Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

vik

juuri eilen vetäisin oikein kunnon vappuväittelyn Apulannasta potentiaalisen poikaystäväehdokkaan kanssa. kivaa oli. mutta poika osoittautuikin aika spedeksi. ja tuo ei siis Apulantaan liity.

varmasti vaan muistan KAUAN elävästi sen hetken, kun mun puhelin alkoi soimaan. "mikä biisi tää onkaan? on tuttu." "Apulannan Poistuisitko Mun Elämästäni."
"APULANTA?! älä nyt vaan sano, että sitä kuuntelet! mieti nyt... joku TONI ja SIPE ja TUUKKA..."

ja siitä se sitten lähti. heh.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Minäkin aikaansain vappuväittelyn Apulannasta.

Poliisiauto ajoi ohi tuolla Kaivopuistossa jolloin riehaannuin ja sanoin pojalle, jonka kädet oli jo useamman tunnin ollu mun ympärillä, että "minä haluan sinut tänne missä poliisi on ystävämme". "Niin, Eppuja", poika vastasi. Oikaisin moisen väärinkäsityksen heti jonka jälkeen päädyimme analysoimaan Wirtasta. Poikaa hämmensi se, että mies on niin fiksu.

Myöhemmin yritin vielä hiipiä poliisiautolle, koska KATJAN INNOITTAMANA halusin nähdä sen kuuluisan pampun (!!!). Onneksi minua estettiin.

;D
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

Minä olin vappuna yötivolissa! ...ja sain kokea ahdistaviekin hetkiä...mutta muuten oli kivaa! kaverit kännissä halaili,ja minä olin selvinpäin!
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Vilkku, didn't see the PAMPPU?? :o Harmi. Siinä on näkemistä ;)

Minä en muistaakseni Apulannasta päässy kiistelemään.. ihan kaikesta muusta kyllä. Ei, kyllä minä pyysin siltä tyypiltä joka stereoiden vieressä istui, kunnollista musiikkia. 3 tunnin trancepaskan kuunteleminen alko saada minusta esiin pelottavia piirteitä. Varpaani hytkyivät biittien tahdissa  :-X [top secrettiä].
Time goes on, I wont.

Vilkku

I failed to see the Pamppu :'( Toisaalta ehkä parempi, musta tuntuu että siihen kellonaikaan poliisisedät (ja varsinkaan -tädit) eivät enää olisi ymmärtäneet huumoriani.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mäkään en oo nähny pamppua.se ois älyttömän siistii!!mä olin vappuna kännikukkulalla(jos ikinä eksytte tänne savicityyn,saatte tietää mikä se on... ;))heh.oli tosi kivaa joo-o.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Oh, you should've seen the pamppu. Ei kai Suomen omilla poliiseilla edes ole sellasta varsinaista pamppua? Täällä näm mellakat on kai saatu pysyyn aika hyvin kurissa ilmanki. Ihan hyvä niin.

No violence perkele.  ;D
Time goes on, I wont.

njoo,pamuista en kyllä osaa enempää sanoo.. ;D
no mutta lainaten kaverini sanoja,asiasta kukkaruukkuun:MENKÄÄ KAIKKI MÄKKÄRIN VASTAISIIN MIELENOSOTUKSIIN!!!mäkki haisee pahalle,rasvalle ja rahalle!! >:( mun yks kaveri oli sellasessa miekkarissa.gr8! :)

hairiqqo

miksi toni on fiksu?
mistä se näkyy? ???

mitä fiksu tarkoittaa?
järkevä, viisas, älykäs,
vai mikä? ???

kaverini luupää
hävisi ostoshelvetin
syövereihin, enkä uskalla
lähteä minnekään.
muuten ihan fiksu,
mutta ei sitä saa
takaisin tänne
(suunnistaa kilinän
perusteella)
ilman sikspäkkiä.

no siinähän se tulikin.

kreisi_greippi

Daruden jonkun mikä-sen-nimi-nyt-olikaan-biisin tahdissa on hyvä mennä letkajenkkaa! ;D olikohan se joku feel the beat...tai jotain...en minä sitä kyllä muuten kuuntele, minusta räppi ja dance ja tekno on vaan hassua.
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Tuli tässä vaan mieleen, että onko Tarute tehny ku yhden levyn?  :o

Trance[Tarute ei kuulemma edes ole trancea] ei nosta esiin lahjakkuuksia vaan hyväonnisia. No niinhän se taitaa nykyään olla muussakin mussiikissa.
Time goes on, I wont.

vik

no eikös Darudelta julkaistu sitten vielä joku platina-rahastus-erikois-mixaus-levy jossa oli pari ylimääräistä piisiä? kaikkea minäkin tiedän.  :)

sellaista musiikkia on kovin helppo tehdä. pikkubroidilla oli lainassa joku hyvin alkeellinen musanteko-ohjelma tietokoneelle, ja sitä sitten kerran veivasin ja sain kohtalaisen tanssibiletyspiisin nopeasti.

niin miettikää sitten vaikka Darudea, joka on monta vuotta väsännyt sellasta himassa koneen edessä cokispullon voimalla. sillä lienee paljon paremmat systeemitkin. eikä se tee niitä kaikkia edes itse, vaan Jaakko Salovaara.

mua ärsyttää koko Darude. mua nyt ärsyttääkin silti noin joka toinen asia.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Minäkin yritin kerran jollain ohjelmalla tehdä biisiä... Tulos oli epämääräistä jumputusta jonka päälle naisen ääni voihki ja hoki I love you. Selvää hittiainesta 8)

KatjaRock

Kyllä. Ostan heti sinun sinkun.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.