tyhmää

Aloittaja piupau_muovia, lokakuu 02, 2003, 10:33:34

« edellinen - seuraava »

piupau_muovia

huomioitavan arvoinen seikka rupeaa aina ärsyttämään reidiota kuunneltaessa.......siellä soitetaan paskaa.....samaa biisiä soitetaan niin kauan että se tulee korvista ulos ja sitten soitto loppuu joksikin aikaa ja kohta muistellaan menneitä ja se sama biisi tulee uudestaan ja uudestaan.....enkä minä voi olla ainut joka inhoaa tätä!?vai?ei kai kaikki muut ole täräyttäneet kalloaan pienenä seinään ja päätyneet teletappien uudestaan tasolle..?vai onko  minulle käynyt niin?
onko jollain ollut ennen apiskautta (hieno sana)teknoaikaa??siis tullut kuunneltua tätä kaikkien vihaamaa/rakastamaa eurohumppaa?

KatjaRock

joo ei ole. ja radiosta tulee hyvääkin musiikkia.
Time goes on, I wont.

vik

Kuuntelen radiota niin vähän ettei ehdi alkaa mikään ärsyttää.

Ja juu onhan sitä ehditty kuunnella vaikka mitä kun Apulanta kuitenkin kunnolla asettui lempskipändskäks siinä 2000. Ensin olin Dingo-fani ja iskän bändi-fani ja sitten tykkäsin vanhemman serkun varjolla New Kids On The Blockista ja Roxettesta ja ala-asteella myöhemmin en sitten kauheasti mitään edes kuunnellut mutta tonne Aikakone-puolelle sekin vähä sitten aika vahvasti menee.
Yläasteen alussa pidin yhtäaikaisesti Boyzonesta, Savage Gardenista, Pelle Miljoonasta ja The Clashista ja kyllähän nuo on vieläkin kaikki mun mielestä aika hyviä, paitsi kahden ensimmäisen bändin solistien sooloprojektit ja se SG:n toka levy hyy.

Nyt tekisi kauheasti mieli tutustua johonkin oikein kivaan koneelliseen musiikkiin, tai sitä ainakin hyväksikäyttävään bändiin. NIN on vähän liian rangga tämän hetkisiin tunnelmiin mutta joku Moby tai Röyksopp olisi just kivaa. Paitsi että Mobylta haluaisin eniten kyllä sen punkslevyn.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

salza*

mie tykkäilin iha ekana anna hanskia.. olin fani! :)
sitten tuli tämä captain jack ku käytii virossa ja sain niiten levyn..8)
sitte oli movetron..[iha vasta vasiten kuuntelin sitä movetronin ekaa levyä ja mietin et miten oon voinu kuunnella sellasta jumputijumputi.shittii..]
sitte tuli spice girls mikä oli oikeesti mulle aika kova sana. ja jos saan vielä tälläkin iällä jonku inspiraation niin kuuntelen spaissii.. ;D [se gerin lähtö oli mulle kova paikka]
sit tuli kuvioon tämmöset suomalaiset:apulanta,rasmus,him,juice.. ja nyt se on lähinnä apulanta, ismo alanko, emmi ja maija vilkkumaa..

AINIIN! ja olihan s.o.a.p ja craaf myös semmosia hetken huumia. ;)

jouhu

Mua alkaa kyllä ärsyttää noi radion toistamat biisit!! *pää savuaa* Se vaan ärsyttää, kun tulee joku uus kipale, niin sitä pitää soittaa joka kanavalla samaan aikaa... Tai, niin, että, kun vaihtaa kanavaa, niin sama kappale alkaa uudestaan.
Tulipas tämäkin kerrottua mahdollisimman epäselvästi... No, toivottvasti pääsette edes jyvälle.   :)

Ja noita ennen apiskautta olevia lempi bändejä tai solisteja en kehtaa sanoa. Ne olivat, niin kauheita! Nykyään vihaan niitä bändejä joista tykkäsin joskus ala- asteella. Joten taidan jättää sen tiedon salaisuudeksi.=)  

Wirtabiuha

Mulla oli tossa neljännellä luokalla hirveä spaissari kausi... sekin siksi että kamut tykkäs ja olin sellanen mitä kamut - sitä minäkin... No sitten mä hain itteäni tosi rankasti vitos-kutos ja seiska luokat ja tulin tehtyä kaikkeä hölmöä... kuudennella yks tixu iski mun käteen apulannan kolme levyn, että kuuntele tota... Siihen se sitten jäi  ;D
Kyllä mä Lerpan puolesta pelkäsin että se jää sellaseks ku oli seiskalla... ehkä se kertoo ite  :D (se on muuten tulossa tänne että ehkä lopetan siitä puhumisen.. Hui!)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Minkäs sille voi, että ne biisit tulee samaan aikaan eri kanavilta. Kaikkia haluavat kuitenkin soittaa sitä uutta hyvää biisiä. Ei kannata surffailla. Jos kuuntelee koko ajan samaa kanavaa, niin kulee sen uuden biisin ehkä vaan kerran tunnissa..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Tai ehkäpä en kerro itsekkään ;P Noei, mulla vaan on vähän aina ollut sellanen kapinamieli etten koskaan ole kuunnellut sitä mitä valtaosa... ;)

