sitä  :)

Kristalliprinsessa

siellahän se oli rumpalismies. oli muuten aika hyvää läppää.se dippikastike juttu oli aika mielenkiintoinen. voi olla et ei pojat oikein tykkää kun kuulevat et mitä on tullu syötyä.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

GeGe

"se seko rumpali, josta puhut aina"   ;D  ;D

Silti_Onnellinen

Heh. Juu...  ;D Apulannan pojat on kovia leikkimään ulosteella ja kusella  ;) pimeetä huumoria...mä tykkään.
On se Sipe kyllä hyvä jätkä! Sen puhetta on niin ihana kuunnella, ku se puhuu niin rauhallisesti tarkkaan miettien joka sanaa..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

2 + 2 = 5

joo. en vaan kyllä ehtinyt kattoon sipen "valheita", ne just loppu kun muistin avaa telkun, damn. kuutamolla on ohjelmana kyllä tosi surkea.

apisgirlie

joo...mäki näin sipen telkus...
siellähän se oli "valehtelemassa"...
apisgirlie

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä unohin kans kattoo! >:( mut pikkuveli ystävällisesti sano mitä oli sipe kertonu. :)
tohon kusi-paska huumoriin palatakseni,niin mulla on ihan samanlainen häiriintyny huumorintaju... 8)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Snake

Nii...Voisiko joku kertoo ne Saipin väittämät kun en ehtiny niitä kuulla ja mikä oli valetta? :D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Kristalliprinsessa

No nehän oli seuraavanlaiset:
a Olen pissinyt don huonojen dippikastikkeeseen (hih..)
b En ole koskaan käynyt parturissa
c Olen ollut alastonmallina

Ja b kohta ei ollut totta, koska Simo oli käynyt (ilmeisesti) kuvauksia edeltävänä päivänä parturissa värjäyttämässä juurikasvun pois. Ja alastonmallina hän on ollut lukioaikoina Heinolassa tuuraamassa kaveriaan. Ja tuo a kohtahan on nyt ihan selvä tapaus, kukas sitä nyt epäilisi, että Toni ja Sipe pissaavat paikkoihin joihin ei kuuluisi.

Olipas kyllä hauska ohjelma, ois vaan mukava tietää, että mitä on don huonojen pojat tuumailleet kun/jos ovat saaneet tietää moisesta tapauksesta. ;D

-luay-

Juu... Minä kovaan ääneen olohuoneessa mesosin, että kaikki väittämät totta olisi... Vaan niin siinä oli sitten käyny, että edellisenä iltana parturissa oli käyny...
Pitkästä aikaa katoin Kuutamolla-ohjelmaa, mutta oli se sen arvostaki..
Sipe hauska jätkä... :)

Silti_Onnellinen

mua häiritsi se kun Santeri Kinnunen kokoajan jankkas "että on se Sipe niin ujo mies.." mä olisin jo ainakin siinä vaiheessa huutanut "ETTÄ HAISTA PASKA"...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Kristalliprinsessa

Niinpä, eihän Sipe nyt mitenkään ujo ole, mun mielestä se on rauhallinen. Ja mun mielestä se on hyvä juttu, Simo on asia miehiä. Mä muuten olin kans sitä mieltä että kaikki on totta. En ois uskonu et Sipe on käyny parturissa, mut selvishän sillekin sitte syy. Oli kyllä ehdottomasti paras kuutámolla ohjelma ikinä! En katso sitä kyllä usein, mut kuitenkin.

-luay-

Tottahan toki Sipe asiamies on, mutta osaa olla tarpeen vaatiessa kiitettävän sekokin... :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.