KAIKKIKO?????

Aloittaja ripsari, helmikuu 06, 2003, 08:26:05

« edellinen - seuraava »

salza*

vilkku, eikö olekki ärsyttävää?! kunnon kuumetta mulle,kiitos! ;D

-ja mua ei taas väsytä yhtään-

Vilkku

Väsyttäväähän tää on. Kai se on kohta mentävä takas lääkäriin, jos tekisivät vaikka jotain kokeita. Miten normaalia on olla kuumetta kuukausi putkeen ? Sain tän tossa viikonloppuna pois buranalla mutta hetihän se tuli takaisin, ei sitä buranaakaan ehkä ihan viikkokaupalla viittis syödä.

Mulla on aina kaikkia selittämättömiä kipuja, se on aika puuduttavaa. Joskus aina toivon että löytäisivät ihan mitä vaan kunhan löytäisivät jotain. Arvailu väsyttää ja aina vaan sattuu.
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Vähän sama juttu, mutsi tahtois viedä mut aina lääkäriin tutkittavaks niiden takia... Ykstoista vuotiaaksi asti aina meninkin, mutta ei ne koskaan mitään hyödyttäneet, ottivat vaan kokeita muttei mitään koskaan löytyny...

Olkaa te ilosia joilla on vahva vastustuskyky :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

Mäkään en ole kovin usein kipeänä mitä en kyllä käsitä koska ruokavalioni on aivan liian yksipuolinen, nukun ihan liian vähän, en harrasta liikuntaa. Käsittämätöntä  :o vaikka ei pitäisi valittaa kun jotkut on kokoajan kipeänä. Talvisin mulla kyllä on aina nuha.

Pari vuotta sitten oli viimeksi semmonen flunssa että ensin luulin kuolevani ja sitten toivoin kuolevani. Mutta enpä kupsahtanut.

Vanhukset puhuu muuten aina sairauksista tyyliin "on kyllä vähän tota nilkkaa kolotellut, mutta ei niin paljon kuin sillon toissavuonna kun minulla oli se..."
Tasomme alentuu siis pelottavaa vauhtia  ;)

emmi

ronsku me ollaan kohtalotovereita! :) (ja mä se jaksan jauhaak oko ajan kohtalotovereista:) ) mäkään en oo melkein koskaan niinku kunnolla kipee et mul ois kuumetta tai vastaavaa vaikka en juurikaan harrasta liikuntaa, ruokavalio on ykspuolista ja nukun vähän.
Nuha mulla kyllä on joka syksy ja talvi  :(
älä tunnusta jos sattuu

Ronjaronjanen

Veeih. Vastustuskykymme toimii kaikkeen muuhun paitsi nuhaan, kieroa..

dryad*

Miksi kaikki kiva on juuri silloin, kun sattuu olemaan sairaana?

Wirtabiuha

Mä en tosiaan tiedä! Niinkuin tämä Nosturikin.. Mä vedin viimekeskiviikkona Mummot ja kaaduin ulkona tonne jäälle... selkä oli (...ja on edelleen) han perkeleen kipee! Olin tosiaan kouluun menossa joskus 7jälkeen ja kaaduin... no en päässyt ylös eikä kukaan siihen aikaan liiku missään! Oli kiva maata siinä mäessä joku 10minuuttia... No sitten on nosturi ja hyppimistä ei voi edes oikeesti harkita ja käsien ylösnostaminen sattuu! No Pogosin tosiaan kuitenkin ja nyt mietin että miksi? sattuu aikas helvetisti!  :-/
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

voi siuu, wirtabiuha  :( , mut hei meikä on tällä hetkellä 39 asteen kuumeessa ja tuntuu etten saa henkee, mut onnex netti on keksitty  :) tänäänki oon koko päivän hengannu netin ääres.
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Netti tosiaan pelastaa elämän... Niinku juustokin! ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

netti pelastaa, mut tost juusto-jutust en ois niinkään varma :)

Wirtabiuha

Hee, olinpas tänään osteopaatilla, ja selkä on jo lähes terve... vähän jäykkä vaan! Välillä näinkin! Nyt mulla on sitte taas traumoja liukkaita mäkiä kohtaan... Huomasin käveleväni ku joku mummo yhtä mäkeä alas  ;) Aika pelottavaa! Mummoja siis mitenkään taas väheksymättä!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

On muuten kamalaa kun ihmiset ei ikinä auta sellaisia joille on sattunut jotain. Yks mun kaverikin just kerto että kun se oli tulossa viikonloppuna hesasta junalla niin sen edessä oli istunut poika jonka suusta valu verta ihan kunnolla. Joku oli siis ilmeisesti lyönyt sitä. No eihän kukaan edes kysynyt että onko sitä sattunut pahastikin. Mun kaveri oli sentään ne veret huomatessaan antanut sille pojalle paperia jolla pyyhkiä ne pois... :( Se olikin sitten varmaan ainut joka edes jollain tavalla huomioi sen pojan.

KristalliEnkeli

Ronsku --> toi on totta. mul kävi tänään silleen et olin tulos himaan dösäl ja siel semmonen vanha mies kaatu ja kolautti päänsä aika pahastikin, jengi vaan katteli ja jotku pikkuskidit jopa naureskeli (helvetin törkeetä naureskella ku vanhus loukkaa itsensä)...kukaan ei auttanu sitä miestä ylös, ite meinasin sielt takapenkilt lähtee auttamaan sitä, mut sit se onneksi pääs omin voimin ylös... >:(

Yks juttu mikä on jääny kans mieleen, oli ku olin stadis jokunen kuukausi sitten ja siel oli mies jääny sporan alle ja kuollu. Siel semmoset pikkujätkä-skidi-gansta-joujout naureskeli tapahtuneelle ja pällisteli kun ambulanssimiehet yritti irrottaa sitä ruumista sieltä alta...meinasin alkaa raivota niille "et aatelkaa vähän, te voisitte ihan hyvin ite olla tuol sporan alla"... >:(

...näin, tulipahan purkauduttua  :)

Lerppa

Mä olen nähnyt jo kolme kertaa (ihan liian monta siis...) kun mies kaatuu, ei välttämättä edes kännissä, kolauttaa päänsä niin että se aukiaa ja tulee verta äärettömästi, yksi näistä tapauksista luultavasti kuoli, hän ei ollut tosiaan edes kännissä... aika kamalaa, kun miettii että se vain kompastu - elämä pois...  :-/
Auttamisesta.. kerran olen itse jäänyt hälyttelemään ambulanssia ja auttamaan, mutta kyllä yleensä näin pahoissa tapauksissa moni tulee auttamaan. onneksi näin.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.