Nii, ehkä piupau_muovia vaan kuuntelee väärää radio kanavaa? :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Alle kouluikäsenä kuuntelin lastenlauluja. kun menin kouluun sain ekan levyni ja se oli aikakone.myös arja koriseva,tommi läntinen,kaija koo ja taikapeili oli kovii sanoja.sit tuli spice girls ja backstreet boys... mut niistä diggasin ihan alusta saakka en siksi että kaverit kuunteli. ja sit mul oli joku Celine dion-kausi millon piti kuunnella rakkauslauluja. Kun menin yläastellle löysin Apulannan ja sen mukana myös MUSIIKIN ;D se oli se mun juttu mul ei silloon ollu yhtään kamuu joka olis Apulannasta pitäny joten se tuntu niin mun omalta jutulta ja tuntuu vieläkin!

Kyl noi formaattiradiot ottaa päähän,mut eihän niitä tartte kuunnella jos ei tykkää. Ennätys kyl oli kun pari viikkoo sitte surffailin radiokanavia läpi ja neljältä tuli yhtäaikaa Petri Munckin se prinssi-kappale

emmi

ala-asteella mun lemppari bändit oli spice girls ja backstreet boys  :D
sitten kun yläasteelle menin niin alkoi toi vähän "rankempi" musa kiinnostamaan ja sitten apulannasta tuli se lempari bändi tai oikeestaan kuudennella aloin jo diggaila apulantaa.
ja nyt mä en voi ees sietää mitään konemusaa tai mitään britney spearsia tai sen tapasta!
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Sen verran voin kuitenkin pljastaa, että mäkin aloin diggailla apulataa tässä ylä asteen alku taipaleella... ??? Selkeitä vaikutteita iltalehden mainoksesta. Vai mitä se nyt mainostikaan se aivo pulisko juttu..?

Lerppa

Tuli vähän tylsähköä ja ajattelin nyt sitten tulla tarinoimaan tänne mun musiikkimaku historiani :)

Ennen kouluun menoa kuuntelin tietysti lastenlauluja ja sitten isobroidin kanssa Vangelista. Ekalla mä keksin bändin nimeltään Offspring :) sitä sitten kuuntelin jonnekkin kolmanteen lastenlaulujen lomassa :)
Nelosella löysin Village Peoplen (miten mä saatoin..? ), ja sillon tiedostin Apiksen ekaa kertaa (muutenkin kuin nimenä) kun yks luokkalainen toi Madon levyraatiin (se muuten voitti!), siitä lähtien Apis oli sellanen että jos vaikka radiosta sanottiin (kuuntelin sillon Rado Mafiaa ja Classic FM:ää :D ) että seuraavaksi Apulantaa niin minä että: "jess, Apulanta n ihan hyvä".
Nooh.. sitten tuli sellanen karmea vaihe (häpeää...  :-[ ) kun luulin löytäneeni kivankin bändin (hei se oli kuudellella eikä seiskalla Wirtis!), Nordmanin, koska pidin sen yhdestä bisiistä niin luulin että tietenkin kaikki muutkin on hyviä, ja sokeena sitten kuuntelin sitä ja Fraderikkiä... Hei älkää nyt! Tää oli vaan sitä oman ittensä etsimistä ;D ;D ;D

No sitten joo.. aloitinkin kitaran soiton ja kuulin Ilonan radiosta ja "hokasin" Apiksen uudestaan ja siitä asti sitten oonkin kuunnellut vaan hyvää musaa ;)

Joo, mä olen aina ollut meidän luokalla se erakkorapu joka on vihannut valtavirtasuuntauksia, tosiaan sillon kun muut kuunteli Spice Girlsiä niin mä sitkeesti toin Village Peoplea levyraateihin ;D ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

No, jokaisellahan on ollut enemmän tai vähemmän synkkä musiikki maku nuorempana. Silloin, kun ei tiennyt mikä on oikeessti hyvää musiikkia...silleen. Tai, siis on kaikki mussiikki tavallaan "hyvää" jos osaa katsoo silleen toiselta kantilta... :o *ihmettelee omia sanomisiaan*

salza*

mä en koskaa tykänny bäkkäreistä, enkä hansonista! ;)

mutta daze oli kans semmone hetken huuma. ja e-type!

punainen

Mut eikö ookki nykyään ihanaa kun kuulee jossain jonkun 90-luvun eurohumppahitin ;D  

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.