KAIKKIKO?????

Aloittaja ripsari, helmikuu 06, 2003, 08:26:05

« edellinen - seuraava »

emmi*

nyt muhun on iskeny se kaikkien vihaama NUHA!!  :-/

KristalliEnkeli

emmi* --> voi sinua  :(, mut muista ettet elä yksin nuhasi kanssa  :D. mulla on ollut nuha kohta viikon ja välil nenä on kyl niin tukos et ku puhun ni tulee semmosia kivoi Nylon Beat -äänteit ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

dryad*

olin tässä vähän aikaa sitten oulussa käymässä, ja kävelin ihan rauhassa kadulla, ku eräs mummo pyöräili mun ohitse. Kohta se mummo kuitenki ajo liikennevalo- tolpaan pahki, kun se lähti ylittäämään tietä.  Mä menin kuitenkin urhoollisena auttamaan sen mummon ylös, ja huomasin kyllä, että jotkut autot hidastivat ja olisivat tulleet auttamaan, jos mä en olisi ollut siinä. Ehkä sitä kuitenkin vähän varauksellisemmin suhtaudutaan ventovieraisiin suuremissa kaupungeissa, ja olisi se mummo jätetty siihen yksin?  Tää mummo oli kyllä syvästi kiitollinen avusta, ja itsellekin tuli loppujen lopuksi hyvä mieli.

Pitäisiköhän alkaa vanhustenhoitajaksi                          sitten tulevaisuudessa?

KristalliEnkeli

dryad* --> stadis tuntuu et kaikil o aina niin helvetinmoinen kiire, ettei ne ehdi/viitti tuhlata kallista aikaa muiden auttamiseen, eli älkää hyvät ihmiset satuttako itseänne helsingissä, täällä ei sympatiaa eikä auttavaa kättä heru!....noi ei  ;D
Kerran näin kun yks vanhus kaatu suojatietä ylittäessään ja tuntu et autoilijat paineli vaan kaasuu vihjaillakseen et "voisitko nousta ylös ja kipittää pois eestä ni me päästään jatkamaan matkaa"....

toi oli kaikki nyt ehkä pienesti liioiteltua, ja kyl Hesa on loppuenlopuks hyvä paikka asuu *juup*  :D

jouhu

Mulla on tosta vanhusten "hoitamisesta" pahoja kokemuksia... *irvistää kauhuissaan* Mä olin yhessä vanhustenkodissa....anteeksi vanhainkodissa tetissä, ja arvatkaa kuinka hilpeetä siellä oli... TYLSÄÄ! Mä vaan istuin siellä päivät pitkät. Ja katoin mummojen kaa kauniita ja rohketa, ja tunteita ja tuoksuja, ja ostos tv:tä. Elikkäs tosi hilpeetä! Ja mun piti kaäyttää yhtäkin mummoo vessassa!! Siis...pahoja traumoja! Mä en haluu mennä lähellekkään vanhainkotia.
Mutta toi on tosi hyvä, että maailmasta löytyy hyviä ihmisisä, jotka auttavat tielle kaatuneita ihmisii. :D

rautalintu

Mulla kävi kerran silleen, että näin kun vanha mummo kaatui tietä ylittäessään Helsingissä. Menin sitten auttamaan ja palkkioksi sain huudot: Mene pois, kai minä itsekin pääsen ylös!
Että en sitten sen koommin ole heitä autellut.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

níi just! tollasia nää espoo/helsinki mummot on! mullekkin on alettu riehua että soitan poliisit jos et häivy... siinä on vähän paha yrittää sönkätä että eikun mä yritin vaan auttaa....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

no, toisaalt... kyllähän noita vanhoja höperöitä mummoja on liikkeellä aina silloin tällöin, jotka luulee et auttaja yrittää pahimmillaan raiskata ne....junou....asioilla on aina kaksi puolta.

jouhu

Niin. Se on vähän vaikeempi juttu se. Toiset alkaa riehuu ihan täysillä ja toiset ovat ikionnellisia, että joku edes viittii avittaa pikkasen.

Vilkku

Kaikenlaisiahan sitä on.

Ennen kuljin aina tallille ratikalla mukanani hirveä kasa kamppeita, ja niiden kanssa istuin mielelläni, ratikassa on vaikee seisoa jos on hirveästi tavaraa.

Kerran oli ratikka lähes tyhjä, ja satuin istumaan invalidipaikalla, niin enköhän saanut mummolta huudot, että istun sillä paikalla. Totta kai olisin paikan antanut jos olisi ollut täyttä, mutta onkohan sillä väliä millä paikalla istun jos muu ratikka on tyhjä..

Sitten oli toinen tapaus, ratikka tällä kertaa täysi. Nousin ylös ja tarjosin paikkaani mummolle, niin sain huudot siitä, että "näytänkö minä siltä etten jaksa itse seisoa ?!".

Mutta yksittäistapauksiahan nuo oli, kyllä edelleen annan paikkani täydessä bussissa vanhukselle, kyllähän ne yleensä on mukavia ja osaa arvostaa apua. Todella toivon, että mua jaksetaan auttaa sitten kun olen pikkuinen mummeli kauppakassieni kanssa :)
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

vilkku --> mä voin auttaa sua sit ku oot pikkuinen mummeli ja tuut vaikkapa täyteen dösään ostoskassiesi kanssa, ni annan sulle paikkani (jos itsellänikään on enää silloin voimia seistä ;D)

*tuuli

mulla on kans joku nuha... ei tykkää yhtään... nenä koko ajan tukossa.... :(

KristalliEnkeli

tuuli --> mullakin on viel "joku nuha", mutta ehkäpä tämä menee joskus ohitse...tuntuu et nenäliinoihin uppoo enemmän rahaa kuin muuhun elämiseen :)

jouhu

Mulla ei oo minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan... Mua ärsyttää, kun mä oon aina terve muuten, kuin päästäni... ;D

Ronjaronjanen

Vanhukset on kyllä tosiaan hyvinkin vaikeita tapauksia joskus ja varsinkaan ei tunnu tämän niin kauhian nykynuorison apu kelpaavan. Mutta kekottakoot sitten siellä katuojassa jos ei apu kelpaa. Aion kyllä yhä silti mennä apuani tajoamaan jos sitä joku näyttää tarvitsevan. Eihän mulle nyt muuta voi käydä kuin että väkivaltanen mummo alkaa nujakoida mua kävelykepillään tai kellistää mut maahan ja huristelee rollaattorillaan mun ylitse  ;D ;D kerrassaan tervettä

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.