KAIKKIKO?????

Aloittaja ripsari, helmikuu 06, 2003, 08:26:05

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

Ronsku --> muista myös varoa ettei ne lyö käsilaukulla  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Mua on lyöty sateenvarjolla kaks kertaa ja se sattuu! Mun oma mummoni on kanssa aika mielenkiintonen... Se ei siis sen jälkeen ole sietänyt mua kun leikkasin ja värjäsin hiukset punasiks... Ku se näki mut ekan kerran sieltä tuli vaan kommentti että eikö se Iiris tullut mukaan? En mä näe sitä missään! Ja sellasta se on sitten ollut suurimmaks osasks jonku vuoden... Kyllä se rahaa vielä lähettää! Eli kaikki hyvin!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

No, voi... :-/
Mutta ei ole antanut piiskaa tekemästäsi teosta?  :P ::)

emmi

mulla on jo onneks tää nuha menossa ohi, mut ääni on kyl vielä ku nylon beatilla :)  :-/
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

mullakin ääni on vähä tukkonen ja ihan kuin nyloneilla (kohta ex-nyloneilla)...*alkaa lauleskelemaan* "Teflonlove, on liikaa sinulle. Teflonlove, se sopii minulle, Teflonlove, ei tarttua saa kii. Mä haluun olla Nylon "
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

hrr. Lopeta heti Kristallienkeli. Mua alkaa pelottaa  ;)

Mäkin olen nyt poissa koulusta. En mä varsinaisesti ole kipeä, mutta eilen mun masu oli tosi pipi ja en saanut koko yönä unta. Tänä aamuna olinkin sitten yllättäen aika väsynyt joten pääsi vähän jäämään toi kouluun lähtö. Mutta kai sinnekin täytyy taas huomenna raahautua :(

Wirtabiuha

Mun luokkis on päättänyt että mä olen hirveä lintsari ku olin siellä osteopaatilla ja hammaslääkärillä viimeviikolla... Nyt se kyttää koko ajan ja aina tunnin alussa se kysyy että onko Iiris paikalla...  Vitun natsi!
 -Gegen natsis!-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.